Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha kan die smith dat gewicht wel aan?
    Bij ons buigt ie met 100kg al flink door.
    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      haha kan die smith dat gewicht wel aan?
      Bij ons buigt ie met 100kg al flink door.
      Het gaat nog net goed Rev.
      Inderdaad, stang buigt helemaal door.
      Er kwam weer ff een kerel een praatje maken.
      Hij zegt wat zit er nu op, 200kg?
      Ik zeg nee 180kg.
      Hij zegt, fantastic, fantastic, hehehe.
      Zoiets zien ze natuurlijk nooit daar op die sportschool.

Comment

• haha.. mooi :P

Volgens mij is jullie sportschool echt zo eentje met een grunt-alarm ofnie?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
          haha.. mooi :P

Volgens mij is jullie sportschool echt zo eentje met een grunt-alarm ofnie?
          Yep, daarom ook maar tot 32kg dumbbells.
          Die hebben liever ouwe van dagen dan roid-heads.

Comment

• Veranderen van sportschool zou ik zeggen.
            DB pressen met 30 kg schiet echt niet op, dat doe ik bijna.
            En 180 kg aan de smith zal er best wel bruut uitzien, maar om daar nu quarter reps mee te geen maken ...
            Je mag dan wel de plaatselijke buffel zijn, ik denk dat je je ogen nogal opentrekt wanneer je tussen wat meer hardcore gasten traint en daar word je zelf alleen maar beter van.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
              Veranderen van sportschool zou ik zeggen.
              DB pressen met 30 kg schiet echt niet op, dat doe ik bijna.
              En 180 kg aan de smith zal er best wel bruut uitzien, maar om daar nu quarter reps mee te geen maken ...
              Je mag dan wel de plaatselijke buffel zijn, ik denk dat je je ogen nogal opentrekt wanneer je tussen wat meer hardcore gasten traint en daar word je zelf alleen maar beter van.
              Met alles ben ik het helemaal eens, echter 180kg squats niet helemaal naar beneden gezakt is cheaten, in het negatieve, en ook dat heb je nodig om te groeien. Langzaam maar zeker zal ik dat gewicht ook op de goede manier kunnen uitvoeren.

Comment

• He he bro, ook al de franse taal machtig, dat is raar voor een nederlander

Deze hobbit zal een bankje meebrengen dan kan ik je die trap geven, nee nee bro ik wil je gewoon voorruit pushen, dat je wat meer gewicht neemt en mss maar 6 hh kan doen, maar dat heb je nodig voor te groeien.

Ik ben nog niet weggeweest ze, heb hier en daar nog een reactie geplaatst maar er wordt regelmatig over gelezen denk ik

In de hoogte ga ik niet aan je geraken maar als ik voor u kom staan zien ze toch u niet meer staan in de breedte

Grtz
                stil growing

Comment

• Er zijn ontiegelijk veel nederlanders die frans spreken en lezen. Maar dat zijn voornamelijk de oudere generatie, want de jongere generatie interreseert het niks. Internationaal gewoon engels hanteren ongeacht waar je vandaan komt.

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                    He he bro, ook al de franse taal machtig, dat is raar voor een nederlander

Deze hobbit zal een bankje meebrengen dan kan ik je die trap geven, nee nee bro ik wil je gewoon voorruit pushen, dat je wat meer gewicht neemt en mss maar 6 hh kan doen, maar dat heb je nodig voor te groeien.

Ik ben nog niet weggeweest ze, heb hier en daar nog een reactie geplaatst maar er wordt regelmatig over gelezen denk ik

In de hoogte ga ik niet aan je geraken maar als ik voor u kom staan zien ze toch u niet meer staan in de breedte

Grtz
                    Hahahaha, misschien maar er hangt wel een enorme grote schaduw boven uwe hoofd.

Comment

• Hier nog even mijn schema van vandaag.
                      Natuurlijk weer PR's, zoals gewoonlijk.

Shoulders

Dumbbell Shoulder Press 5x10:
                      22, 24, 26 (fail), 28x7reps, 32x4reps kg PR

Reverse Flyes 4x10:
                      12, 16, 16, 16 kg

Upright Rows 4x10:
                      35, 40, 45, 50 (2xforced) kg PR

Dumbbell Lateral Raise 4x10:
                      10, 10, 12, 12 kg

Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 6x10:
                      30, 40, 50x7reps, 55x5reps kg PR

Abs

Barbell Waist Twist:
                      2x100

Machine Abdominal Crunch 4x25:
                      65x35reps, 65x25reps, 65x18reps, 65x15reps kg PR

Lying Crunches:
                      4x50

Ook vandaag weer tevreden.
                      Morgen rustdag, heb ik echt ff nodig.
                      Ow ja, sprak ik vandaag weer een kerel op de sportschool.
                      Hij zei dat ik altijd als een beest train maar vroeg zich af waarom ik nooit geen cardio doe.
                      Ik zei dat ik dat wel deed maar dan in de vorm van HIT-training.
                      Hij begreep me niet.
                      Ik vertelde hem doordat ik zo zwaar en enorm intensief train mijn hart sneller klopt dat ik gewoon enorm moet zweten.(Ben echt de enige daar die zo erg transpireert) Ben ook altijd flink naar adem aan het happen.
                      Precies hetzelfde als wanneer je aan het joggen bent of aan het fietsen.
                      Dus zit de cardio bij mijn work-out inbegrepen.
                      Hij vroeg ook nog wat mijn bedoeling is van het als een animal trainen.
                      Ik zei om groter te worden.
                      Groter??? Je bent als hardstikke groot zei hij.
                      Ja maar ik wil nog groter worden, toch wel zo'n 130kg met 11% BF hehehehe.
                      Dat kon hij niet begrijpen en liep vervolgens naar het zwembad.
                      Altijd leuk zulke gesprekjes.
                      Laterzzzzz.

Comment

• Gehehe. Gaat in ieder geval de goede kant op dan. En fuck cardio. Beulen met ijzer is voor echte mannen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                          Gehehe. Gaat in ieder geval de goede kant op dan. En fuck cardio. Beulen met ijzer is voor echte mannen.
                          Precies kerel.

Comment

• Net mijn 10e Test/Tren shot gezet.
                            Ging weer lekker, zelfs geen druppeltje bloed.
                            Ook mijn dagelijkse HCG, en nootjes voelen nog steeds hetzelfde dus niet kleiner hehehe.
                            De eerste 10ml flesjes zijn nu leeg. Maandag de volgende.
                            Hoeveelheden uit de flesjes gaat helemaal strak volgens plan.

Wil nog even wat kwijt.
                            Ik ben weleenswaar een ecto maar ik heb wel een enorm groot pluspunt op een hoop anderen. Hm, eigenlijk pluspunten.
                            Denk dat sommigen daar wel jaloers op kunnen zijn hehehe.
                            Ten eerste heb ik mijn lengte mee. Dit betekent dat ik veel meer kan bouwen aan mijn lichaam dan anderen die korter zijn. Kleine personen die aan BB doen worden geblokt en kunnen gewoonweg niet ECHT GROOT worden alleen maar breder en op een gegeven moment heeft dat ook z'n grens bereikt. Ik heb eens met een kerel getraint die erg gespierd was en vele malen sterker was dan mij. Toen we op een gegeven moment leg extension gingen doen moest ik voortdurend de machine verstellen in groter. Je had die kerel moeten zien, het rommelde daar in zijn hoofd omdat hij het niet kon plaatsen. Hij was toch gespierder en sterker? Ja, dat klopte, maar ik was groter dan hem en dat was moeilijk voor hem te bevatten. Hij zei later: "Jouw grootte met mijn discipline is gigantisch".
                            Als ik mijn doel heb bereikt ben ik niet alleen gespierd maar ook groot.
                            Hm, denk dat ik maar eens voor een extra baantje als bouncer ga uitkijken,hahaha.
                            Ten tweede ervaar ik nu dat ik alle bijwerkingen van AS enorm de baas ben.
                            Oke, weet niet wat de toekomst gaat brengen maar op dit moment heb ik op wat pukkeltjes na nergens last van, en je kunt niet zeggen dat ik een flut kuurtje aan het volgen ben.
                            Dus ook dit bied zo z'n voordelen.
                            Zolang ik nog gezond ben wil ik gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben en wie weet in een aantal jaar zal ik mijn doel bereikt hebben.
                            130kg met een BF van 11%.
                            Hm, bij nader inzien denk ik dat ik nog wel wat groter kan worden.
                            Laterzzzzz.

Comment

• Ja natuurlijk kun jij groter worden, dan 130kg bij 11% bf.. Als je kijkt naar je lengte, moet n rond de 140kg wel heel goed mogelijk zijn... En met jouw discipline zit het wel goed..
                              Tijd, is alles wat je nodig hebt......
                              Stapelen + stapelen + stapelen + heel veel discipline = groot worden/zijn...
                              Discipline vasthouden = groot blijven...

Comment

• Wel frapant dan dat de meeste pros allemaal 160-170 cm zijn
                                Ook een klein iemand is nooit uigegroeid, lengte zegt wat dat betreft vrij weining.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X