sorry voor off topic gelul snuffie, beetje de reden dat ik niet veel meer op bn kom alleen nog een paar topics volg en nou ga ikzelf offtopic excuus.
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View Postdaarbij mep je elke week wel iemand neer etc. terwijl je ook een larp-dude bent komop man dat zijn kneusjes geen stoere gasten dus dream on.
En in je laatste zin zeg je het goed je bent steeds onzin aan het verdedigen....
Ik mep niet wekelijks iemand meer. In 3 jaar tijd is dat maar 2x het geval geweest. En van de laatste heb ik een mooi litteken als souvenir en dat was geen LARP Dude. Heb al ruim 4 jaar geen LARP meer gedaan sukkeltje
Mag ik je een advies geven. Aangezien je toch niet zo vaak hier komt. Kun je beter weg blijven dan onzin posten
Comment
-
Originally posted by Ashley View Postwat is een larp?
Je hebt verscheidene clubs in nederland die zoiets organiseren. De leidinggevende zijn dan verhaal vertellers als het ware en de rest participeert daarin. Hmm...kan het zien als theater, maar dan zonder script aangezien dat ter plekke wordt verzonnen. Meeste verhalen worden verteld in een fantasy/middeleeuwse setting, maar je hebt ook wat meer apocalyptisch/mythisch ingerichte settings. Iedereen verkleed zich naar aanleiding van de setting en speelt dan een zelf verzonnen personage.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_Ac...e_Playing_Game
Re-enactments daar en tegen is meer dat er specifieke daadwerkelijke historische momenten worden nagespeeld inclusief eventuele veldslagen. Hier worden echte vechtlessen met wapens gegeven aangezien je elkaar met echte scherpe zwaarden e.d. bewerkt. Heel wat anders dan Latex wapentjes bij LARP.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostLive Action Role Playing.
Je hebt verscheidene clubs in nederland die zoiets organiseren. De leidinggevende zijn dan verhaal vertellers als het ware en de rest participeert daarin. Hmm...kan het zien als theater, maar dan zonder script aangezien dat ter plekke wordt verzonnen. Meeste verhalen worden verteld in een fantasy/middeleeuwse setting, maar je hebt ook wat meer apocalyptisch/mythisch ingerichte settings. Iedereen verkleed zich naar aanleiding van de setting en speelt dan een zelf verzonnen personage.
Live Action Role Playing Game - Wikipedia
Re-enactments daar en tegen is meer dat er specifieke daadwerkelijke historische momenten worden nagespeeld inclusief eventuele veldslagen. Hier worden echte vechtlessen met wapens gegeven aangezien je elkaar met echte scherpe zwaarden e.d. bewerkt. Heel wat anders dan Latex wapentjes bij LARP.
O het is een spel. Weer wat geleerd. Ben ik waarschijnlijk over 5 minuten weer vergetenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Post van 12-7-2008 dus effe een ruim jaar geleden , zoals gezegd je moet je eigen onzin verdedigen.
@ashley, volwassen mannen die zich in het bos verkleden als elfjes..
Live Action Role Playing Game - Wikipedia
Originally posted by FalstyrAch ja...
Nog 6-7 weken en dan zit het eerste jaar er voor mij op. Binnen een jaar tijd 14% vet verliezen is netjes. Andere kant baal ik flink omdat ik niet bereikt had wat ik als doelstellingen had gezet. In plaats van 9% "maar" 12-14%. Omdat ik de laatste tijd flink heb zitten aan modderen veel spierverlies geleden...kijk maar naar me benen en je ziet zo wat ik bedoel
Maar goed over een paar weekjes ga ik een poging doen om te gainen en dat met o.a. me experimenteel Olympic bodybuilding schema wat ik van de week met General heb afgerond op papier. Tijd voor een test in de praktijk dus.
Dus...omdat het jaar bijna voorbij is een vergelijkingsfoto. Zover je het dat kan noemen want echt goede body foto's van het begin heb ik niet hehe.
Ben ook al weer tijdje bezig met Dungeons and Dragons pen en papier en weer wat fantasy verhalen schrijven en zo. Echt relaxte ontspanning naast me schaken, LARP en andere activiteiten die beschouwd worden als "NERD's Only". Maar ben wel de sterkste en gespierdste nerd die er rond loopt dus win alle sword battles
Comment
-
LARP is een spel inderdaad. En best komisch als je een medium/high fantasy setting speelt waar men het niet allemaal al te serieus neemt. Zo was mijn personage in een illusie zone in de war en zag in de verte wat monsters waar ik op af moest. Maar tussen die plek en mij stonden 2 gasten naast elkaar nietsvermoedend te lullen. Mijn opdracht van de spelmeesters was dus dwars door die gasten heen rennen hehe. Of in een bos dat iemand met pijl en boog een ander vol in zijn kruis raakt hehe. Lading woord grappen her en der. Het is meestal erg gezellig zulke weekenden.
Hehe echt tijd te veel om mijn posts door te gaan spitten. erg triest hoor
Die tijd kun je beter steken in een stevige work-out lol ga ik straks ook weer eens doen
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSorry hoor Fal, maar denk dat jou hele vertoning van hoe en wat je bent hier op BN 1 grote LARP is. Natuurlijk ga je ontkennen maar denk dat ik toch wel een bron van waarheid zojuist heb aangeboort.
Comment
-
ach ik zit op me werk en verveel me, zat met wat collegas te lezen en toen viel jou commentaar op en toen jij zei dat larpen al 4 jaar geleden is heb ik gewoon gezocht op larp en rara wie kwam er boven drijven.Wat betreft tijd teveel kijk eens hoeveel post jij per dag maakt en hoeveel ik en wat een lappen tekst je dan opschrijft volgens mij zie je zelf amper daglicht, tenzij je spelmeester je opdraagt naar buiten te gaan.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik heb een openlijke hekel aan lente en zomer. mijn lamellen zijn merendeels van de dag inderdaad dicht
En die seizoenen blijf ik heel stuk minder binnen dan met de herfst en winter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment