Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sorry voor off topic gelul snuffie, beetje de reden dat ik niet veel meer op bn kom alleen nog een paar topics volg en nou ga ikzelf offtopic excuus.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      daarbij mep je elke week wel iemand neer etc. terwijl je ook een larp-dude bent komop man dat zijn kneusjes geen stoere gasten dus dream on.

En in je laatste zin zeg je het goed je bent steeds onzin aan het verdedigen....
      Yup...onzin zoals wat jij daar post.

Ik mep niet wekelijks iemand meer. In 3 jaar tijd is dat maar 2x het geval geweest. En van de laatste heb ik een mooi litteken als souvenir en dat was geen LARP Dude. Heb al ruim 4 jaar geen LARP meer gedaan sukkeltje

Mag ik je een advies geven. Aangezien je toch niet zo vaak hier komt. Kun je beter weg blijven dan onzin posten

Comment

• wat is een larp?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
          wat is een larp?
          Live Action Role Playing.
          Je hebt verscheidene clubs in nederland die zoiets organiseren. De leidinggevende zijn dan verhaal vertellers als het ware en de rest participeert daarin. Hmm...kan het zien als theater, maar dan zonder script aangezien dat ter plekke wordt verzonnen. Meeste verhalen worden verteld in een fantasy/middeleeuwse setting, maar je hebt ook wat meer apocalyptisch/mythisch ingerichte settings. Iedereen verkleed zich naar aanleiding van de setting en speelt dan een zelf verzonnen personage.
          http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_Ac...e_Playing_Game

Re-enactments daar en tegen is meer dat er specifieke daadwerkelijke historische momenten worden nagespeeld inclusief eventuele veldslagen. Hier worden echte vechtlessen met wapens gegeven aangezien je elkaar met echte scherpe zwaarden e.d. bewerkt. Heel wat anders dan Latex wapentjes bij LARP.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Live Action Role Playing.
            Je hebt verscheidene clubs in nederland die zoiets organiseren. De leidinggevende zijn dan verhaal vertellers als het ware en de rest participeert daarin. Hmm...kan het zien als theater, maar dan zonder script aangezien dat ter plekke wordt verzonnen. Meeste verhalen worden verteld in een fantasy/middeleeuwse setting, maar je hebt ook wat meer apocalyptisch/mythisch ingerichte settings. Iedereen verkleed zich naar aanleiding van de setting en speelt dan een zelf verzonnen personage.
            Live Action Role Playing Game - Wikipedia

Re-enactments daar en tegen is meer dat er specifieke daadwerkelijke historische momenten worden nagespeeld inclusief eventuele veldslagen. Hier worden echte vechtlessen met wapens gegeven aangezien je elkaar met echte scherpe zwaarden e.d. bewerkt. Heel wat anders dan Latex wapentjes bij LARP.

O het is een spel. Weer wat geleerd. Ben ik waarschijnlijk over 5 minuten weer vergeten
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Post van 12-7-2008 dus effe een ruim jaar geleden , zoals gezegd je moet je eigen onzin verdedigen.

@ashley, volwassen mannen die zich in het bos verkleden als elfjes..
              Live Action Role Playing Game - Wikipedia

Originally posted by Falstyr
              Ach ja...

Nog 6-7 weken en dan zit het eerste jaar er voor mij op. Binnen een jaar tijd 14% vet verliezen is netjes. Andere kant baal ik flink omdat ik niet bereikt had wat ik als doelstellingen had gezet. In plaats van 9% "maar" 12-14%. Omdat ik de laatste tijd flink heb zitten aan modderen veel spierverlies geleden...kijk maar naar me benen en je ziet zo wat ik bedoel

Maar goed over een paar weekjes ga ik een poging doen om te gainen en dat met o.a. me experimenteel Olympic bodybuilding schema wat ik van de week met General heb afgerond op papier. Tijd voor een test in de praktijk dus.

Dus...omdat het jaar bijna voorbij is een vergelijkingsfoto. Zover je het dat kan noemen want echt goede body foto's van het begin heb ik niet hehe.

Ben ook al weer tijdje bezig met Dungeons and Dragons pen en papier en weer wat fantasy verhalen schrijven en zo. Echt relaxte ontspanning naast me schaken, LARP en andere activiteiten die beschouwd worden als "NERD's Only". Maar ben wel de sterkste en gespierdste nerd die er rond loopt dus win alle sword battles

Comment

• LARP is een spel inderdaad. En best komisch als je een medium/high fantasy setting speelt waar men het niet allemaal al te serieus neemt. Zo was mijn personage in een illusie zone in de war en zag in de verte wat monsters waar ik op af moest. Maar tussen die plek en mij stonden 2 gasten naast elkaar nietsvermoedend te lullen. Mijn opdracht van de spelmeesters was dus dwars door die gasten heen rennen hehe. Of in een bos dat iemand met pijl en boog een ander vol in zijn kruis raakt hehe. Lading woord grappen her en der. Het is meestal erg gezellig zulke weekenden.

Hehe echt tijd te veel om mijn posts door te gaan spitten. erg triest hoor
                Die tijd kun je beter steken in een stevige work-out lol ga ik straks ook weer eens doen

Comment

• Sorry hoor Fal, maar denk dat jou hele vertoning van hoe en wat je bent hier op BN 1 grote LARP is. Natuurlijk ga je ontkennen maar denk dat ik toch wel een bron van waarheid zojuist heb aangeboort.

Comment

Hehe echt tijd te veel om mijn posts door te gaan spitten. erg triest hoor
                    Die tijd kun je beter steken in een stevige work-out lol ga ik straks ook weer eens doen
                    Hij onderbouwt zijn bewering Fal, en ik denk dat hij dat prima doet.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Sorry hoor Fal, maar denk dat jou hele vertoning van hoe en wat je bent hier op BN 1 grote LARP is. Natuurlijk ga je ontkennen maar denk dat ik toch wel een bron van waarheid zojuist heb aangeboort.
                      Lekkere algemene statement zonder fundament. Handig als je ook kan aantonen wat er "larp" is van mijn "bn-vertoning". misschien zijn al die filmpjes van mijn prestaties ook maar illusies en ben ik dat niet echt. ik heb al mijn trainingen en log posts verzonnen. Degene die naar meets en trainingen gaat ben ik niet echt, maar iemand die hier in de buurt woont en die ik stalk... sukkels.

Comment

• ach ik zit op me werk en verveel me, zat met wat collegas te lezen en toen viel jou commentaar op en toen jij zei dat larpen al 4 jaar geleden is heb ik gewoon gezocht op larp en rara wie kwam er boven drijven.Wat betreft tijd teveel kijk eens hoeveel post jij per dag maakt en hoeveel ik en wat een lappen tekst je dan opschrijft volgens mij zie je zelf amper daglicht, tenzij je spelmeester je opdraagt naar buiten te gaan.

Comment

• Oke je trainingen zijn bruut niks over te zeggen, maar groot zijn is ook niet alles er is meer op de wereld dan een beetje de beer op bn uithangen.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            tenzij je spelmeester je opdraagt naar buiten te gaan.

Comment

• ik heb een openlijke hekel aan lente en zomer. mijn lamellen zijn merendeels van de dag inderdaad dicht
                              En die seizoenen blijf ik heel stuk minder binnen dan met de herfst en winter.

Comment

ik heb een openlijke hekel aan lente en zomer. mijn lamellen zijn merendeels van de dag inderdaad dicht
                                En die seizoenen blijf ik heel stuk minder binnen dan met de herfst en winter.
                                Dus je hebt een hekel aan de zomer maar toch blijf je minder binnen(vaker buiten) dan in de winter???beetje tegenstrijdig niet, ik zou juist in de zomer binnenblijven als ik er een hekel aan heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X