Originally posted by Snuff-Sann
View Post
1. je weet schijnbaar niks van wat ik doe. ook al blijf je steeds beweren van wel, maar telkens als jij je bek open trekt komt er niks uit wat klopt. lekkere "bronnen" heb jij zeg. En maar kopping blijven bluffen terwijl je niks hebt.
2. ik heb meer kennis mbt training en voeding dan jij en 95% van de forum bezoekers hier hoe je het ook wend of keert. Waar baseer jij het op? dat ik het opgegeven heb en niet meer in de voeding sectie kom en weiger mensen te helpen daar en me werkelijke kennis niet meer deel zoals in het verleden voordat jij uberhaupt lid was? Mensen zoals MichaelP gaan gewoon hard als ze precies doen wat ik zeg qua voeding en training. Iedereen die ik dusver 1 op 1 heb geholpen hebben allemaal de resultaten behaald die ze willen. Dat ik voor mezelf tijd lang minder strikt met voeding ben om gegaan zegt totaal niks over de kennis die ik wel of niet heb.
3. tja ik heb inderdaad niet de discipline om me aan me eetschema te houden. het is immers niet dat ik al 2 maanden gewoon strikt cut met maar 1 junk/re-feed maal per week. Dat ik van 6000kcal in de kuur gezakt was naar circa 3500kcal en nu rond de 2000kcal eet. het is ook immers niet zo dat ik zelfs een strikt v-dieet variant volg sinds afgelopen zondag en elke dag duidelijk verschil zie qua vet verlies. Heb in het verleden immers ook niet laten zien dat ik tot een laag vet% kan zakken als ik wil met discipline die niemand anders hier kon waarmaken. Iedereen die het probeerde zat te klagen over flauwvallen en andere onzin. (sarcasme in geval je dat ook al niet snapt. Maar dat was allemaal ver voordat jij uberhaupt lid was hier. Dus wat weet jij nu echt van wat ik wel of niet kan flapdrol?
4. Prima als je mijn adviezen niet aan wilt nemen, maar praat geen poep en zorg eerst dat je je feiten op orde heb voor je met idiote verwijten gaat gooien en onzin uitkraamt. ik loop ook niet de hele tijd over jouw te lullen terwijl dat net zo makkelijk kan met je beginners fouten her en der.
Comment