Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by sharki View Post
    Als je hgh blijft doornemen na je kuur , kan je dan ook spreken van een bridge ?
    hangt van de dosis af denk ik, gebruikelijk wordt er 4 a 7iu per dag gebruikt tijdens een hgh kuur, bridge ga je normaal gezien hieronder zitten? lijkt me wel een zeer dure grap om dit te doen. ook denk ik dat het gewoon beter is om hgh lang door te zetten op dezelfde hoeveelheid en een AS toe te voegen over de gehele tijd, doorbridgen lijkt me gewoon ontzettend duur!
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• alles meer dan 4iu HGH is geld verspilling en voegt niks toe.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        alles meer dan 4iu HGH is geld verspilling en voegt niks toe.
        Waarom lees ik dan ooit dat de profs op 17 - 18 iu per dag zitten ?

Ik heb altijd gedacht, hoe hoger de dosering hoe meer resultaat , maar ook meer sides. Tot op zekere hoogte dan ?

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
          Dat kan je beter met test doen gab.
          Dit is dus ook iets waar ik dus over aan het prakiseren ben. Een tussenstop tussen twee kuren van 10 weken met een wekelijkse dosering van 250mg test. Oke, tis niet echt een bridge, je zaakje blijft plat, maar herstel na 2 aan elkaar geplakte kuren is exact hetzelfde als wanneer je een kuur van zeg maar 12 weken doet. En deze 'lange kuur' zonder HGH.
          Originally posted by sharki View Post

Ik heb altijd gedacht, hoe hoger de dosering hoe meer resultaat , maar ook meer sides. Tot op zekere hoogte dan ?
          Yep Sharki, dat is juist.

Comment

• snuff, als de hgh niet zo duur was... was dit toch echt het ultieme middel voor je? voor iedereen denk ik die wel al eens een kuurtje probeert!

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
              snuff, als de hgh niet zo duur was... was dit toch echt het ultieme middel voor je? voor iedereen denk ik die wel al eens een kuurtje probeert!
              Yep, nieuwe spiercellen zijn altijd welkom in dat lange lichaam van me.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Yep, nieuwe spiercellen zijn altijd welkom in dat lange lichaam van me.
                hehehe! enkel die HGH-buik is een nadeel

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                  hehehe! enkel die HGH-buik is een nadeel
                  Ja inderdaad, maar dat is niet bij iedereen zo.
                  Ik denk dat dat meer voorkomt bij kleine gezette mannetjes.
                  Wat langere personen hebben daar niet zo'n last van geloof ik.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Ja inderdaad, maar dat is niet bij iedereen zo.
                    Ik denk dat dat meer voorkomt bij kleine gezette mannetjes.
                    Wat langere personen hebben daar niet zo'n last van geloof ik.
                    en weer hebben de lange voordeel

Comment

Comment

je moet niet alles geloven wat je leest. 9 van die 10 prof kuren op het internet zijn niet wat ze werkelijk gebruiken. Zwaar overgedoseerd.

Als je lang genoeg in deze sport zit zou je toch wel moeten weten dat meer niet altijd beter is. En al helemaal niet als het op AS aan komt. Alleen amateurs maken dat soort fouten, maar de profs echt niet. Zeker niet met de prof. begeleiding die zij krijgen. Roelly zit ook niet aan zulke kuren.

Comment

• Ik heb het vermoeden dat misschien de hoeveelheid nogal meevalt, maar nog steeds meer dan wij gewone kurders doen, echter werken ze met een veel grotere coctail, dus vele verschillende stoffen bij elkaar. Opgeteld is dat toch ook een enorme hoeveelheid testosteron ed bij elkaar.

Comment

• je geeft al duidelijk aan dat je hetzelf niet weet en maar zit te gissen.
                            zou zeggen... Lees het nieuwe 5-3-1 voor powerlifters boek van Wendler. hij heeft een echte kuur cyclus er in staan. en op zich kuren bb'ers en pl'ers niet zo gek anders. Je zult zien dat het echt reuze mee valt met wat er echt gebeurd wordt. Dat wat mensen gissen en zwaar zwaar overtrokken.

Comment

• Dat bridgen, ik begrijp zelfs niet dat er mensen hier zijn die daar over nadenken om het te doen, heb je podium ambities of wil je van je sport gaan leven, oke dan. Is het niet zo dat je ervan wilt leven waar om in godsnaam dan denken aan bridgen.

De terugval dat je na een kuur hebt heb je enkel aan jezelf te danken, je zou moeten leren uit de kuren die je doet en hoe je lichaam erop reageerd en NIET luisteren naar mensen die ooit eens gekuurt hebben.

Mijn ervaringen met kuren en heb er toch al wat redelijk gehad is dat je geen kuurtjes van 12 weken moet doen, u lichaam kan op die korte tijd niet aanpassen aan de nieuwe gewonnen massa en je zal veel verliezen, bekijk het zo, je weegt al 30 jaar van je leven 80 kilo en na 12 weken kuren weeg je 90- 95 kilo , op deze korte tijd kan u lichaam dat niet aan. Daarom dat het beter is te kuren 16- 20 weken en met gewone doseringen en niet met die mega doseringen die ik hier dikwijls zie.
                              Korte kuren kan je doen met tabs omwille van de lever maar al de rest gewoon doortrekken .

Let op ; dit zijn mijn ervaringen , maar ik denk dat de meeste ervaren as gebruiker zo zal denken

Grtz
                              stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                                Dat bridgen, ik begrijp zelfs niet dat er mensen hier zijn die daar over nadenken om het te doen, heb je podium ambities of wil je van je sport gaan leven, oke dan. Is het niet zo dat je ervan wilt leven waar om in godsnaam dan denken aan bridgen.

De terugval dat je na een kuur hebt heb je enkel aan jezelf te danken, je zou moeten leren uit de kuren die je doet en hoe je lichaam erop reageerd en NIET luisteren naar mensen die ooit eens gekuurt hebben.

Mijn ervaringen met kuren en heb er toch al wat redelijk gehad is dat je geen kuurtjes van 12 weken moet doen, u lichaam kan op die korte tijd niet aanpassen aan de nieuwe gewonnen massa en je zal veel verliezen, bekijk het zo, je weegt al 30 jaar van je leven 80 kilo en na 12 weken kuren weeg je 90- 95 kilo , op deze korte tijd kan u lichaam dat niet aan. Daarom dat het beter is te kuren 16- 20 weken en met gewone doseringen en niet met die mega doseringen die ik hier dikwijls zie.
                                Korte kuren kan je doen met tabs omwille van de lever maar al de rest gewoon doortrekken .

Let op ; dit zijn mijn ervaringen , maar ik denk dat de meeste ervaren as gebruiker zo zal denken

Grtz
                                klinkt erg logisch... ik heb nu wel een bridge gedaan dus je zal me hierop wel afbreken, ik heb het gedaan om zoveel mogelijk gain van me vorige kuur mee te nemen naar me volgende... zodat men lichaam dus langer kan wennen aan die gain!

ik ben nu wel hard aan het inlezen over HGH en ga waarschijnljk volgend jaar aan de slag ermee, begin van het jaar zou ik het willen proberen.... dit zal dan wss voor een week of 20 zijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X