Originally posted by sharki
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
onderweg naar 90kg bij 10% BF
-
-
Originally posted by Nex- View PostDat kan je beter met test doen gab.
Originally posted by sharki View PostWaarom lees ik dan ooit dat de profs op 17 - 18 iu per dag zitten ?
Ik heb altijd gedacht, hoe hoger de dosering hoe meer resultaat , maar ook meer sides. Tot op zekere hoogte dan ?
Comment
-
Originally posted by sharki View PostWaarom lees ik dan ooit dat de profs op 17 - 18 iu per dag zitten ?
Ik heb altijd gedacht, hoe hoger de dosering hoe meer resultaat , maar ook meer sides. Tot op zekere hoogte dan ?
Als je lang genoeg in deze sport zit zou je toch wel moeten weten dat meer niet altijd beter is. En al helemaal niet als het op AS aan komt. Alleen amateurs maken dat soort fouten, maar de profs echt niet. Zeker niet met de prof. begeleiding die zij krijgen. Roelly zit ook niet aan zulke kuren.
Comment
-
je geeft al duidelijk aan dat je hetzelf niet weet en maar zit te gissen.
zou zeggen... Lees het nieuwe 5-3-1 voor powerlifters boek van Wendler. hij heeft een echte kuur cyclus er in staan. en op zich kuren bb'ers en pl'ers niet zo gek anders. Je zult zien dat het echt reuze mee valt met wat er echt gebeurd wordt. Dat wat mensen gissen en zwaar zwaar overtrokken.
Comment
-
Dat bridgen, ik begrijp zelfs niet dat er mensen hier zijn die daar over nadenken om het te doen, heb je podium ambities of wil je van je sport gaan leven, oke dan. Is het niet zo dat je ervan wilt leven waar om in godsnaam dan denken aan bridgen.
De terugval dat je na een kuur hebt heb je enkel aan jezelf te danken, je zou moeten leren uit de kuren die je doet en hoe je lichaam erop reageerd en NIET luisteren naar mensen die ooit eens gekuurt hebben.
Mijn ervaringen met kuren en heb er toch al wat redelijk gehad is dat je geen kuurtjes van 12 weken moet doen, u lichaam kan op die korte tijd niet aanpassen aan de nieuwe gewonnen massa en je zal veel verliezen, bekijk het zo, je weegt al 30 jaar van je leven 80 kilo en na 12 weken kuren weeg je 90- 95 kilo , op deze korte tijd kan u lichaam dat niet aan. Daarom dat het beter is te kuren 16- 20 weken en met gewone doseringen en niet met die mega doseringen die ik hier dikwijls zie.
Korte kuren kan je doen met tabs omwille van de lever maar al de rest gewoon doortrekken .
Let op ; dit zijn mijn ervaringen , maar ik denk dat de meeste ervaren as gebruiker zo zal denken
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostDat bridgen, ik begrijp zelfs niet dat er mensen hier zijn die daar over nadenken om het te doen, heb je podium ambities of wil je van je sport gaan leven, oke dan. Is het niet zo dat je ervan wilt leven waar om in godsnaam dan denken aan bridgen.
De terugval dat je na een kuur hebt heb je enkel aan jezelf te danken, je zou moeten leren uit de kuren die je doet en hoe je lichaam erop reageerd en NIET luisteren naar mensen die ooit eens gekuurt hebben.
Mijn ervaringen met kuren en heb er toch al wat redelijk gehad is dat je geen kuurtjes van 12 weken moet doen, u lichaam kan op die korte tijd niet aanpassen aan de nieuwe gewonnen massa en je zal veel verliezen, bekijk het zo, je weegt al 30 jaar van je leven 80 kilo en na 12 weken kuren weeg je 90- 95 kilo , op deze korte tijd kan u lichaam dat niet aan. Daarom dat het beter is te kuren 16- 20 weken en met gewone doseringen en niet met die mega doseringen die ik hier dikwijls zie.
Korte kuren kan je doen met tabs omwille van de lever maar al de rest gewoon doortrekken .
Let op ; dit zijn mijn ervaringen , maar ik denk dat de meeste ervaren as gebruiker zo zal denken
Grtz
ik ben nu wel hard aan het inlezen over HGH en ga waarschijnljk volgend jaar aan de slag ermee, begin van het jaar zou ik het willen proberen.... dit zal dan wss voor een week of 20 zijn!onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment