Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Prazoc View Post
    Eet na 21:00 niks meer omdat ik het van jullie op 6 maaltijden moest houden.
    Beter schuif je een en ander heen en weer zodat je met kwark of tonijn eindigt voor je gaat pitten.

Aantal Kcal en k/v/e/ zou ik moeten uitrekenen maar dit is op dit moment het maximale wat ik naar binnen kan werken.
    Dat zijn twee verschillende dingen

Zou eventuleen bij voor 8uur thuis (niet op werk) nog zo'n XXL shake kunnen nemen daar zitten veel carbs in.
    Of je nou op meer carbs zit te wachten op dat moment weet ik zo 123 niet..

+ rest van de vragen
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Weightgainer naar 8.00 en noten naar waar nu weightgainer staat. Carbs overdag en gezonde vetten in de avond. En als je dan 50 gram noten pakt en de andere 50gram met de bak kwark die eerst om 8.00 stond en dit net voor het slapen gaan. Ik zou magere Aldi kwark pakken trouwens.

En als je dan helemaal vol zit met eten pak dan als je dorst hebt of water of melk en dan een liter of 1.5 a 2 per dag. 2l is 70 gram eiwit en 950 kcal. Als je prop vol zit met eten kan je altijd nog vloeibare kcals naar binnen krijgen.

Comment

• Dit is wat ik bedoelde.. hij zit al in zijn kuur en nog aan het hosselen met zijn voeding.. voel je niet aangevallen.

Nog een belangrijk ding: dextro na je training en voor je whey. Zo snel mogelijk na je training.

Comment

• Originally posted by gameface View Post

Nog een belangrijk ding: dextro na je training en voor je whey. Zo snel mogelijk na je training.
          Dat gaat niet bro.
          Whey dien je net voor je training te nemen wil je er wat aan hebben na je training.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Dat gaat niet bro.
            Whey dien je net voor je training te nemen wil je er wat aan hebben na je training.

Dat zegt hij toch....

Nog een belangrijk ding: dextro na je training en voor je training whey. Zo snel mogelijk na je training.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Thanks gasten! Zal dit vanmiddag in een definitief schema opnemen.Weet dat ik in de eerste week van m'n kuur nog zit te kutte met m'n schema, maar ben toch nog niet in staat dit allemaal weg te krijgen. Volgens een maat van me komt dit volgende week wel goed.Gisteravond 2de injectie gezet, en heb helemaal nergens last van (nog niet teminste). Kan dit komen omdat ik de spuit een uur in me auto heb laten liggen waar het een redelijke temperatuur was (niet heet was half 8 's avonds)? Heb voor de rest niks anders gedaan.Merk voor de rest nog weinig van de effecten al zegt een maat van me dat hij het wel al aan m'n kop ziet. Ben wel al 1,5 kilo aangekomen maar dat zal hoogstwaarschijnlijk komen door het vele eten. Merk wel dat ik erg lui begin te worden en emoties lijken ook minder te worden.

Comment

• Transformers

Comment

• Updates?

Comment

• Update zou leuk zijn ja!

Comment

• Updatje dan maar:

Ben nu precies 16 dagen onderweg en heb eergisteren 3de naald gezet. Qua gevoel merk ik er nog niet heel veel van (psygisch). Heb wel erge last van opvliegers, hoef maar een beetje in de stress te schieten en begin gelijk te zweten en krijg een rooie kop (ook al flinke test-flu gehad). Merk wel dat ik maar blijf gaan als ik aan het trainen ben en merk wel al een klein verschil in kracht, maar dit kan ook placebo zijn.

Feit is dat ik al ruim 5 kilo ben aangekomen, dit zal wel alleen maar vocht en vet zijn ( Bovenste knoopje van m'n overhemd krijg ik al niet meer dicht) . Krijg wel al hier en daar reacties van mensen die me goed kennen, denk niet dat het nog lang een geheim zal blijven (vertel natuurlijk niemand dat ik as gebruik).

Verwacht in de loop van volgende week toch wel echte effecten te gaan ondervinden. Vanmiddag en morgen nog ff hard aan de bak en het weekend rustig houden.

Prazoc

Comment

• @Prazoc
                        Netjes die 5 kilo en dat is vast niet alleen vet en vocht.

Maar AS geheim houden,
                        Je gaat iedereen dus vertellen dat je aan de creatine zit en daardoor aankomt. En anders als je er niet omheen kan een kuurtje in de UK legale prohormonen zoals Epistane. Ja ik ken dat

Dat zweten dat begint bij mij nu pas en ook ik kan vooral meer volume aan in de training en heb nog niet heel veel extra kracht.

Succes.

Comment

• Originally posted by Erik77 View Post
                          @Prazoc
                          Netjes die 5 kilo en dat is vast niet alleen vet en vocht.

Maar AS geheim houden,
                          Je gaat iedereen dus vertellen dat je aan de creatine zit en daardoor aankomt. En anders als je er niet omheen kan een kuurtje in de UK legale prohormonen zoals Epistane. Ja ik ken dat

Dat zweten dat begint bij mij nu pas en ook ik kan vooral meer volume aan in de training en heb nog niet heel veel extra kracht.

Succes.
                          Ik kwam bijna 20 kilo aan in mijn laatste kuur en iedereen op mijn werk dacht dat het door het vele eten kwam.

Comment

• Originally posted by Erik77 View Post
                            @Prazoc

Maar AS geheim houden,
                            Ben ik wel van plan ja, meeste mensen zullen er niet van gecharmeerd zijn als ze weten dat ik as gebruik. Blijf daarom gewoon keihard ontkennen ben toch al gewent dat mensen me niet geloven als ik zeg niet gebruikt te hebben. En als het echt de spuigaten uitloopt gooi ik het gewoon op tabs.

Goed om te horen dat jij ongeveer dezelfde dingen ervaart op het fysieke gedeelte. Ben ben benieuwd wat volgende week gaat brengen.

Comment

• Altijd ontkennen.

Zij moeten maar bewijzen dat je gebruikt
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Vrienden van mij zeggen dat ik altijd alles moet ontkennen, alles!
                                Ik mag geen alcohol en me pa zegt:
                                Omer, heb jij alcohol gedronken?

Ik zeg: Omer??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X