1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Cidious View Post
    testflu? Is het gewoon dan niet zaak om te zorgen dat je genoeg slaapt en vitamines enzo binnenkrijgt om je weerstand op peil te houden?

Tering me kont wordt nu toch wel beurs :P

Ga steeds vager lopen haha en moet zo nog een nachtdienst.. gelukkig heb ik een functie waarbij ik niet enorm veel lichamelijk werk hoef te verichten en grootendeels gewoon in me kantoor kan blijven zitten hehe.
    hahahaha tsja ik zeg niks meer erover hoor, had toch ongelijk. hopelijk word het niet nog erger je kan ook de volgende keer een uur van tevoren een uboprufen nemen scheelt ook zeggen ze.. hoewel dat bij mij geen reet deed
    en testflu komt niet alleen daardoor maat...

Comment

Nou we zien het allemaal wel hoor ik maak me niet zo druk haha.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

komt ook goed.... als je benieuwd ben hoe het bij mij verliep

Mind4Body - Toon onderwerp - Yves log vanaf post 19 begon ik mijn kuur geloof

Comment

THANK GOD HE ALLOWED US TO CREATE IBU-PROFEN! :P

heb d'r gisteren 2 van 400 naar binnen gewerkt.. want ik kon inderdaad echt niet meer lopen!

Volgende keer toch echt langzamer injecteren en misschien olie even verwarmen.. ofzo..

Ik kan moeilijke elke week zo op me werk aankomen..

Comment

hahaha sorry maat... gewoon ongeveer 3 minuten erover doen... mocht je er na 3 x last van hebben overweeg het dan om te verdelen in 2x per week... mocht het echt te erg zijn

Comment

Mind4Body - Toon onderwerp - Hoe en waarom injectie pijn. by krieltje

Comment

Week 1:

Rugtraining vandaag. Volgende keer schrijf ik ff gewicht op dat ik bij elke set deed.. nu geen tijd voor gehad..

Kicke training gehad. Goed gefocust. Veel kracht.

Exercise : ½ Deadlifts (Lower Back)- 20 reps x 40% 8 rep max, 20 reps x 50% 8 rep max, 12, 10, 8

Exercise : Back extensions (Lower Back)- 12, 10, 8

Exercise : Wide-Grip Pulldown / Narrow Grip Pulldown (Upper Back)- 12, 10, 8, 10 and 8 close grip underhand

Exercise : Bent-Over Olympic Barbell Rows (Upper Back)- 12, 10, 8

Exercise : Machine Low Row (Upper Back)- 12, 10, 8

Exercise : Straight Arm Pull Down (Upper Back)- 12, 10, 8

Exercise : Behind-the-Neck Military Press on Smith Machine (Rear Delts)- 2-, 20, 12, 10, 8

Exercise : Rope facepulls (Rear Delts)- 12, 10, 8

Exercise : Barbell Shrugs - Behind the back. (Traps)- 12, 10

Exercise : Seated Dumbbell Shrugs (Traps)- 12, 10

Comment

Injectie nr 2.. ik zit even te twijfelen of ik niet 2 keer per week moet gaan injecteren.. om de pijn te verminderen en stabielere bloedwaardes te creeren..

is dit nuttig genoeg betreft mijn kuur? 400mg test-e en 400mg bold per week verdelen over 2x 200mg van beiden?

Of gaat dit niet uitmaken?

Dan injecteer ik ipv 3,2ml maar 1,6ml per keer.. wel iets vaker prikken maar daar zie ik niet meer tegenop..

graag een beetje advies..

Comment

hmm weet niet hoe het met bold zit je kan alleen eerst de test e in 2en doen hoe het met bold zit weet ik niet maat is het een olie eigenlijk? anders gewoon de test splitten en bold 1 x? maar heb geen persoonlijke ervaring met bold
                    Last edited by yvesb; 10-07-2011, 14:54.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                      Injectie nr 2.. ik zit even te twijfelen of ik niet 2 keer per week moet gaan injecteren.. om de pijn te verminderen en stabielere bloedwaardes te creeren..

is dit nuttig genoeg betreft mijn kuur? 400mg test-e en 400mg bold per week verdelen over 2x 200mg van beiden?

Of gaat dit niet uitmaken?

Dan injecteer ik ipv 3,2ml maar 1,6ml per keer.. wel iets vaker prikken maar daar zie ik niet meer tegenop..

graag een beetje advies..
                      Gewoon in een spuit trekken en injecteren. Klaar.

Even een edit:

Als je stabiele bloedwaardes wilt dan doe je dit om de 5 dagen. Een keer in de week is echter ook geen probleem. Over pijn moet je ophouden.. de eerste paar keer heb je dat gewoon. Deal with it!
                      Last edited by Nex-; 10-07-2011, 15:28.

Comment

Originally posted by Nex- View Post

Even een edit:

Als je stabiele bloedwaardes wilt dan doe je dit om de 5 dagen. Een keer in de week is echter ook geen probleem. Over pijn moet je ophouden.. de eerste paar keer heb je dat gewoon. Deal with it!
                        Nex, dat is natuurlijk bull hey. Om de vijf dagen is voor stabiliteit van waardes wel beter dan 7 dagen maar zeker niet het beste. 2x in de week 250mg zetten is dan nog beter dan om de 5 dagen. Vaker zetten brengt gewoon een betere stabiliteit met zich mee. Moet wel zeggen dat je van die stabiliteit geen hol merkt, of je nu 1x in de week, om de 5 dagen of 2x in de week zet.
                        Over het tweede ben ik het met je eens want we gaan elkander geen mietjes noemen.
                        Wat is pijn, dat millimetertje huid waar je de naald doorheen moet steken? Come on, grow up!
                        Last edited by Snuff-Sann; 10-07-2011, 15:51.

Comment

Even een edit:

Ok beetje vreemde toon zit er in deze reactie.. Denk ook niet dat jij snapt wat de onderliggende gedachte is.. afgelopen week kon ik 2 dagen amper lopen op mijn werk.. en dit wil ik toch wel voorkomen.. no pain no gain.. snap ik.. maar het kan niet de bedoeling zijn dat ik mijn functie op mijn werk niet meer juist kan vervullen.. en ik wil daarom dan ook mijn uiterste best doen om gewoon iig rond te kunnen lopen aangezien dit van mij verwacht wordt..

Je hebt mij niet horen piepen hoor.. wat ik doe.. doe ik mezelf aan en zal je mij niet zielig over horen doen..

FF voor de duidelijkheid.. hoop dat ik daarmee dit soort toch ie**************** op mij aanvallend overkomende reacties kan vermijden in het vervolg.

Anyway.. Toch bedankt voor je expertise en je tips. Die waardeer ik ten zeerste!

Comment

@ Snuff

Ik heb ook nergens gezegd dat het niet zo is. 5 dagen goed, 7 dagen kan ook prima. Nergens voor nodig om het jezelf moeilijk te maken tijdens een eerste kuur om twee keer te injecteren. Hij wilt dit doen i.v.m de pijn. Zie mijn antwoord daarvoor in mijn vorige reactie. Om de 5 dagen is perfect voor dit kuur. Dus hierbij nogmaals.. trek het gewoon in een spuit. Lekker makkelijk.

Weer een edit:

Geloof me. Ik kan me prima voorstellen.. de pijn die je gehad hebt. Dit wordt echter steeds minder en minder en binnen de kortste keren merk je er helemaal niks meer van.
                            Ik val je overigens niet aan. Ik geef je enkel tips. Het is aan jou wat je ermee gaat doen.
                            Als jij twee keer in de week wilt injecteren dat kan je dat doen als jij dit makkelijker vind. Maar voor de pijn hoef je dit niet te doen.
                            Last edited by Nex-; 10-07-2011, 15:57.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Over het tweede ben ik het met je eens want we gaan elkander geen mietjes noemen.
                              Wat is pijn, dat millimetertje huid waar je de naald doorheen moet steken? Come on, grow up!
                              Hij heeft het niet over de pijn tijdens het injecteren maar de pijn die hij na het injecteren krijgt. Dit is zijn eerste keer en het is erg normaal dat je een dag of twee later na de eerste injecties pijn krijgt op en bij de injectie-spot.

En dan nogmaals.. stabielere bloedwaardes 2 x in de week of om de 5 dagen valt vrijwel te verwaarlozen.

Comment

@ Snuff

Ik heb ook nergens gezegd dat het niet zo is. 5 dagen goed, 7 dagen kan ook prima. Nergens voor nodig om het jezelf moeilijk te maken tijdens een eerste kuur om twee keer te injecteren. Hij wilt dit doen i.v.m de pijn. Zie mijn antwoord daarvoor in mijn vorige reactie. Om de 5 dagen is perfect voor dit kuur. Dus hierbij nogmaals.. trek het gewoon in een spuit. Lekker makkelijk.
                                Hm oke, maar zie het probleem eerlijk gezegd niet van het tweemaal per week injecteren, daar is naar mijn mening geen pijn aan verbonden. Ook merk je van bloedwaarde-stabiliteit niets, echter is het wel aan de orde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X