1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hmmm

Injecteren opzich is inderdaad peanuts.. en ik had het inderdaad over de pijn achteraf.. pak nu ook mijn andere bil.. dus die zal ook nog wel ff moeten wennen aan de substantie.. maar heb gehoord dat je met een ibuprofen en wat tijgerbalsum een heel eind komt.. als ik maar mobiel blijf.. ik kan nu nog op me werk zeggen dak net weer begonnen ben met benen trainen en dat ik daarom wat meer spierpijn dan normaal heb..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

tijgerbalsum?

Comment

Originally posted by yvesb View Post
        tijgerbalsum?
        Jah voor de stijve spier.. warme douche hielp mij ook.. maatje van me pakt regelmatig tijgerbalsum als hij nieuwe stof injecteerd en last heeft..

En ik pak zoals snuff zegt nu gewoon 2 keer per week.. is wat makkelijker te verdelen.. anders wordt het allemaal zo ingewikkeld met wanneer test wel en niet.. doe nu zondags 200mg test en 400mg bold en dan later in de week nog keer 200mg test.. lijkt me dikke prima..

oh en HCG gewoon 100IU elke dag..

Comment

tijgerbalsum voor het injecteren lijkt mij niks... kans op abces dan niet groter?

Comment

Originally posted by yvesb View Post
            tijgerbalsum voor het injecteren lijkt mij niks... kans op abces dan niet groter?
            NA knuppel

Comment

dan nog lijkt het me niks ik ben misschien ook te para hoor zuig ook lucht op met dop nog op de naald zodat ik geen stofje mee trek... iemand zei dat en ben dat ook gaan doen haha

Comment

hmmm.. sja.. zo ben ik dan weer niet

Comment

Vandaag benen getraind.. ging kut.. kwas leeg, voelde me niet lekker.. en me kont deed al zodanig zeer dat ik me in moest houden met squatten..

Heb niks benoemenswaardigs weggedrukt.. was gewoon een ruk training.. kon me niet focussen.. enige veranderde factor was ipv noxipro+superpump250 dat ik nitrobolon als preworkout supp heb geprobeerd.. en het lijkt erop dat dit gewoon een ruk product is.. probeer het morgen nog 1 keer en anders donder ik het weg..

Comment

Gisteren rug getraind. Harde training weer gehad en eindelijk eens wat gezonde spierpijn in de rug.. al tijdje niet meer gehad..

Vooral Olympic bar rows gingen erg lekker en hard.. had em al tijdje niet meer gedaan maar gewicht gaat gestaag weer omhoog..

Vandaag op een geplande rustdag HIIT en ABS gedaan.. voelde me zo nutteloos vandaag.. en barste van de energie.. ga er maar een vaste dag van maken denk ik..

Lekker 15 minuten tegen de berg op gesprint en weer naar beneden uitwandelen en daarna aan het lokale klimrek 3 setjes tot failure hanging leg raises gedaan en 2 setjes hanging crunches tot failure en nog een 2 setjes crunches gevolgde door bicycles met side crunches tot failure..

Morgen armen en mijn achterlopende triceps maar weer eens op hun donder geven..

Comment

Eergisteren 5e inject gezet.. en nu voel ik mijn bil helemaal geen pijn meer zoals in het begin.. maar de pijn trekt door naarboven naar mijn staartbotje zegma.. kan er amper op liggen of zitten.. is dit normaal?

Comment

oh oh.. Ik heb net mijn inject test gezet.. geaspireerd.. zag lucht in verschijnen zoals normaal.. heb rustig alles geinjecteerd.. haal net de naald eruit.. zit er een druppeltje bloed in het voorste gedeelte van de naald.. heb niet erg lang teruggetrokken.. injecteren deed geen pijn maar het prikken was iets gevoeliger dan normaal.. vrijwel alleen de eerste 1,5cm voelde ik..

voel verder niks vreemds.. maak me wel zorgen..

Comment

je kan gewoon door een bloedvat heen zijn gegaan zodra je luchtbelletjes ziet is voldoende dan zit je in de spier anders trok je meteen bloed

Comment

ok nou ik hoop het beste ervan.. we zullen zien.. voorlopig voelt het nog niet anders.. je wordt beetje para en gaat helemaal goed voelen en bladiebla en dan kan je je zelf vanalles aanpraten.. maar ik kijk het gewoon aan.. we shall see..

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              oh oh.. Ik heb net mijn inject test gezet.. geaspireerd.. zag lucht in verschijnen zoals normaal.. heb rustig alles geinjecteerd.. haal net de naald eruit.. zit er een druppeltje bloed in het voorste gedeelte van de naald.. heb niet erg lang teruggetrokken.. injecteren deed geen pijn maar het prikken was iets gevoeliger dan normaal.. vrijwel alleen de eerste 1,5cm voelde ik..

voel verder niks vreemds.. maak me wel zorgen..
                              geen zorgen , als je in een ader zit zul je dit snel door hebben hoor...
                              Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                                geen zorgen , als je in een ader zit zul je dit snel door hebben hoor...
                                Nice. Dan maak ik mij geen zorgen. Voel er ook niks vreemds aan na een nacht slapen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X