Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey,

Tijdje zo druk gehad, zal maar weer eens een update doen.. zit nu in week 9 weeg nu rondde 98 a 99 kilo en me vet was iets naar beneden. Nu met de feestdagen en amper op me zout inname te letten is er wel wat vocht bij gekomen. Dus oog wat dikker :P

18-12 in de ochtend koud

18-12 tijdens trainen maar is kut om goeie foto te maken :P

27-12 na 5 dagen niet trainen, schijt feestdagen :P

Voel me lekker weinig last van side soms iets moeilijker slapen en als ik op me zout inname let zo goed als geen vocht.

Laters
    Een dag niet getraind...

Comment

Ja wist al dat jij lekker al wat massa had man, dus goed bezig. Indd bf ligt wat aan de hoge kant, maar dat lukt je wel om weg te trainen denk ik zo. Lijken je benen achter te lopen of ligt aan de lens? ofso

Comment

Yes droger worden komt hierna, zie daar ook niet zo veel problemen in.

Benen tja wat moet ik daar over zeggen... pas nu al amper broeken groot zijn ze echt wel, alleen mooie vorm te krijgen moet ik ze eerst nog harder trainen.. dus ze worden dan weer groter, wat ik niet wil want heb nu al last van de binnekant van me benen door het schuren!! Net toevallig benen getraind van SQ 60kilo elke x 20 kilo erbij naar 150 kilo goed diep. Pak ze elke week dat wel, maar moet misschien maar meer op herhaling gaan trainen.

Thx voor je reactie !
        Een dag niet getraind...

Comment

Ziet er goed uit, je kan duidelijk zien dat je vp wat omlaag is mooie progressie.

Comment

Thx Tails... dat ik groter ben geworden is wel duidelijk.. Me vrouw wordt gek van me, als we in de badkamer staan tandenpoetsen enz ik moet gvd gewoon om je heen lopen nu...
            Een dag niet getraind...

Comment

Hoe gaat het met je krachtgains tot nu toe Frankey?

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Bp 3x140 kilo zonder hulp.. dus 150 misschien 160 zit er wel in... maar ben bang voor blessures

SQ 150 kilo.. zal vast meer in zitten maar train liever op save en wat meer herhalingen te veel blessures gehad in het verleden... en blijf liever trainen!

DL Top ik niet onderrug ben ik echt bang voor :P

Schouderpress losse dumbels 40 kilo beide kant 8 reps .. dus denk dat ik een 50 kilo er ook wel uit prak als he moet :P

Wat wil je nog weten :P
                Last edited by frankey; 31-12-2012, 11:30.
                Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                  Bp 3x140 kilo zonder hulp.. dus 150 misschien 160 zit er wel in... maar ben bang voor blessures

SQ 150 kilo.. zal vast meer in zitten maar train liever op save en wat meer herhalingen te veel blessures gehad in het verleden... en blijf liever trainen!

DL Top ik niet onderrug ben ik echt bang voor :P
                  Maar wanneer ga je dan wel zwaarder op deze onderdelen?
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Net terug van trainen.. moest borst denk gelijk even kijken.. 140 5x ging easy.. dus denk pleur er 20 kilo bij.. 160 1x zelf 2e keer iets hulp... nieuwe pr

Nocerino.. hoge gewichten zegt niet alles... train liever op hoog tempo en dan gaan de gewichten van zelf naar beneden.. maar brand wel als de hell.
                    Een dag niet getraind...

Comment

Het heeft ook geen zin om op echo te trainen dus zolang je vooruitgang blijft maken zou ik vooral zo doorgaan. Als je spiergroepen hebben die van nature zwak zijn wil je die niet opnieuw blesseren. Nette pr trouwens.

Comment

160 nu, wat deed je vantevoren(daar gaat het me om uiteraard haha)
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wat ik zeg ben nooit zo'n topper geweest met gewichten, heb tennis arm gehad 8 maande.. nu tijdens de kuur helemaal weg gegaan.

Maar bankdruk hiervoor 100 kilo 8 a 10.. 120 lukte wel paar keer op een goeie dag.

dus 40 kilo voorruit gang is niet slecht :P
                          Een dag niet getraind...

Comment

Hehe dat wilde ik lezen, mooi man! 40 kg op de bank zullen veel voor tekenen hehe..!
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ja nu nog vast houden... Na de kuur. Maar goed ben geen powerlifter dus kilo's doen me eigenlijk vrij weinig. Als ik maar hard train !
                              Een dag niet getraind...

Comment

Moeilijke hoek fotoos....maar zo te zien heb je een mooie vorm borst, en schouders en arms, daar zie je dat je nog veel winst kan boeken.
                                Benen is moeilijk te zien al lijkt de vorm wel goed, alleen je kuiten zijn echt kut
                                Denk dat je echt groot kan worden.
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X