Thx, ja die paar gram prrrt... Ga mijn best doen !
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Oja, Moet zeggen dat de peps ook wel hun werk goed doen... ik blijft kut op een fotot staan vind ik zelf, want in de sportschool tijdens het trainen knalluh de aders eruit en in de spiegel heel anders uit dan op de foto helaasEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostOja, Moet zeggen dat de peps ook wel hun werk goed doen... ik blijft kut op een fotot staan vind ik zelf, want in de sportschool tijdens het trainen knalluh de aders eruit en in de spiegel heel anders uit dan op de foto helaas
Verder ziet het er al flink buff uit man."Straight outta gym"
Comment
-
Mijn nieuwe voedings schema voor de komende weken!!
1) 100gr Brinta / havermout 50gr iso eiwit plus banaan met water mengen!!
2) 3 tijstewaffells met 100gr kip of kalkoen. Of rosbief.
3) 80gr rijst met 150gr vis of kip,kalkoen. 150gr groenten.
4) 50gram gemengde noten plus 50gr iso whey met water mengen!!!
5) zelfde als maaltijd 3
6) training
Na de training 10gr bcaa en 40gr dextrose of virago
7) 500gr kwark. 50gr gemengd noten (Voor het slapen gaan)Een dag niet getraind...
Comment
-
Zo weer een update:
Voeding nu 1,5 week mee bezig... eerste week easy, nu wordt het al stuk lastiger!! Trek naar lekkere dingen is niet normaal wordt er ongesteld van... net ook 1 biertje in 1 keer op gezopen en broodje kipsate !!!
Moet wel zeggen dat het werkt, want wordt droger kan altijd sneller maar goed... al doe ik 80% in de week dit scheelt het al 50% met vorige voeding
Vandaag was benen dag... 3x180 SQ laatste met iets hulp!Een dag niet getraind...
Comment
-
Hou de basis gewoon strak, eens een uitschieter hier en daar is menselijk en zal het project niet om zeep helpen. Hou het eind resultaat goed voor ogen frankey! Dat massieve brok aan spieren van jou zal er ziek uitzien als je echt goed droog zult staan.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by frankey View PostZo weer een update:
Voeding nu 1,5 week mee bezig... eerste week easy, nu wordt het al stuk lastiger!! Trek naar lekkere dingen is niet normaal wordt er ongesteld van... net ook 1 biertje in 1 keer op gezopen en broodje kipsate !!!
Moet wel zeggen dat het werkt, want wordt droger kan altijd sneller maar goed... al doe ik 80% in de week dit scheelt het al 50% met vorige voeding
Vandaag was benen dag... 3x180 SQ laatste met iets hulp!
Staat er wel al echt goed bij man! Succes met cutten'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Thx Mcvk!
Hier een update weer! Net even koud foto genomen, droogheid is coming!! Dus moet dit echt vol gaan houden hehe... Wou vandaag aan de ghrp/cjc beginnen maar als gewooooonlijk is postnl aan het kutten, wat is dat toch een SCHIJT bedrijf! MAar goed ben benieuwd wat ik daarmee nog ga droppen op dit vet %.. waar schatten jullie mij op ?
Grappige is op de sportschool hebben we zo'n meet ding die je vast moet houden... half jaartje terug geen buikspier te zien over vet.. 18%... 1,5 maand later was gedropt 16,5%... vorige week ergens 19%... sure
Een dag niet getraind...
Comment
-
12% denk ik..
Gaat lekker man. Het gave is dat nu je droger wordt je ook echt groter lijkt op de foto's die definitie in je armen brengt echt de mass naarvoren.
Goed bezig man! echt enorme improvement over laatste foto's!"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment