Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Begonnen dus 1-8 op 500 test e 500 boldone 400 primo
8-15 750 test e 750 bold 600 tren e (hcg 2x400 iu)
15-22 750 test e 750 600 mast e 400 tren e... vail van tren maak ik leeg zal rond week 18 a 19 zijn...
Ben dus benieuwd wat die mast e gaat doen!!
Ja hoe droger je wordt hoe groter alles wordt, echt cool alleen blijf het lastig vinden hoor dat schijt eten
Gaat lekker en 22 weken kuur njah prima toch als je weet wat je doet!
Op dbb lees ik mensen die een jaar lang maar wat wegspuiten zonder dat ze er eigenlijk verstand van hebben hahaha .
Het is ook wel een beetje testen.. boldone moet je gewoon beste 16 weken zetten...dan test e 2 weken langer.. kuur was toch al 18 weken dan... Maar vond bold echt tegenvallen, dus vandaar verandering van plannen, denk wel dat je beter 8 a 10 weken kuurtje beter zijn om meer massa te pakken als je bijv 2 of 3 in het jaar doet dan 1keer een half jaar on en off
Flinke schouders Vind 't nu nog niet super qua definitie, maar ik denk dat jij een prachtig fysiek overhoudt zodra je onderste abs zichtbaar worden gezien de hoeveelheid massa en proporties van je spieren..
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment