Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by blocktoblock View Post
    low carb is kut, helemaal voor je ego
    want na een week bijna zonder KH ben je zo plat als een dubbeltje, fucks up your head.
    Volledig mee eens, gaat een groot deel van je energie weg. Daarintegen werpt het wel z'n resultaten af en de een reageert anders op lage carbs dan de ander.

Comment

low carb is kut, helemaal voor je ego
      want na een week bijna zonder KH ben je zo plat als een dubbeltje, fucks up your head.
      mee eens ,maar dan is het (voor mij iig) belangrijk om het totaal plaatje te blijven zien en niet te lang in het moment te blijven hangen.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
        mee eens ,maar dan is het (voor mij iig) belangrijk om het totaal plaatje te blijven zien en niet te lang in het moment te blijven hangen.
        ik had gister zo'n moment, na 6 dagen minder dan 40gram carbs, werd best deprissief. vandaag refeed/junkdag om weer voller te worden
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

ik had gister zo'n moment, na 6 dagen minder dan 40gram carbs, werd best deprissief. vandaag refeed/junkdag om weer voller te worden
          Moet dan wel zeggen dat je meer naar die junkdag uitkijkt dan normaal .

Comment

• kijken elke moment van de dag uit naar junk :PP Kut sport
            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
              kijken elke moment van de dag uit naar junk :PP Kut sport
              hahaha
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Lach maar... net plakje cake op
                Een dag niet getraind...

Comment

• haha :P
                  meestal heb ik geen moeite met vreten maar soms word ik depri dan wel

Als je btw iets wilt gebruiken voor in je cut oid, raad ik je t5 van zionlabs aan

Comment

En om nog maar te zwijgen over de kut gewichten die je kan verplaatsen tijdens een low-carb, haha.

@ frankey, ik ga dit logje maar eens in de gaten houden. Je ben al aardig groot als ik je foto's zo zie!
                    "Straight outta gym"

Comment

• wordt ik helemaal lijp van denk.. efidrine kon ik echt niet tegen man... laatst clen gedaan rustig opbouwen dan na een paar dagen amper last
                      Een dag niet getraind...

Comment

• GVD de GVD denk even uit me werk even wat te gaan lopen... na 1,5 km mijn kuiten als bakstenen en voelen facking groot aan... even moeten stoppen los rekken... na paar 100 meter weer helemaal vast.. Dus dit wordt ook een kansloze opgave denk tijdens kuren..
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Haha dat heb ik ook man, kutzooi zelfs een lang stuk lopen is dan hel.
                          Fiets altijd veel maar ook dat is lastig tijdrns de kuur

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                            wordt ik helemaal lijp van denk.. efidrine kon ik echt niet tegen man... laatst clen gedaan rustig opbouwen dan na een paar dagen amper last
                            Dat is wel kut dan..... efedrine kan ik als een gek cardio doen man, 25minuten met 8km per uur is dan zelfs geen probleem en dat met bijna 100kg moet je nagaan

Comment

• Lekker bezig Frankey, ik ga dit logje volgen

Comment

• Ja ga maar proberen crosstrainer of fietsen na kt even 15 a 20 hoog tempo of hit doen Lekker weer komt eraan dus moeten nu echt nog even iets droger worden!!!!!!!!
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X