Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HELP wordt gek van de honger man.. moet echt elk uur liefst half uur wat eten. ALs ik 2 uur niet eet dan wordt ik echt een beetje slap trillen enz... Echt een kuur om goed te droppen in vet% is het op deze manier niet Iemand nog ideeuuhhen?

Pijn in mijn pols begint nu ook zwaar kut te worden, train er wel doorheen maar echt lekker voelt het niet. Morgen even van die pols banden bestellen misschien dat het iets beter gaat dan...

Gewicht rond de 99 Kilo vet is volgens mij niet echt meer geworden of max 1% maar hou wel wat vocht vast.. Maarja als je niet eet ga je dood Ook wel paar keer weer met de vrouw en kid meegegeten en uit eten 2 keer... dus vandaar de vocht denk.

Foto komt wel weer als ik komende dagen strak op de voeding zit en dat beeetje extra vocht weg is!

Tot zondag voor wat mensen

peace
    Een dag niet getraind...

Comment

• Bold stond toch bekend om de honger? Misschien wat tegen de honger nemen, supp ofzo.

Anyway, komt wel goed frankey. En idd zie je zondag!

Comment

• We maken Zondag wel een paar goede foto's Frankey, tot zondag bud!
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Hallo allemaal eindelijk eens tijd om 2 foto's te plaatsen van vorige week ergens. Opzich gaat alles lekker, pijn in de pols is minder nu ik anavar kickstart klaar mee ben. Moet zeggen dan het niet mijn spul is, winstrol en zeker dianaboll veel beter om als kickstart te gebruiken.

Gewicht rond de 98 kilo en vet is ook wel iets minder volgens mij, zeker als ik train zie ik nu aders die ik nog nooit heb gezien. Maar heb gewoon niet zo doorzichtige huid als ik in rust ook alles goed blijft zien.

Zal ik kijken hoe ver ik ben ergens week 6 ofzo geen idee eigenlijk :P Moet zeggen dat ik ook goed hard en droog van deze combi wordt eigenlijk net zo als met tren kuur alleen iets minder sterk dan dat paarden spul, voordeel van dit is weer nergens last van side ... geen zweten, onrustig gevoel en moeilijk slapen oja droom wel weer af en toe vaag... vorige nacht me broer helemaal in elkaar geslagen waarom weet ik niet meer hahah

Zeker tijdens het trainen ziet het er echt nu gruwelijk uit, soms denk ik dat die gasten in de sportschool echt kijken van wtf is niet zo een kuur sportschool

Hier de foto's

Een dag niet getraind...

Comment

• Het is jammer dat je geen vaste poses en lichtgeving voor je foto's gebruikt. Zo is het lastig om je progressie te zien. Je taille lijkt wel wat slanker en je abs al iets beter uit te komen, alleen de onderkant nog .

Comment

• ziet er goed uit man
              Massa had je altijd al volgens mij, ook toen je best fatty was ;p
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Gaat lekker maat, hou je veel vocht vast? Ziet er wel groot uit, vind wel dat je in het echt veel groter bent dan je zo lijkt.

Comment

• Ik en Vet ... Waar dan :P Ja massa bouwen is nooit echt probleem geweest, alleen definitie en vet % laag te krijgen wel... Ga vanavond weet een hardlopen, wil toch echt droger worden!!!

tja ging juist nu naar andere spiegel waar meer ligt was, zal me vrouw wel weer een keer foto's laten maken..

Maandag ga ik 3 a 4 weken igf-1 R3 gebruiken, direct na het trainen 25cmg in de ene schouden en 25cmg in de andere en dan weer borst, bicpes enz ... Kijken wat het doet
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Vocht valt wel mee, nu wel koninginne dag gehad 2 dagen slecht gegeten... dan blaas ik wel iets op van zoute patat enz, dan weer paar dagen goed eten en het is weer weg. Maar deze foto's waren er net voor.

Voor mij gevoel ben ik nu ook stuk groter dan op de meeting toen was ik ook pas week 4 in me kuur ...
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Tijdens cut kan je echt snel vocht vsdthouden man heb ik ook last van

Comment

• gaat lekker kast

Comment

• gaat goed,

wat is je dieet nu?
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• lekker bezig frankey!
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Thx boys,

Volg niet echt een dieet, en eet na mijn gevoel ook te veel.. maar komt ook echt door die boldone zo veel honger en wordt echt slap als ik niet eet. Daarin tegen knal ik wel 4 a 6 keer pw dus dan verbrand ik ook wel weer een hoop. Probeer zo schoon mogelijk te eten en 1 a 2 dagen een junk maaltijd lig ik niet wakker van.

Die low high shit heb ik de kracht niet voor denk ik om het zo te doen :P eigenlijk eens goed inlezen
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                                Thx boys,

Volg niet echt een dieet, en eet na mijn gevoel ook te veel.. maar komt ook echt door die boldone zo veel honger en wordt echt slap als ik niet eet. Daarin tegen knal ik wel 4 a 6 keer pw dus dan verbrand ik ook wel weer een hoop. Probeer zo schoon mogelijk te eten en 1 a 2 dagen een junk maaltijd lig ik niet wakker van.

Die low high shit heb ik de kracht niet voor denk ik om het zo te doen :P eigenlijk eens goed inlezen
                                low carb is kut, helemaal voor je ego
                                want na een week bijna zonder KH ben je zo plat als een dubbeltje, fucks up your head.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X