Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je zou de begin- en eindfoto's eens naast elkaar kunnen zetten zodat je het verschil goed kunt zien.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by Tails View Post
      Ben benieuwd naar de foto's. Hoe gaat het trainen nu dan, nog pr's gezet ?
      Hey,

Ga niet voor Pr's , ga voor hard trainen hoog tempo weinig rust! Zodat ik helemaal stuk ga van de pijn
      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Je zou de begin- en eindfoto's eens naast elkaar kunnen zetten zodat je het verschil goed kunt zien.
        Ja wel goed idee
        Een dag niet getraind...

Comment

Vorige pics zagen er goed uit. Ben benieuwd wat het dit keer gaat worden.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ben benieuwd, hou ons op de hoogte
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Succes frankey! Ik volg iig.

Comment

succes
                vorige fotos zagen er goed uit
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Frank, ik leg de spuit in een handoek even op een verwarming, is even uitvogelen hoe lang maar dan druk je de spuit zo leeg en je voelt er geen bal van.

Wel even opletten want de tweede keer stak in een naald van 60 graden in me reet en das niet fijn haha.

Comment

succes frank ik volg je

Comment

• Hahah naald van 60 graden oei

Zal een deze dagen even foto plaatsen, ik ga erg lekker voel mij goed. Begin nu laatste dagen weer heerlijk op te blazen als ik train zijn de aders over de biceps goed erop te liggen . Ga heeeel langzaam in % naar beneden dus dat gaat ook prima.. woog nu 1 kilo zwaarder :P

Na mijn gevoel is definitie nu al erg goed te zien!! maar 10% Krijg nu ook af en toe van die zoet aanvallluuuh :P
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                        Hahah naald van 60 graden oei

Zal een deze dagen even foto plaatsen, ik ga erg lekker voel mij goed. Begin nu laatste dagen weer heerlijk op te blazen als ik train zijn de aders over de biceps goed erop te liggen . Ga heeeel langzaam in % naar beneden dus dat gaat ook prima.. woog nu 1 kilo zwaarder :P

Na mijn gevoel is definitie nu al erg goed te zien!! maar 10% Krijg nu ook af en toe van die zoet aanvallluuuh :P
                        Goed bezig frank, niet te veel met de weegschaal spelen.. gewoon lekker die spiegel blijven gebruiken, ben benieuwd naar de foto's, altijd leuk als die aders eruit beginnen te poppen!

Comment

• Halllo guys,

Zo vandaag weer volgende erin knalle zit op 3,5 week.. knal nu al zowat uit elkaar tijden het trainen, dus dat gaat lekker... wel beetje last van mijn linker pols en onderarmen zo vol dat ik na rug training biceps niet had kunnen afmaken

Kilo nu 97 dus 4 kilo erbij

Hier even paar foto's

Arms paar uur na de training, moet zeggen dat eindelijk na elke week 2 keer ze gepakt te hebben eindelijk beetje resultaat komt!

Deze van van net, koud in de ochtend, wel paar dagen iets minder gegeten dus hou gelijk iets vocht vast vergeleken met andere 2 foto's van 5 dagen geleden.

Ga vandaag trainen met maatje borst kijken of ik foto tijdens trainen kan maken..

laters
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Netjes hoor Frank, alleen je moet echt ff je maatje foto's laten maken, kun je het wat beter zien!

Comment

• flinke schouders man, keep it up!

Comment

• Klopt inderdaad wat job zegt, je kan ze ook met een timer maken dat je het ergens neerzet. Met duidelijke foto's kan je je progressie ook beter vergelijken natuurlijk. Ziet er wel weer goed uit Frankey . Tijdens de meet even voor een pr dexie curls en dexie sp gaan ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X