Sterkte
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Thx allemaal, was een beetje vaag van de narcose werd rond half 2 wakker en mocht zelf kiezen blijven of naar huis... om 16:00 stond ik buiten... ging wel heel snel hoefde niet eens te pissen ( wel gedaan moes nodig) Was ook blij lag een dikke vette zeekoe naast mij die half duits praten en alleen maar aan het zeiken werd daar gefuckt van hahah dat zonder kuur
Maar goed hele dag in bed gelegen even eruit voor wat kip met rijst alleen nu klaar wakker en de pijn valt echt mee kan voor me gevoel bijna alles nog! zit alleen aan de paracetamol en diclofenac ... De vrouw kreeg tramadol bij haar borstvergroting wil ik ook wel hahah :P
2 drains in mijn trainingbroek gaan er woensdag ochtend uit en band om mij borstkast heen geen idee hoe lang dat moet... weinig info mee gekregen eigenlijkEen dag niet getraind...
Comment
-
Geloof mij tramadol wil je echt niet hebben. Voel je je een lopende zombie echtwaarDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Zo buikgriep is voor bij.... Vandaag bij ziekenhuis geweest vertrouwde het niet ... Linker tepel helemaal zwart geworden en zag er zo ie zo al niet mooi uit dag erna! Nu andere arts geweest omdat hij er niet was en zei gelijk al dat hij beide kanten niet echt netjes vond... Heb ik weer mister complication... maar goed onder het zwarte zag hij weer dat weer goed aan het komen is, kan gebeuren dat er te weinig bloed heen kwam en daardoor wat afsterft... Maar goed lijkt nu weer goed te gaan en hij kan niks doen dan alleen maar afwachten en in de gaten houden!
Dus al met al schiet het lekker op weer!Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment