Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sterkte

Comment

• Succes en sterkte !
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Zo weer wakker, heerlijk geslapen hahaha. Ben benieuwd hoe het is geworden
        Een dag niet getraind...

Comment

• Eerste paar dagen is gezwollen lijkt het alleen maar erger, als je drain eruit is en zwelling weg wordt het al beter

Comment

• hoop voor je dat alles beter gaat kerel succes!
            Mangs wa, aait nich

Comment

• Snelle genezing toegewenst...

Comment

• Hallo ik zag dat je test en tren enzo nam mijn vraag is welke kuur is tren ? is dat net als deca ?

Comment

• Thx allemaal, was een beetje vaag van de narcose werd rond half 2 wakker en mocht zelf kiezen blijven of naar huis... om 16:00 stond ik buiten... ging wel heel snel hoefde niet eens te pissen ( wel gedaan moes nodig) Was ook blij lag een dikke vette zeekoe naast mij die half duits praten en alleen maar aan het zeiken werd daar gefuckt van hahah dat zonder kuur

Maar goed hele dag in bed gelegen even eruit voor wat kip met rijst alleen nu klaar wakker en de pijn valt echt mee kan voor me gevoel bijna alles nog! zit alleen aan de paracetamol en diclofenac ... De vrouw kreeg tramadol bij haar borstvergroting wil ik ook wel hahah :P

2 drains in mijn trainingbroek gaan er woensdag ochtend uit en band om mij borstkast heen geen idee hoe lang dat moet... weinig info mee gekregen eigenlijk
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Geloof mij tramadol wil je echt niet hebben. Voel je je een lopende zombie echtwaar
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• HAhah i no, morgen ochtend drains eruit... linker tepel ziet er echt niet uit .... maar goed zal wel bij trekken hoop ik haha
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                        Ja hoop het ook.... Benen lopen zwaar achter dus benen Zsm weer de rest no probleem even rust
                        Na mijn operatie ook een 4 weken bovenlichaam niet kunnen trainen... Ideaal om benen en kuiten extra aandacht te geven

Comment

• Ja precies alleen nu al dagen niet lekker krijg geen hap door me keel.... Lijkt wel buikgriep...
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Zo buikgriep is voor bij.... Vandaag bij ziekenhuis geweest vertrouwde het niet ... Linker tepel helemaal zwart geworden en zag er zo ie zo al niet mooi uit dag erna! Nu andere arts geweest omdat hij er niet was en zei gelijk al dat hij beide kanten niet echt netjes vond... Heb ik weer mister complication... maar goed onder het zwarte zag hij weer dat weer goed aan het komen is, kan gebeuren dat er te weinig bloed heen kwam en daardoor wat afsterft... Maar goed lijkt nu weer goed te gaan en hij kan niks doen dan alleen maar afwachten en in de gaten houden!

Dus al met al schiet het lekker op weer!
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Kloten voor je man, hopen dat het snel hersteld.. Sterkte
                              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Je bent ook wel een pechvogel maat..sterkte iig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X