Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die gast heeft een bal infectie en jullie vinde het allemaal klote...sympathieke woordkeuze

Comment

• Haha mag pas woensdag naar huis mits goed blijft gaan. Klotuuuhzooi
      Een dag niet getraind...

Comment

• Sterkte man!
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Volgensmij kun je je beter laten castreren want hier heb je ook geen bal aan..
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Infectie, casteren. Wat is het nou? Ik snap er geen zak van.

Best lullig dit eh jongens..
            Scheelt dat Frankey hier wel tegen kan, volgens mij
            "Straight outta gym"

Comment

• Wie de bal kaatst. ......
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hahah percies en op trt zonder balls Ben gelukkig weer thuis schijt gehang in ziekenhuis bed pffff...

Weer 10 dagen antibiotica kuur mee en ga over paar dagen ook nakuur in zat aan kort werkend maar wil nu even alles uit me lijf hebben. Na de vakantie 3 maand zonder knallen met maximaal begleiding en dan naar maart toe werken voor eerste wedstrijd met of zonder ballen
                Een dag niet getraind...

Comment

• Ben nu iets van 8 dagen of van kort werkend... nolva begonnen op donderdag en gyno wordt alleen maar erger en pijnlijk.... ferma nu ook 2 dagen... 1 tab 2,5 mg per dag nemen ? Merk nog 0,0 verschil iemand tips ?

Neem aan niet van alles moet gaan pakken aromasin enz
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Ik zou eerst met aro beginnen.
                    Letro is heavy.

Letro 1mg of 2,5mg - DutchBodybuilding.com forum
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Thx, ga even kijken heb alles opliggen aro ari en letro. Merkte laatste nakuur aro weinig deed. Wil nu voor vakantie van nippels af.
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Als je weet dat je zeer gevoelig bent voor gyno waarom dan niet bv aro al tijdens kuur op lage dosering mee laten lopen?
                        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                          Als je weet dat je zeer gevoelig bent voor gyno waarom dan niet bv aro al tijdens kuur op lage dosering mee laten lopen?
                          Daar was toch ook weer iets over te zeggen alla, dat je oestrogeen gevoeligheid dan verhoogd en je daarna dus altijd met een AI moet kuren?

Comment

• Omdat dat geen kloot doet bij mij.. letro nooit getest rest wel
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Operatie al overwogen?
                              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Lekker dan sterkte man!

Letro is wel fucked wat ik er allemaal over heb gelezen zou dit alleen als laatste oplossing doen. Maar jij weet van jezelf dat je er gevoelig voor bent toch? Waarom laat je dan tijdens de kuur geen lichte dosering nolva meelopen en nakuur met nolva en aro?
                                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X