Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Soooow dikke schijven man gekregen van die test p begin na 7 dagen al... Ben wel gevoelig ervoor, maar met test e krijg ik dut pas rond week 6 eens en dan ook nog niet zo heftig... Incl deca erbij geen combi voor mij zal nog even morgen mijn kuur beschrijven hoe ik het ervaren heit.... Nu week bezig met nolva en aromasin en trekt al er weg..nog 20% zit er elke dag 5% weg zeg maar.
Deca NOOOIT meer haha wat werd ik daar gefuckt van niet normaal en toch wel veel vocht en spiermassa niet zo mooi als bijv aan de tren zit. Ook libidio was zo hoog dat het gewoon weg irritant werd, met andere middelen stukken minder.
Insuline: viel me achteraf allemaal mee mits je alles goed doet en alles achter de hand houdt alleen precies die maand 2,5 goed ziek geweest... en heb het idee dat je dus paar cycles on off moet gaan om echt iets aan te hebben incl hgh of peps.
Ik weeg nu rond de 101 kilo dus 2 a 3 kilo vocht weg en snurk niet meer en oog stuk harder gelijk. Ben nu aan het nakuren en hoop toch echt die 100 kilo vast te kunnen houden en heel rustig in vet te dalen tot 10%
hgh laat ik doorlopen op 2 iu tot ik weer ga knallen verhoog ik hem naar 6 iu incl peps boost. Maar goed ga ik dan allemaal weer goed bekijken.
Conclusie wel weer 5 kilo bij gekomen maar nooit meer deca, als ik nog ga kuren zal het alleen nog maar tren en test evt mast zijn.
KoekKoek Denk zal toch nog eens wat leven erin gooien! Zijn aan cutten maar niet te hard hoor anders krijg ik honger hahah. Deed vandaag me shirt uit tijdens schouder training en zat aardig verschil aders die ik nog niet kende dus opzich gaat het goed, alleen jammer uur later strak en hardheid al weer weg is.... Trainen gaat wel laatste tijd wat lastiger beetje vermoeid erg druk prive met sportschool klusje hier en dan gewoon het werk nog en dat het gezin...
Maar goed foto's hou ik voor me tot bodynet contest ghe ghe
Sportschool gaat volgende week eindelijk weer open na de brand en kijken of we de wedstrijd training gaan oppakken enz.
Lekker bezig man.
How about kuurtje tren en test om lekker te cutten. Je hebt een flinke massa en als je wat droger staat heb je mss wat minder kilo's maar zou je zeker niet misstaan en oog je mss wel groter dan.
Ben benieuwd naar je cut resultaten en je podium progressie
Ben niet helemaal off meer nu, alleen die schijt deca nooit meer was echt drama mind fuck voor mij en niet goed gezin. ben nu weer gestart met kort tren en test elke dag 50 om 50 en gaan nog even kijken hoe en wat.
Maar goed hou de foto tot de bodynet contest voor mij hahah
Ben niet helemaal off meer nu, alleen die schijt deca nooit meer was echt drama mind fuck voor mij en niet goed gezin. ben nu weer gestart met kort tren en test elke dag 50 om 50 en gaan nog even kijken hoe en wat.
Maar goed hou de foto tot de bodynet contest voor mij hahah
ben jij ook zo'n ED guy ja?
50mg is wel weinig man zeker voor iemand als jij
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Mmmm wat is handig om te doen dames ??? kort bevalt me prima op gyno tits na dan... niks aan te doen 2e week off en het trekt direct weer weg....
Zit nu op 50 test p en 50 tren a elke dag dus 350 om 350 mg niet echt hoog vergeleken met andere lange kuren..
Wil eigenlijk even test doen om naar de 8/9% te gaan en goed hard bij te staan kijken hoe dat is zo leerschool te trekken voor komende wedstrijd in bijv dec of mrt. Weet ik gelijk of ik beter kort moet pakken of lang voor de wedstrijd.
Ik weet niet precies hoeveel dagen ik nu zit eigenlijk volgens mij ruim 2 weken. Lijkt me goed om het zo te verhogen. de test p op 50mg te houden tren a op 100mg met 50mg mast p.
If you are looking for the best assignment writing services but have no luck, start by searching for highly reputed services. Ensure they have years of...
Payeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiƫle transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment