Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nolva doet niks tijdens kuur...
    Een dag niet getraind...

Comment

• ik dacht dat 10 of 20mg nolva per dag kon helpen bij het voorkomen van gyno tijdens de kuur, even het effect op je gains niet meegenomen in het verhaal.

Vaak willen gebruikers tijdens een kuur een bepaalde hoeveelheid oestrogeen
      gedogen, omdat het ook de spierkracht en spiermassa kan bevorderen (het verhoogt
      GH, kan de androgene receptor upgraden, en kan de benutting van glucose
      verbeteren). Deze gebruikers zullen over het algemeen kiezen voor een
      oestrogeenreceptor-antagonist zoals Nolvadex (tamoxifen) of Clomid
      (clomiphene).
      Deze producten zullen de vorming van oestrogeen niet stoppen,
      maar stoppen de effecten die oestrogenen kunnen uitoefenen, door de toegang tot
      de receptoren te blokkeren. Dit maakt het mogelijk om problemen onmiddellijk en
      zeer snel te stoppen, maar laat ook toe dat na stopzetting de vrije oestrogenen
      weer direct kunnen toestromen aan de vrijgekomen receptors.
      Receptor-antagonisten hebben het voordeel dat ze kunnen worden gebruikt zodra er
      problemen ontstaan, en stopgezet wanneer de problemen verdwijnen, waardoor er
      alleen een vermindering van oestrogeen-gerelateerde winsten is gedurende de
      periode van het probleem (meestal gynaecomastia).
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Ja kan allemaal zo zijn maar bij mij doet het 0,0000 hahah
        Een dag niet getraind...

Comment

• Frank, ik weet niet of je het nog mee gekregen hebt, maar ik heb ook een Antibiotica kuur gehad, eerst in het ZH met infuus, later 4000 mg per dag. Ik kan je zeggen dat het echt zooi is, maar het is nodig. Inmiddels is het bij mij enkele weken terug en begin nu pas weer een beetje op te krabbelen, ik was echt helemaal van slag door de pillen.

Sinds die kuur zweet ik bij de minst geringe inspanning als een otter, en zelfs zoutloos een opgeblazen kikker. Gebruik momenteel alleen 250 test om te bridgen, dat deed ik voor die antibiotica ook al, dus daar ligt het niet aan.

Succes met je gyno man....
          Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Originally posted by frankey View Post
            Ja kan allemaal zo zijn maar bij mij doet het 0,0000 hahah
            tja ervaring is nog altijd beter dan theorie he
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Toch maar op 30 mg nolva met 20 mg aromasin. Na week niks doet over op letro. Ja operatie kan maar goed liever niet eerste kuren trok het altijd weg in de nakuur..
              Een dag niet getraind...

Comment

• Update:

Nou na die acute onsteking ben ik overal mee gekapt zat aan de kort werkende dus uit het ziekenhuis kwam begin ik begonnen met nakuur... hgh heb ik ook even 10 dagen niet gezet en ben ik weer begonnen op 2iu onderhoudt.

Gyno is wat minder maar trek niet weg wat het normaal tijdens de nakuur wel doet... zit op 30mg nolva en 20mg aromsin voor zeker al 10 dagen... Opties ???? Het weg laten halen om zo nooit meer last te krijgen wel een optie, zag via ddb in belgie ze het doen voor 300 euro ??? beetje eng zo goedkoop

Verder ben ik nu weer lekker weer 4 dagen pw aan het knallen en heb ik mooie adidas powers gekocht wat een stabiliteit zeg en kan nu gewoon easy de goede diepte behalen zonder moeite! Verder ga ik alles aanschaffen straps en goede riem om zo na mijn vakantie maximaal te gaan knallen onder begeleiding om zo maart op het podium te gaan staan. Eerste 3 +- zullen zonder gear zijn alleen hgh laat ik lopen op 2iu en verhoog ik weer optijd als we echt weer gaan bouwen. Voordeel is dat mijn vrouw haar winkel ermee stopt en krijgt oprot premie mee en weer 3 maanden ww. Dus ik kan me maximaal focus geven met de weet geen gekut met oppas enz voor de kids. Ze heeft 99% in nov. al weer een baan dus komt mooi uit allemaal
                Een dag niet getraind...

Comment

• Kreeg je nog verwijten in het ziekenhuis n.av je anabolengebruik?
                  Ik neem tenminste wel aan dat je dat verteld hebt?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Gaat weer aardig de goede richting op zo te horen, veel succes!

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                      Kreeg je nog verwijten in het ziekenhuis n.av je anabolengebruik?
                      Ik neem tenminste wel aan dat je dat verteld hebt?
                      Nee heb niks verteld, was eigenlijk benieuwd of ze na 7 buisje bloed afname wel dingen zouden gaan navragen. Was ook niet echt meerwaarde om het te gaan vertellen en als he van belang zou worden dan had ik het gewoon verteld hoor
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Is je onsteking helemaal weg nu of niet.

Comment

• Yes alles is weer rustig daar beneden hahah
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Ik had net al in ander topic gereageerd, wat voor mij nu super werkt is 2 Mg letrozol en 40 Mg tamoxifen en wanneer het weg is afbouwen.
                            hoop dat het voor jou misschien ook kan helpen.

Comment

• 2mg letro? Is dat niet qat veel? Dacht dat 0,5 ed eod een goede start was.

Comment

• Ja las ik ook opbouwen idd...
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X