Nolva doet niks tijdens kuur...
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
ik dacht dat 10 of 20mg nolva per dag kon helpen bij het voorkomen van gyno tijdens de kuur, even het effect op je gains niet meegenomen in het verhaal.
Vaak willen gebruikers tijdens een kuur een bepaalde hoeveelheid oestrogeen
gedogen, omdat het ook de spierkracht en spiermassa kan bevorderen (het verhoogt
GH, kan de androgene receptor upgraden, en kan de benutting van glucose
verbeteren). Deze gebruikers zullen over het algemeen kiezen voor een
oestrogeenreceptor-antagonist zoals Nolvadex (tamoxifen) of Clomid
(clomiphene). Deze producten zullen de vorming van oestrogeen niet stoppen,
maar stoppen de effecten die oestrogenen kunnen uitoefenen, door de toegang tot
de receptoren te blokkeren. Dit maakt het mogelijk om problemen onmiddellijk en
zeer snel te stoppen, maar laat ook toe dat na stopzetting de vrije oestrogenen
weer direct kunnen toestromen aan de vrijgekomen receptors.
Receptor-antagonisten hebben het voordeel dat ze kunnen worden gebruikt zodra er
problemen ontstaan, en stopgezet wanneer de problemen verdwijnen, waardoor er
alleen een vermindering van oestrogeen-gerelateerde winsten is gedurende de
periode van het probleem (meestal gynaecomastia).'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Frank, ik weet niet of je het nog mee gekregen hebt, maar ik heb ook een Antibiotica kuur gehad, eerst in het ZH met infuus, later 4000 mg per dag. Ik kan je zeggen dat het echt zooi is, maar het is nodig. Inmiddels is het bij mij enkele weken terug en begin nu pas weer een beetje op te krabbelen, ik was echt helemaal van slag door de pillen.
Sinds die kuur zweet ik bij de minst geringe inspanning als een otter, en zelfs zoutloos een opgeblazen kikker. Gebruik momenteel alleen 250 test om te bridgen, dat deed ik voor die antibiotica ook al, dus daar ligt het niet aan.
Succes met je gyno man....Je bent nooooit te oud om te leren......
Comment
-
Update:
Nou na die acute onsteking ben ik overal mee gekapt zat aan de kort werkende dus uit het ziekenhuis kwam begin ik begonnen met nakuur... hgh heb ik ook even 10 dagen niet gezet en ben ik weer begonnen op 2iu onderhoudt.
Gyno is wat minder maar trek niet weg wat het normaal tijdens de nakuur wel doet... zit op 30mg nolva en 20mg aromsin voor zeker al 10 dagen... Opties ???? Het weg laten halen om zo nooit meer last te krijgen wel een optie, zag via ddb in belgie ze het doen voor 300 euro ??? beetje eng zo goedkoop
Verder ben ik nu weer lekker weer 4 dagen pw aan het knallen en heb ik mooie adidas powers gekocht wat een stabiliteit zeg en kan nu gewoon easy de goede diepte behalen zonder moeite! Verder ga ik alles aanschaffen straps en goede riem om zo na mijn vakantie maximaal te gaan knallen onder begeleiding om zo maart op het podium te gaan staan. Eerste 3 +- zullen zonder gear zijn alleen hgh laat ik lopen op 2iu en verhoog ik weer optijd als we echt weer gaan bouwen. Voordeel is dat mijn vrouw haar winkel ermee stopt en krijgt oprot premie mee en weer 3 maanden ww. Dus ik kan me maximaal focus geven met de weet geen gekut met oppas enz voor de kids. Ze heeft 99% in nov. al weer een baan dus komt mooi uit allemaalEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by rainman View PostKreeg je nog verwijten in het ziekenhuis n.av je anabolengebruik?
Ik neem tenminste wel aan dat je dat verteld hebt?Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment