Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klinkt goed frankey!

Snel ff meeten

Ps,hoe gaat het eigenlijk met de gym?
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Thx allemaal!

JA de Gym zaterdag dumbell set 10 t/m 50 incl rekken gekocht toren 1 t/m10 en complete stangen pakket.

Zitten nu alleen met 1 ding luchtverversing wat wij moeten aanleggen in het pand... Alleen dat is stuk duurder dan wij hadden verwacht... Probeer nu de gemeente te bellen voor de norm... was iets van 40l... alleen per m2 of per persoon weet ik ik niet meer... Wat ik bij de arbo kon vinden was max 50 liter bij zware arbeid (8 uur lang) per persoon... Dus stel ik heb 15 man tegelijk trainen moet ik 1200 l verversen in het uur!

Je hebt hele mooie systemen met warmte en kou te regelen alleen kost ruim 10000 euro en die is er niet. Dus moet gewoon simpel systeem worden voor nu om aan de norm te komen... Vergunningen moet ik voor 10 sept antwoord hebben had hem al aan de lijn was besproken en waren geen dingen naar boven gekomen... dus eigenlijk is het pand dan rond.

dan BV aanmaken en bibob aanvraag doen...
      Een dag niet getraind...

Comment

• Wat een gezeik zeg.

onze gym wordt gewoon raampje open gezet voor verse lucht

welke plaats?
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Ja wij hebben geen ramen... en is gewoon een norm van nu waar je aan te houden hebt... Maar goed net gesproken ik moet 25 kuub per persoon per uur verversen dus zet hem op 20 man in de gym is.... is dat maar 500 kuub... systeem van 10000 euro was incl verwarming en arico voor 3000 kuub... dus gaat wel goed komen

Enkhuizen komt de gym

oja eerste real hgh gezet net gentropin ga nu half jaar daar op... eerst maar paar maanden laag en laatse paar maanden 2x 1,8 iu +-
          Een dag niet getraind...

Comment

• Zo trainen gaat echt super, tuurlijk wat kracht kwijt maar niet in verhouding tot vorige kuren en off periode's... Gewicht blijft stabiel rond de 97 a 98 hangen en worden al weer iets drooger nu voeding aangescherpt is!

Dus dit belooft nog wel wat als ik weer on ga :P
            Een dag niet getraind...

Comment

• Good luck!

Comment

• Thx, zo wat kan zorgverzekering waardeloos zijn... Ben benieuwd of ze optijd zijn met goed keuring.. 15 e operatie staan... Grote kans ik het nog zelf moet betalen.
                Een dag niet getraind...

Comment

• Koekkoek al 3 dagen bezig geweest en die gasten helemaal ziek gebeld :@ ze haden een fout in hun systeem (storing) en daardoor mijn aanvraag niet binnen kregen.. Maar goed om heeeel lang verhaal kort te maken! Ik heb GOED keuring gekregen scheelt me weer 1600 euro... en maandag de operatie !

Trainen gaat echt boven verwachting ben nu al tijdje of en kracht zit er nog steeds goed in en vet % loopt ook niet meer op! Dus hopelijk herstel ik snel en kan ik verder knallen!
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Hoop het voor je gab ik lag er toch wel een maandje uit volgens mij.
                    maar je kan onderlichaam wel trainen.

Comment

• Ja hoop het ook.... Benen lopen zwaar achter dus benen Zsm weer de rest no probleem even rust
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Nou over uurtje in ziekenhuis zijn.... Spannend
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                          Nou over uurtje in ziekenhuis zijn.... Spannend
                          Goodluck!
                          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Succes kerel
                            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Succes man
                              Hard work Pays off!

Comment

• Heel veel succes kerel!
                                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse