Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test/tren/mast is denk ik wel de ultieme combi om te cutten? Zeker met korte esthers. Kcal kan je ook lekker laag zetten dan, maar wel cardio er in houden voor de conditie dan. Heb jij eigenlijk wel eens op clen of t3 gezeten en hoe is je dat bevallen?

Insuline heb je er uit nu denk ik? Hoe hoog zet je de hgh ivm vetverlies?

Zoals je weet heb ik er geen ervaring mee maar wel het een en ander ingelezen..
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Beste ratio volgens bc is 1/2/2 dus 50t/100tren/100mast.
      maar je verdubbelt wel ineens je kuur, nou heb jij geen vervelende bijwerkingen van tren maar ik werd op die dosering extreem slapeloos

Comment

• Gaat me meer om zetten past nu in 2 insuline spuiten ga echt niet 3 prikken op een dag. Evt even andere naalden bestellen oranje is net kleiner dan blauw toch ?

Mcvk zit nu op t3 en Clen hahaha
        Een dag niet getraind...

Comment

• Ik prik nu met oranje in me been 25mm*06 die zijn perfect gebruik ook me complete bovenbenen en 2ml spuit drukt ook makkelijk.

Comment

• ja had maatje ook over, even die orange bestellen maar heb dan 2,5 ml spuiten nodig
            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
              Ben niet helemaal off meer nu, alleen die schijt deca nooit meer was echt drama mind fuck voor mij en niet goed gezin. ben nu weer gestart met kort tren en test elke dag 50 om 50 en gaan nog even kijken hoe en wat.

Maar goed hou de foto tot de bodynet contest voor mij hahah
              that escalated quickly :P

tren a lijkt me ook wel wat om te kijken hoe je op tren reageert mocht je lange esther willen laten

Comment

• Is geen slecht idee

Comment

• Ja als iedereen gaat plaatsten hahah :P
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Zo na 4 dagen niet trainen GVD ga ik morgen rustig weer proberen, leuk zo'n ingreep knip knip tyfus gevoel zeg al dagen idee hebt iemand steeds in mijn ballen schopt

Gekke vind ik wel met kort werkend lijk ik niet echt sterker te worden ook wel te maken met cut maar toch omgerekend toch op 700mg tren pw nu... Maar nu eerst morgen hoplelijk zonder gezeik kunnen trainen!
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Knip knip?
                      Ben je er ook ingetrapt?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Mijn vrouw met de pil no way alsof ze op 1200 mg tren zit hahaha. Tyfus gevoel aan me ballen haha
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Bij mij viel het mee.
                          Even een paar dagen 'een heel apart gevoel van binnen',maar vooral tijdens de ingreep was het een klote gevoel toen ze aan die zaadleiders gingen trekken.

Maar ik ben blij dat het achter de rug is, jij ook wel denk ik.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik vond die ingreep echt niks, lekker assistente die zaakie schoonmaakte.... Prikje voel je maarja ben ik wel gewend haha en dat trekken tja irritant. Maar nu echt pijnlijk hoor maarja zwakt wel af
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Haha lijkt me vreselijk man.

wel heerlijk als je vrouw zo'n libido heeft
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Yep 1 x maar nooit meer haha, haar libido is helaas 0,0000 ook. Doe het voor de kids hahah anders hebben ze heks als moeder en krijgen ze een slechte jeugd
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X