Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee dat doen ze bij honden ballen weghalen... Gesteriliseerd is het... Pil vrouw heks nu geen pil vrouw lief geil en vrolijk en lief voor de kids duidelijk hahaha
Ow shit, 100mg tren per dag 2 e dag kut in slaap komen uuuh zeg maar 3 uur wakker liggen met pijn aan je zak top combi raad ik iedereen aan. Kijk het nog 2 dagen aan anders tren wat lager gheghe.
Eigenlijk alleen nu moeilijk slapen eerste 2 weken op 50mg pd en nergers last van... puisjes ook wel maar heb ik altijd last vat helaas... vergeleken met deca voel ik geen side zeg maar op slapen na
ben ik enige die geen problemen heeft met slapen op tren?
merk wel dat ik erg snel prikkelbaar ben
ik moet zeggen dat HCL tren E een van de betere is, als iemand ooit tren e wilt doen raad ik het aan
heb van alles gehad, maar hcl #1 voor tren e
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment