Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik snap er geen fuck meer van haha.

jij bent gecastreerd? Hoezo is dat beter voor de kids?
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Nee dat doen ze bij honden ballen weghalen... Gesteriliseerd is het... Pil vrouw heks nu geen pil vrouw lief geil en vrolijk en lief voor de kids duidelijk hahaha
      Een dag niet getraind...

Comment

• Haha maar snap het wel. Steeds condoom is ook kut.

en alleen anaal gaat ook vervelen
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• condoom pfff dan maar geen seks plus die krengen gaan me te vaak stuk, beste oplossing zo alleen nu even niet haha
          Een dag niet getraind...

Comment

• Ow shit, 100mg tren per dag 2 e dag kut in slaap komen uuuh zeg maar 3 uur wakker liggen met pijn aan je zak top combi raad ik iedereen aan. Kijk het nog 2 dagen aan anders tren wat lager gheghe.

Knal wel bijna uit elkaar in de gym )
            Een dag niet getraind...

Comment

• Heftig! Ik
              zet zelf 100 Mg eod en word al gek van t slapen en zweten

Comment

• ik zet sinds deze week 600mg tren e
                kijken hoe het mij bevalt, zat op 450 mg en moet zeggen dat die shit goed werkt

welke merk tren a gebruik je
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Ultimate pharma
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Wat zijn jou sides frankey? Zit zelf ook
                    aan tren a van up eerste keer heerlijk spul op t zweten en wat pukkeltjes en de rare dromen na

Comment

• Ik ga binnenkort weer proberen, maar heb dan valium, pammetjes achter de hand want nachten wakker liggen zuigt hard.

Comment

• Jaa ik
                        moet ook ff pammetjes liefst themazepam regelen. K slaap ook verschrikkelijk slecht door die tren

Comment

• Eigenlijk alleen nu moeilijk slapen eerste 2 weken op 50mg pd en nergers last van... puisjes ook wel maar heb ik altijd last vat helaas... vergeleken met deca voel ik geen side zeg maar op slapen na
                          Een dag niet getraind...

Comment

• ben ik enige die geen problemen heeft met slapen op tren?

merk wel dat ik erg snel prikkelbaar ben
                            ik moet zeggen dat HCL tren E een van de betere is, als iemand ooit tren e wilt doen raad ik het aan
                            heb van alles gehad, maar hcl #1 voor tren e
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Dan heb jij massel block! Ik had t van vanaf 75 Mg eod dat slapen..

Comment

• Heb je up al gehad? heb nou al zo veel maatjes om mij heen die max 2 ml kunnen hebben... als ze naar 3 gaan is het over met slapen hahah
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X