Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Maandag eerst zware rug training met begeleider heb nu nog spierpijn lats en aanhechtingen biceps... Daarna door gesprek met hem en eigenaar van de sportschool over begeleiding. Doel is eind maar wedstrijd te doen en gaan vanaf 1 okt in bulk kuur en zo door naar cut kuur prep.
Punten om goed aan te werken zijn benen aangezien ik door al gezeik weinig heb kunnen trainen, maar goed spiergeheugen is er ook nog altijd dus komt wel goed... Biceps dikte is er zat alleen dat schijt balletje wilt bij mij heel slecht komen, maar hij zei dat gaat goed komen! Voor de rest zag alles er niet verkeerd uit huidig gewicht 98 kilo vp rond de 16 nu denk na vakantie, maar dat is goed zei hij kunnen wel lekker zwaar trainen en heb je wat bescherming om je spieren. Maar het mag niet hoger worden en hij zegt als we bezig gaan met onze trainingen komt dat ook wel goed. Hoog tempo en zwaar maximale verbranding.
Alles is gratis dus dat is erg netjes en we gaan 100% knallen, voedingschema is weer aanwezig en gaan nu licht bulk en als we gaan kuren zware bulk omdat je dan veel meer vet verbrand.
Vandaag huisarts geweest en hij moest wel lachen...heb geen zielig verhaal opgehouden dat het zo pijn deed Gyno want hij is ook niet gek...Wel gezegd dat ik altijd in me jeugd al had en nu iets erger is geworden gewoon weg wil hebben. Maar hij zei wel gelijk ik weet niet zo goed hoe ik het op papier moet zetten want zo gaan ze dat nooit doen voor je, waarop in haakte ik heb er zooo000 pijn aan kan niet normaal met mijn kids spelen enz enz.. Hij begon weer te lachen en heb mijn verwijzing.
Zorgverzkering aan de lijn gehad en gevraagd hoe het percies zat... Je moet dus verwijzing hebben van de huisarts en het moet medische klachten zijn en geen cosmetische want dat wordt niet vergoed! Vervolgens gaat plastisch chirurg beoordelen of de klachten medisch zijn en behandeld moeten worden. Die akkoord gaat dat wordt alles vergoed op eigen risico na maar die ben ik toch al kwijt dit jaar door ziekenhuis opname balonstekingen enz Dus in het ziekenhuis heb ik er veel pijn aan enz enz mooi verhaal maken dat het medisch is en die gozer wilt ook geld verdienen dus lijkt me niet zo lastig?
Maandag al terecht voor consult dus hoop zsm gedaan te hebben om zo weer maximaal te kunnen trainen voor wedstrijd...
Begeleiding verhaal klinkt ook top. Als dit allemaal zo doorzet dan is bodynet straks 3+ wedstrijd atleten rijker. Een erg leuke wending voor het forum lijkt mij. Leuk, man.
Krijg ik nog net pdf bestand doorgestuurd van ticket, dus krijg nu mijn stoelnummer ik heb bij Q en jou Iron Mind gevraag naast of in de buurt te zitten
Update Gyno : Wat een poppenkast zeg allemaal, afspraak ziekenhuis plastische chirurgie... Na gesprek met de stagiaire en heeft gevoeld aangegeven dat het pijn deed al van uit mij jeugd had en nu pijnlijk is geworden blablabla... plastische chirurgie kwam en gaf mij een hand u kunt naar de normale chirurg aangezien het om klierweefsel gaat en verder onderzocht moet worden... Kon gelukkig na kwartier wachten daar terecht! Je krijgt nu een lijst waar je aan moet voldoen. 1 bloedtest afnemen (had ik dus gedaan 3 maanden off om te kijken hoe ik er voor stond) Uitslag zag hij geen afwijkingen alleen mijn test waarde was juist aan de lage kant (duuuh opstarten 4.1 nmol) Ik haakte gelijk in je klopt vorig jaar voelde ik mij niet zo fit en heeft huisarts alles laten testen en hij had het er verder niet meer over. Echo maken van je ballen (gyno kan ook kanker oorzaak hebben in je ballen) Nou mijn ballen zijn al bekeken door echo jullie weten wel waardoor hahah! Alleen nog echo maken klierweefsel en foto. Ik gelijk naar afspraken toe en kon om half 3 terecht in ander ziekenhuis wat samen werkt ik zeg doe maar... Toen door naar opname afspraken mocht nog geen afspraak maken want moest wachten op uitslag echo borst en dan kon het pas door naar de ziektekosten verzekering. (arts zei dat alles goed was dus ze het eigenlijk niet kunnen afkeuren). Kon pas focking eind okt terecht bij deze arts dus nu een andere gevraagd en wordt op 15 sept geholpen. Vrijdag nog bel afspraak om te horen verzekering alles goed gekeurd heeft.
Mooie was bij die echt zonet komt die arts binnen ja u heeft Gyno ja klopt weer ik ow... Ja moet dit puur en alleen voor de ziektekosten doen (ja geld besparen willen ze nooot) hij snel gekeken foto gemaakt en kon gelijk weg volgens mij voelde hij zich zwaar nutteloos hahah.
Komt allemaal perfect uit zo!! Maar als je bijv nu meerde bloedtesten had gedaan via arts en ook met verhoogde test waarde had ik dit dus nooit vergoed gekregen... Ook tijden opname van mijn ontstekingen aan mijn ballen na die operatie had ik ook niks gezegd (als het echt nodig werd had ik dat wel gedaan) ook maar goed ook anders had hij dit ook kunnen na zien.
Zo hallo maar weer eens, ben echt druk druk druk maar goed
Train nu 1 x per week met begeleiders en wow dacht dat ik wel correct mijn oefeningen deed, maar wat een verschil is echt correct trainen en bye bye kilo's hahah!
Biceps bijv zijn echt niet klein alleen weet nu hoe het moet heb 3 dagen spierpijn in mijn armen gehad en dat met dumbells van 12,5 kilo stang curl met 25 kilo enz haha! Begeleider was eigenlijk wel blij want hij zei dat is er nog veel winst te behalen !!
Ik baal alleen met SQ ik doe hem nu ook correct en goed diep alleen krijg ik last van knie (denk mijn banden) dus moet toch maar iets minder die gaan voorlopig en rustig opbouwen... Want ik heb nooit last van mijn knieen gehad!
1 okt gaan we ook weer Bulk kuur beginnen en proberen we toch naar de 105 a 110 te klimmen.... daarna door naar cut/wedstrijd kuur...
Weeg nu rond de 98 kilo met 16% vet.... vakantie vet en ben ook gaan bulken alleen zonder test in je donder moet ik het echt clean gaan doen helaas dit kut lijf komt echt snel vet aan.. Maar goed ik reageer wel weer super met een kuur en vliegt het vet er weer af... Doel ik nu kilo houden en vet zo laten mag niet meer worden en kracht hou ik dit keer ook stuk beter vast! Vorige kuren klapte ik zo weer terug naar 92 a 93 kilo dus dit is een goed teken !
Training ga ik niet loggen hoor te veel werk en geen tijd voor wel foto update's enz leuke dingen en ben helaas niet zo een beste tieper om hele mooi verhalen te schrijven!
Fuck gewicht op die stang. De beweging maken en de oefening doen zijn twee totaal verschillende dingen. Een punt waar velen nog winst kunnen behalen (ook voor mezelf ofc ). Goed, dat je hier voor open staat, want je kunt dan vooral je voordeel doen met wat je kan leren van je begeleider. Dit klinkt als een open deur, maar toch blijf ik me verbazen over hoe stijfkoppig sommige mensen zijn..
Lekker dat alles goed loopt qua je operatie, nice.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment