Winny Only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Roidrage

Kidding.

Zoals al gezegd, niet elke dag wegen, ga je nu gewoon niet meer wegen, kijk in de spiegel, kijk einde van je kuur, en dan iedere 3/4 weken weer wegen. Waar maak je je druk om. Gast die winny werkt gewoon, als jij fatsoenlijk eet en traint, doe je dat niet, dan niet nee. Maar aangenomen dat dat eindelijk in orde zit, hoef je je nergens druk over te maken.

Comment

• GVD wat een kutdag vandaag op het werk.... vergeet ik men saus heb ik lekker 400gr pasta droog op kunnen eten.. wil ik een kopietje nemen op de bureau wil ik de deur openen breek ik de klink af (ik deede rustig met die klink) krijg ik gezeik aan men kop daarvoor moet ik die klink repareren schiet ik uit met men schroevendraaier recht in men andere hand. die schroevenbdraaier vloog meteen tege 200per uur door de bureau gvd man! ik moet me echt beter gaan beheersen want als iemand iets tege me zegt op het verkeerde moment die heeft pech.

Comment

• @Dexie mss wel een beetje ja ik was al helemaal slecht gezind van het werk. kijk ik op bodynet zie ik dat er zo een zeiker zit die vanalles zit te zeveren over mij ipv eerst alles is tegoei te lezen dan ofzo..

Comment

• en voor de 10de keer ik maakj me niet druk dat de winny niet werkt. ik merk zelf goed genoeg dan de winny werkt. ik zie er al meer gedefineerd uit de pomp tijdens het trainen is geweldig en ik begin serieus woedeaanvalle te krijge dus het moet wel werke

Comment

• Je maakt je veel te druk over alles
            Probeer sommige dingen gewoon langs je te laten gaan, focus lekker op je kuur en knal 4x per week in de sportschool. Dan zul je vast lekkere resultaten zien!
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Gasten stop met zeggen dat ik me druk maak. Ik begin me druk te maken omdat jullie dat de hele tijd zitte te zegge!!! haha neeneee lekker muziekje op nu rustig klaar maken voor te trainen en dan zometeen al men agressie van vandaag kwijt spelen in de gym Men rug is trug beter dus vandaag gwn kk hard gaan jonge!!n heb er zin in!

Comment

• Originally posted by BigMike View Post
                @Sbrh wtf kerel lees is tegoei? waar zeg ik dat ik eergister niks zag in de spiegel? bij welke post geef ik de indruk dat ik het beter weet dan Knulletje? en ik ga ma -di , do en vrij trainen? voor je komt zeiken lees eerst is alles tegoei of kan je dat niet? slik jij maar een heel potje dan zal je wel effe zwijgen en ik heb genoeg info opgezocht over winstrol ik weet wat voor resultaten ik kan verwachtten mits ik goed train en eet en ik sta niet elke dagv te popelen voor een kilootje. het is bij mij gewoonte om me elke morgend te wegen of ik nu aan het kuren ben ofniet. dus ga ergens anders effe comments geve die helemaal nerges op slaan want ik ben er niet voor in de stemming

In elke post bijna dat je het beter weet ..
                Met je zal ik verhogen naar 50 mg , omdat je t zogenaamd beter weet ?
                Hij heeft al meerdere malen 40 gezegt , waarom doorgaan?

onee het is handig om ma tm woensdag te trainen , en dan vrijdag nog een dagje , en vervolgens niks te doen.
                Je weet nog helemaal niks van winstrol ,

Je hebt het gelezen wat er te verwachte valt , maar je verwacht al 2 kilo in de eerste week ?

En onzin dat je elke dag op de weegschaal stond voordat je begon met trainen , echte onzin.

Maargoed , zand erover

Trainse

Comment

• wat maakt iedereen zich toch druk in dit topic....

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    wat maakt iedereen zich toch druk in dit topic....
                    Waarschijnlijk omdat het toch best lachwekkend is.
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• @Sbrh haha boer je kan echt niet lezen e waar staat er dat ik 2kilo verwacht in 1 week? waar staat dat ik van maandag tot woensdag train en dan vrijdag nog is? en nog is wat weet jij van wat ik weet over winny? haha. En ik stond elke morgend op de weegschaal voor ik begon met kuren, niet voor ik begon met trainen? en waarom zou ik daar over liegen? leer je nederlands nog is eens en kom dan nog eens dit topic lezen dan heb je mss iets nuttigs te melden. maar soit genoeg tijd aan jou verspilt

Comment

• UB2:
                        Bench 5x5 80kg
                        chin ups 3x8
                        low incline flys 3x8 24kg
                        long cable pulley 3x8 60kg
                        overhead press 3x8 60kg
                        reverse flys 3x8 16kg
                        dips ss rope pulldown 3x10x10 (dips bodyweight rope pulldown 30kg)
                        seated bicep curls 3x10 12kg

helemaal kapot

Comment

• Je maakt je wel druk om niks he Bigmike.

Btw luister naar dexie, die kuurt al vanaf zijn 13de. en heeft verstand. Ook als je een eigen bedrijf wilt op zetten kan je bij hem terecht. Of wil je een eigen forum opstarten? Dat kan ook bij hem. Goede kerel die dexie joh.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            Je maakt je wel druk om niks he Bigmike.

Btw luister naar dexie, die kuurt al vanaf zijn 13de. en heeft verstand. Ook als je een eigen bedrijf wilt op zetten kan je bij hem terecht. Of wil je een eigen forum opstarten? Dat kan ook bij hem. Goede kerel die dexie joh.
                            Ha ha haaaa .... !!! Sorry Dexie, maar ik moest erom lachen.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• ik snap de humor niet

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                Je maakt je wel druk om niks he Bigmike.

Het spijt me dat ik wel interesse heb in AAS en het interessant vind. Ook spijt het me dat ik geen vakkenvuller ben en niet een beetje op straat hang zonder enig doel, en het leuk vind te ondernemen, overigens hoor je mij niet over een eigen forum hoor, ik heb gewoon wat met ICT.

Maar bedankt voor het compliment.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X