Flinke schouders en armen nog steeds
Kuur Turkishstyle
Collapse
X
-
Block kerel, waarom neem je geen D-Bol inplaats van die oxy? De D-Bol is mg voor mg sterker hoor.
Ikzelf ben niet zo'n voorstander van de oxy. Het is eigenlijk ook niet zo geschikt voor n bbr kerel.
Ik wil je er niet van weerhouden, maar ik heb het vermoeden dat je kuur beter kan, en je er meer van kunt overhouden.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostBlock kerel, waarom neem je geen D-Bol inplaats van die oxy? De D-Bol is mg voor mg sterker hoor.
Ikzelf ben niet zo'n voorstander van de oxy. Het is eigenlijk ook niet zo geschikt voor n bbr kerel.
Ik wil je er niet van weerhouden, maar ik heb het vermoeden dat je kuur beter kan, en je er meer van kunt overhouden.
dacht ff proberenWanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Ik snap het idee achter de oxy wel Block, je loopt lekker snel vol.
Maar kijk even verder dan je neus lang is aub, jij gaat net als ik eigenlijk nooit off. Dus moet je er op rekenen dat bij jou net als bij mij: onze lever altijd druk bezig is de materialen te zuiveren. Alles wat je in je lijf mikt ziet de lever als n gif. Laat nou net die Oxy het meest levertoxisch zijn.
Ik lees ook jouw logje dus ik weet ook dat jij het niet zo serieus neemt met je bloedtesten en verdere controles van hart, nieren, longen en prostaat...
Je bent nu al n behoorlijke tijd on, en heeft de lever n behoorlijke opdonder gehad.. Daar die oxy zo zwaar is voor de lever schrijf ik je hier aan, omdat ik er n beetje huiverig voor ben nu. Ook jou ken ik nu al n poosje, en zou niet graag zien dat je leverproblemen oploopt..
Tevens starten de bijwerkingen van de oxy boven de 100mg/pd, en het is ook niet zo dat je bij 150mg/pd opeens 50% meer boekt dan op de 100mg/pd.
Helaas ken ik er n paar die door die oxy zwaar in de problemen zijn geraakt, waarvan er hier op bn nog 1 is die dat kan beamen. Waarbij ik niet zeg dat het jou zal overkomen, maar ik wil je bij deze toch wel heel graag waarschuwen daarvoor.
Comment
-
Ik slik helemaal geen tabs meer frankey, ik ben al n poos overgestapt naar kickstarten met korte esters (en om eerlijk te zijn, t werkt beter)
Maar idd ik heb ze ook naar binnen gewerkt (zelfs al eens op 100mg/pd als test).
Maar, ja nog n maar, ik heb het niet ervaren als dat het beter werkte dan op mindere dosis. Kreeg alleen meer bijwerkingen zoals pijnlijke en stroeve gewrichten (ook in de rug, heupen en nek) en kon zelfs moeilijker plassen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment