The road to beachboy 2010 - Adviezen Punani

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe kun je 3% in bf zakken en toch gewicht gelijk houden?

Stel iemand weegt 85 kg en heeft een bf van 12% en gaat in 4 weken naar 9%. Als hij dan op gewicht blijft, verliest hij 2,55 kg vet en heeft een spiermassa winst van 2.55 kg. Lijkt me heel erg sterk. Wat voor een wondermiddel heb je uitgevonden punani?

Ik ben nu 5 weken bezig en heb 3 a 4% vet kwijt, maar mijn gewicht is ook gewoon gedaald, zonder al te veel spierverlies. Ik Ben benieuwd hoe je zou moeten trainen om tegelijker tijd ook nog spiermassa aan te zetten. Misschien dat je iets van jou methode kan uitleggen hier op het forum, klinkt namelijk als muziek in mijn oren.

Comment

Wat is er mis met mayonaise?

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        Wat is er mis met mayonaise?
        dunno, zijn ook nog eens onverzadigde vetten (grotedeel)

denk dat ik broodje kalkoen ga vervangen door, 200gram koolvis met beetje rijst.

Hoeveel blijft er over van 200gram bevroren koolvis eigenlijk?
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
          dunno, zijn ook nog eens onverzadigde vetten (grotedeel)

denk dat ik broodje kalkoen ga vervangen door, 200gram koolvis met beetje rijst.

Hoeveel blijft er over van 200gram bevroren koolvis eigenlijk?
          Als je kalkoenfilet (onbewerkt, dus niet in plakjes) koopt is er niks aan de hand. Ik bak mijn kip ook altijd zelf in de pan. De plakjes kipfilet/kalkoenfilet bestaan doorgaans uit 90% vlees en 10% shit. Maar koolvis is natuurlijk ook een prima alternatief voor de (bewerkte) plakjes filet.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            Als je kalkoenfilet (onbewerkt, dus niet in plakjes) koopt is er niks aan de hand. Ik bak mijn kip ook altijd zelf in de pan. De plakjes kipfilet/kalkoenfilet bestaan doorgaans uit 90% vlees en 10% shit. Maar koolvis is natuurlijk ook een prima alternatief voor de (bewerkte) plakjes filet.
            yeah maar is wel iets minder lekker

maar de vraag is, hoeveel er gram er overblijft nadat 200gram koolvis is ontdooid? iemand antwoord hierop

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              verschillende klasses?
              Misschien t/m 20 jaar/ 20-30 jaar/ 30+

Ik denk dat er dan meer mensen meedoen. Daarnaast kan je niet verwachten dat iemand van 40 jaar net zo droog staat als iemand van 17
              En zeker nog gewichtsklasses erbij
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                yeah maar is wel iets minder lekker

maar de vraag is, hoeveel er gram er overblijft nadat 200gram koolvis is ontdooid? iemand antwoord hierop
                Heb vroeger wel veel koolvis gegeten als het bereid is is dat ong. 130-160 gram.
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  Heb vroeger wel veel koolvis gegeten als het bereid is is dat ong. 130-160 gram.
                  hmmm, klopt wel dat er heeeeelveel vocht in zit ja,, ik stop ze vaak in de magnetron dan zit me bord vol met water :O

Comment

Daarom ben ik ook altijd selectief met adviezen. Er zijn altijd mensen die het weerleggen omdat ze lekker willen blijven eten.

Comment

maar hoe doet die kerel dat op zelfde gewicht blijven en vet% verliezen. op onderhoud eten?

Comment

Originally posted by punani View Post
                        Daarom ben ik ook altijd selectief met adviezen. Er zijn altijd mensen die het weerleggen omdat ze lekker willen blijven eten.
                        nou zo lekker is mayo niet hoor... alleen smaak mn tonijn er een stuk beter door

maar die brood en kalkoen gaan er sowieso uit.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          maar hoe doet die kerel dat op zelfde gewicht blijven en vet% verliezen. op onderhoud eten?
                          Dan moet je nog een wondermiddel hebben om 2,55 kg massawinst en 2,55 kg vetverlies te krijgen (als we van 85 kg uit gaan).

Comment

anavar met een goed voedingschema?

Comment

misschien zit die gozer in een kuur?

Comment

dan ben ik alsnog benieuwd of hij dan cut of op onderhoud eet. want als je onder onderhoud eet zou je moeten afvallen lijkt me. eet je op onderhoud zou je in theorie denk ik gelijk kwa gewicht moeten blijven. tenzij je het cardio volume wat opschroeft. icm met wat anavar om je spieren te behouden. (denk ik)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X