Originally posted by melvinafca
View Post
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Originally posted by melvinafca View PostTriple aces heeft al gewonnen als je t mij vraagd:P
Gleke gezien zn leeftijd ook zeer goed
Triple gaat echter voor de eerste keer cutten en is nog onervaren op dat vlak, terwijl dyno weet hoe hij op een laag bf moet komen. Dus wordt nog spannend!
Tjah, ik train nog maar 10 maandjes serieus, maar vind het wel meevallen. Enkel armen lijken toch echt te klein ten opzichte van rug/borst, niet?
Doe jij niet mee? Je had vroeger echt brute afbeelding van je rugOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View PostHet gaat volgens mij, tussen dyno en triple.
Triple gaat echter voor de eerste keer cutten en is nog onervaren op dat vlak, terwijl dyno weet hoe hij op een laag bf moet komen. Dus wordt nog spannend!19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
Originally posted by sandk View PostHet gaat er niet om wie het laagste staat met bf% he :POn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View PostHet gaat erom wie de mooiste beachbody fysiek heeft of de mooiste fysiek in de normen van de jury. Aangezien wij niet weten wat zij precies willen, wordt het moeilijk om te raden wie er juist zal winnen..
@ straatvechter. Ja, leef je uitความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View Post10 deelnemers nu.
@ jantje ik zie geen krant oid of kijk ik er overheen?
@ bigger, faster, stronger: ben benieuwd naar je foto's, volgens mij ben je zo'n fckng grote beer xD mja kan natuurlijk ook door je naam komen. We wachten af''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Revius View Postje hebt 5 maanden, dan kan je toch wel 6% kwijt raken?
als je buff genoeg bent is dat wel een aardig vetpercentage volgens mij
Verder is het inderdaad wel zonde ja, in 5 maanden kun je makkelijk terug naar 10% als je het goed aanpakt. Dan zit je nog steeds op 100+kg. Hoe lang ben je eigenlijk, want met zulke stats op je 18e moet je volgens mij best wel lang zijn.:')
@Hierboven, 82kg bij 1.82 was het geloof ik. Staat zelfs bij zijn foto.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIn zijn sig staat 110kg, dus buff zat lijkt me.
Verder is het inderdaad wel zonde ja, in 5 maanden kun je makkelijk terug naar 10% als je het goed aanpakt. Dan zit je nog steeds op 100+kg. Hoe lang ben je eigenlijk, want met zulke stats op je 18e moet je volgens mij best wel lang zijn.:')
@Hierboven, 82kg bij 1.82 was het geloof ik. Staat zelfs bij zijn foto.Groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: