De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by melvinafca View Post
    Triple aces heeft al gewonnen als je t mij vraagd:P

Gleke gezien zn leeftijd ook zeer goed
    Ja goeie motivatie om super hard te gaan trainen!!
    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
      Triple aces heeft al gewonnen als je t mij vraagd:P

Gleke gezien zn leeftijd ook zeer goed
      Het gaat volgens mij, tussen dyno en triple.
      Triple gaat echter voor de eerste keer cutten en is nog onervaren op dat vlak, terwijl dyno weet hoe hij op een laag bf moet komen. Dus wordt nog spannend!
      Tjah, ik train nog maar 10 maandjes serieus, maar vind het wel meevallen. Enkel armen lijken toch echt te klein ten opzichte van rug/borst, niet?

Doe jij niet mee? Je had vroeger echt brute afbeelding van je rug
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
        Het gaat volgens mij, tussen dyno en triple.
        Triple gaat echter voor de eerste keer cutten en is nog onervaren op dat vlak, terwijl dyno weet hoe hij op een laag bf moet komen. Dus wordt nog spannend!
        Het gaat er niet om wie het laagste staat met bf% he :P
        19j - 1.96m - 105kg
        Train harder, grow faster

Comment

Beaudien vond je foto's best mooi?
          Inderdaad, nou, als dát geen troost is!!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by sandk View Post
            Het gaat er niet om wie het laagste staat met bf% he :P
            Het gaat erom wie de mooiste beachbody fysiek heeft of de mooiste fysiek in de normen van de jury. Aangezien wij niet weten wat zij precies willen, wordt het moeilijk om te raden wie er juist zal winnen..
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Het gaat erom wie de mooiste beachbody fysiek heeft of de mooiste fysiek in de normen van de jury. Aangezien wij niet weten wat zij precies willen, wordt het moeilijk om te raden wie er juist zal winnen..
              Maakt het juist spannender.

@ straatvechter. Ja, leef je uit
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• 10 deelnemers nu.

@ jantje ik zie geen krant oid of kijk ik er overheen?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  10 deelnemers nu.

@ jantje ik zie geen krant oid of kijk ik er overheen?
                  ja volgens mij had die dat wel in zijn post aangegeven dat die mist.

@ bigger, faster, stronger: ben benieuwd naar je foto's, volgens mij ben je zo'n fckng grote beer xD mja kan natuurlijk ook door je naam komen. We wachten af
                  ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Wilde teletekst als achtergrond voor de datum, maar is niet goed te zien op de foto..

Comment

• ok thanks ashley ik zal voor 31 januari mijn pics erop zetten
                      mvg

Comment

• God damn shit, en ik kan natuurlijk niet meedoen, zit op 17-18% dat komt nooit goed voor juli, njaa hopen op volgend jaar

veel succes iedereen die mee doet.
                        Zie nu al een paar mensen uitblinken op de rest.

Prepare for THE battle of TITANS
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

• je hebt 5 maanden, dan kan je toch wel 6% kwijt raken?
                          als je buff genoeg bent is dat wel een aardig vetpercentage volgens mij
                          Groeten

Comment

• triple aces nice fysiek man ik heb dat ongeveer ook alleen minder massa dus mijn vraagje is wat zijn je stats ? ik 1.88 cm en 73 kg en vet weet ik niet mvg

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              je hebt 5 maanden, dan kan je toch wel 6% kwijt raken?
                              als je buff genoeg bent is dat wel een aardig vetpercentage volgens mij
                              In zijn sig staat 110kg, dus buff zat lijkt me.

Verder is het inderdaad wel zonde ja, in 5 maanden kun je makkelijk terug naar 10% als je het goed aanpakt. Dan zit je nog steeds op 100+kg. Hoe lang ben je eigenlijk, want met zulke stats op je 18e moet je volgens mij best wel lang zijn.:')

@Hierboven, 82kg bij 1.82 was het geloof ik. Staat zelfs bij zijn foto.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                                In zijn sig staat 110kg, dus buff zat lijkt me.

Verder is het inderdaad wel zonde ja, in 5 maanden kun je makkelijk terug naar 10% als je het goed aanpakt. Dan zit je nog steeds op 100+kg. Hoe lang ben je eigenlijk, want met zulke stats op je 18e moet je volgens mij best wel lang zijn.:')

@Hierboven, 82kg bij 1.82 was het geloof ik. Staat zelfs bij zijn foto.
                                lol als je naar 10% gaat zou hij echt geen 100kg meer zijn hoor
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X