De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• k thanks

Comment

• Als hij het slim aanpakt, en zorgt dat ie zijn vvm weet te behouden? Niet elke cut is dezelfde (en dus ook niet altijd een verlies van vvm).
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by Straatvechter View Post
        triple aces nice fysiek man ik heb dat ongeveer ook alleen minder massa dus mijn vraagje is wat zijn je stats ? ik 1.88 cm en 73 kg en vet weet ik niet mvg
        bedankt voor het compliment momenteel weeg ik 83.5 a 84kg voor 1m82.. en ze schatten mij hier zowat op 11 a 12%vet
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
          In zijn sig staat 110kg, dus buff zat lijkt me.

Verder is het inderdaad wel zonde ja, in 5 maanden kun je makkelijk terug naar 10% als je het goed aanpakt. Dan zit je nog steeds op 100+kg. Hoe lang ben je eigenlijk, want met zulke stats op je 18e moet je volgens mij best wel lang zijn.:')

@Hierboven, 82kg bij 1.82 was het geloof ik. Staat zelfs bij zijn foto.
          1.86m...
          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
            God damn shit, en ik kan natuurlijk niet meedoen, zit op 17-18% dat komt nooit goed voor juli, njaa hopen op volgend jaar
            kan toch zeker? zie dat je nu 110 weegt, superbuff man, voor 18 jaar, echt nice, als je nu geleidelijk aan cut kom je zeker op een 10% (wat ik als persoonlijk goed vind voor beachfysiek) en hou je brute fysiek over man.. ik zou zeggen MEEDOEN, je gaat van jezelf ook mooie progressie zien in die 3 rondes
            Last edited by Triple Aces; 24-01-2011, 22:16.

Comment

• ik zou zelf zeggen.. geen ambitie om junioren wedstrijden te draaien? stel jezelf eens voor op 6% man...

Comment

• Eventjes snel wat topics doorgespit van GiP, maar zoals ik het nu lees, heeft ie dmv diverse hulpmiddelen zichzelf sneller naar de grens van zijn 'natural' kunnen gepushed? Ik vond het al verdomd knap om er op die leeftijd zo bij te lopen.

Dus terugcutten wordt volgens mij minder makkelijk dan wij dachten, omdat hij al verder gevorderd in zijn natural max dan wat wij dachten?

Gewoon een gokje, bij iemand die die stats heeft, op die leeftijd ben ik namelijk wel erg nieuwsgierig naar het hoe en wat:P

Comment

Dus terugcutten wordt volgens mij minder makkelijk dan wij dachten, omdat hij al verder gevorderd in zijn natural max dan wat wij dachten?
                  verklaar je nader.. want ik begrijp je stelling niet volledig vrees ik?

Comment

Eventjes snel wat topics doorgespit van GiP, maar zoals ik het nu lees, heeft ie dmv diverse hulpmiddelen zichzelf sneller naar de grens van zijn 'natural' kunnen gepushed? Ik vond het al verdomd knap om er op die leeftijd zo bij te lopen.

Gewoon een gokje, bij iemand die die stats heeft, op die leeftijd ben ik namelijk wel erg nieuwsgierig naar het hoe en wat:P
                    lol funny
                    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      lol funny
                      waar blijf je met je "u mad bro?" Revius ?
                      "Straight outta gym"

Comment

• Nou, naarmate je verder vordert is het moeilijker om vet te verliezen, zonder spiermassa. Nu dacht ik in eerste instantie dat hij, ondanks zijn vrij hoog gewicht, nog ver van zijn natuurlijke max was, omdat hij zo jong was. Dan is terugcutten vanzelfsprekend een stuk makkelijker. Echter, ik had eventjes snel dierse topics van GiP doorgelezen, en van wat ik daaruit kon opmaken is hij aan het overwegen te kuren/bezig met kuren. Waardoor ik dus mijn gedachtengang wat bijstelde, en er dus vanuit ging dat hij toch al aardig aan zijn natural max zat. En naarmate je verder vordert, is het natuurlijk ook moeilijker om terug te cutten zonder spierverlies. Zeker als dit een cut zou zijn waarbij hij 7-8% zou dalen in BF.

Die gedachtengang schuilde achter mijn vorige opmerking. Het is een beetje moeilijk te verwoorden, maar ik hoop dat je het snapt?:P

Maargoed, we dwalen een beetje af:')

PS: Ik loop trouwens wel vanal over GiP te vertellen, zonder dat ik zelf ook maar goed op de hoogte ben. Het is dus niet mijn bedoeling hem zo even snel te veroordelen, dus als ik iets zeg wat niet klopt, dan hoor ik dat graag van GiP :')

Comment

• begrijp je gedachtegang.. maar dit zijn wel speculaties he

Comment

• NOG niet gekuurd maar wel overwogen.
                            Op dit moment wil ik nog even wachten totdat ik de 20 aantik zodat ik zeker weet dat er wat minder risico's aan verbonden zijn ivm het hormonale stelsel.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Vandaar ook mijn PS

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                                Hey fm,
                                Mwoa was toen niet echt een contest. ben toen vernoemd als de beachboy van bodynet omdat ik altijd mijn abs zichtbaar wil hebben, en ook echt een beachboy fysiek had/heb (falstyr begon daar toen der tijd beetje mee meen ik ). jaar erop (2010) is toen de eerste officiele verkiezing gekomen. waar ik als 3e ben geëindigd.
                                Inderdaad was meer als grap. Noemde je toen beachboy van bodynet :P
                                mijn invloeden hier zijn soms heel subtiel

Originally posted by Beaudien View Post
                                Even tussendoor en totaal zonder bijbedoeling of flauw grapje: ik vind het keileuk om al die foto's te zien!
                                cougar on the prowl!!

Heb al 3 hele sterke kandidaten voor de titel gezien. als er foto's te kort zijn kan ik er altijd nog een paar maken. 1 foto van mij staat gelijk aan 6 van die anderen qua opvulling

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X