winnaar grand champ bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jantje91 View Post
    Ik zeg niet dat het niet eerlijk is, is zeg dat het geen nut heeft om mee te doen als je geen AAS gebruikt, want je wint toch niet!
    vorig jaar heeft triple (die naturel is) de bodynet contest gewonnen. Met datzelfde fysiek dat hij vorig jaar had, zou hij dit jaar ook zonder ook maar te twijfelen weer hebben gewonnen (ondanks dat hij nu meer massa heeft).

Burnedice (die naar mijn weten ook naturel is) die dit jaar bij 3 van de 5 mods favoriet was, heeft op 1 puntje verloren van GIP. Ondanks dat hij minder massa heeft, is hij bij velen een terechte favoriet, en had hij net zo goed als GIP deze contest kunnen winnen.

--------------------------

Winnen is leuk, en iedereen is natuurlijk blij als hij wint. los daarvan gaat het vooral om de weg die je aflegt naar zoon wedstrijd toe bij een BB wedstrijd/contest.

Deze weg naar de wedstrijd toe is een zeer apparte ervaring. Je komt in een soort van flow terecht. Elke training, elke set, elke rep, elke maaltijd, supplementatie, alles telt. Je zal tijdens het afleggen van deze weg extra toegewijd zijn.

Zoon wedstrijd kan dus een enorme motivator zijn om het beste uit jezelf, je voeding en je trainingen te halen. Het is iets waar je naartoe werkt met heel je hart en ziel. Het kan ervoor zorgen dat je veel meer progressie maakt als je zou maken wanneer je niet mee zou doen.

Na de wedstrijd (ookal win je niet), heb je jezelf wel naar een heel ander niveau gebracht. Plus je bent een hele hoop ervaringen rijker. die neemt niemand je af.

Ik persoonlijk vind het juist jammer dat ik als MT niet mee kon doen. Niet omdat ik zo graag wil winnen, maar om bovenstaande redenen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
      Misschien een idee als er wat meer animo is volgend jaar om met gewichtsklasses te gaan werken? Gebeurt tijdens wedstrijden ook en geeft een wat evenwichtiger vergelijk. Scherp staan kan iedereen, AAS of niet.
      Maar goed, moeten er wel wat meer mensen meedoen.
      geen aanval naar iemand, maar ik vond dat dit jaar niemand er echt heel scherp bijstond. allemaal boven de 10%. triple en Gip iig 13%+
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Misschien een idee als er wat meer animo is volgend jaar om met gewichtsklasses te gaan werken? Gebeurt tijdens wedstrijden ook en geeft een wat evenwichtiger vergelijk. Scherp staan kan iedereen, AAS of niet.
        Komt het mod team dan bij je thuis om de weging vast te leggen?
        Vind dat we dit serieuzer nemen dan het moet.
        Het gaat gewoon om het beste fysiek, hoe je dat bereikt nobody cares. En als je het aas gebruik nou ziet als 'valsspelen', doe dan gewoon niet mee. Het is gewoon een leuk evenement om aan mee te doen. Bijvoorbeeld triple en burnedice, toph etc gebruiken niet maar doen toch gewoon mee voor het plezier. En dat was de bedoeling van de bodymania toch? Als je echt intenties hebt om iets te 'winnen', ga jezelf dan inschrijven voor een bodybuildingwedstrijd en leef daar naartoe.
        Last edited by kojak; 12-06-2012, 22:44.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Goed idee, dan zou ik zeker mee doen, wat niet het geval is als de wedstrijd zo blijft als het is. En met mij meerdere denk ik.

Comment

• Zonder wedstrijden was ik allang gestopt met trainen gok ik.
            Bij mij zijn het Sterkste man wedstrijden, ik doe niet mee omdat ik ze perse moet winnen maar wel om de hele sfeer en jaar in jaar uit verbeteringen te zien.
            Als ik terugkijk in mijn youtube kanaal zie ik door de jaaaaaaaaaaren heen heel langzaam progressie wat zich dan weer uitbetaald in de rangschikking op wedstrijden..

Wedstrijden zijn een drijfveer, een mens is een competitief ingesteld wezen vergeet dat niet

Ofwel eens met Dynobet..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
              Mensen zoals jij maken een discussie forum kapot door alles persoonlijk te maken. Ik ben één van de weinigen die zich hier volwassen gedraagd, maar een goede discussie voeren is voor sommige mensen blijkbaar niet zo gemakkelijk.
              Ik hou zelf ook van leuke discussies maar daardoor heb ik wel op meerdere fora een dikke ban of 90% warn (in die richtingen, you get me.)

Ik bedoel, als niemand eigenlijk die discussie wil voeren behalve jij is het gewoon verstandiger om het niet te doen en het lekker te laten, stuur dan een privebericht naar de betrokkenen, voorkomt een hoop gezeur.

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                Zonder wedstrijden was ik allang gestopt met trainen gok ik.
                Bij mij zijn het Sterkste man wedstrijden, ik doe niet mee omdat ik ze perse moet winnen maar wel om de hele sfeer en jaar in jaar uit verbeteringen te zien.
                Als ik terugkijk in mijn youtube kanaal zie ik door de jaaaaaaaaaaren heen heel langzaam progressie wat zich dan weer uitbetaald in de rangschikking op wedstrijden..

Wedstrijden zijn een drijfveer, een mens is een competitief ingesteld wezen vergeet dat niet

Ofwel eens met Dynobet..
                Mee eens, maar categoriseren zou ook juist meer mensen over de drempel kunnen trekken. Juist doordat de mens competatief is wil hij graag het idee hebben hoog te kunnen eindigen/winnen.
                Het MT zou ook een indeling kunnen maken aan de hand van de inschrijvingen, dan is ook te bepalen hoeveel categoriën zinnig zijn.
                Maar goed, het is maar een idee.....

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                  Ik persoonlijk vind het juist jammer dat ik als MT niet mee kon doen. Niet omdat ik zo graag wil winnen, maar om bovenstaande redenen.
                  Wat dacht je van een MT-contest met een poll van 7 dagen om door de BN'ers te laten stemmen?

Comment

• Originally posted by inabouw View Post
                    Ach wie weet.......heb nog een jaar om erover na te denken
                    Precies! En wie weet vorder ik het komende jaar genoeg om ook mee te kunnen/willen doen, dan zijn er al 2 vrouwen. Beautje erbij, dan hebben we sowieso al een gezellige dames-top 3.
                    No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by JGP91 View Post
                      Wat dacht je van een MT-contest met een poll van 7 dagen om door de BN'ers te laten stemmen?
                      Goed idee! De mods zijn toch ook serieus harde trainers, net als de meeste bezoekers van dit forum, en moeten ook eens kunnen schitteren hier!
                      No pain, no gain!!

Comment

Leuk idee wel.

Wat betreft het gezaag over AAS; de reden waarom er geen AAS-vrije competitie georganiseerd wordt is omdat het 1. niet te controleren is. 2. Van alle kanten riekt naar vals spelen. 3. We kijken naar eindresultaat, no mather hoe dat bereikt is. 4. Het ontzettend moeilijk te beoordelen is mbt de progress-award. Bij bijna alle contesters zien de before en after foto's er nog praktisch hetzelfde uit. Mensen willen nu eenmaal buitengewone vooruitgang zien. Ik tenminste wel, ik wordt niet warm van iemand die 2kg massa gegaind heeft na een jaar lang trainen. No offense richting de naturals, maar het wekt mijn intresse gewoon niet.

En ja, ik vindt Phil Heath ook maar een valsspeler. Als hij niet zoveel insuline zou spuiten dan maakte ik misschien ook wel kans om de Olympia te winnen.
                        Last edited by Kevster; 13-06-2012, 05:23.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Suf idee!
                          Dat word altijd vriendjes stemmen en dat wil je niet bij een competitie.
                          Bij een BB wedstrijd stemt toch ook het publiek niet?
                          Voor mij zou dat een reden zijn om niet mee te doen terwijl ik de opzet van dit jaar een veel beter initiatief vind wat mij betreft nog beter uitgewerkt moet worden.

In mijn ogen is het MT met deze opzet echt de goede weg ingeslagen en hopelijk zetten ze dit voort.

Een poll voor een "BN favo" zou wel een optie zijn in mijn optiek.
                          Dan had Nibor van mij een stem gekregen

Originally posted by Kevster View Post
                          En ja, ik vindt Phil Heath ook maar een valsspeler. Als hij niet zoveel insuline zou spuiten dan maakte ik misschien ook wel kans om de Olympia te winnen.
                          Eens
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                            Suf idee!
                            Dat word altijd vriendjes stemmen en dat wil je niet bij een competitie.
                            Bij een BB wedstrijd stemt toch ook het publiek niet?
                            Voor mij zou dat een reden zijn om niet mee te doen terwijl ik de opzet van dit jaar een veel beter initiatief vind wat mij betreft nog beter uitgewerkt moet worden.

In mijn ogen is het MT met deze opzet echt de goede weg ingeslagen en hopelijk zetten ze dit voort.

Een poll voor een "BN favo" zou wel een optie zijn in mijn optiek.
                            Dan had Nibor van mij een stem gekregen

Eens
                            Heb je gelijk in.

Dan kan een progress contest miss de oplossing zijn?

En als jury dan een paar objectieve leden? (zoals jij maybe?)

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
                              Precies! En wie weet vorder ik het komende jaar genoeg om ook mee te kunnen/willen doen, dan zijn er al 2 vrouwen. Beautje erbij, dan hebben we sowieso al een gezellige dames-top 3.
                              Lijkt me een strak plan, vorderingen of niet we schrijven ons nu al vast in

Comment

• Alle foto's en de uitslag van de beste progressie-award volgen vanavond, dan heb ik weer even tijd. Ook word dan de wildcard Poll gestart voor iedereen foto's heeft ingestuurd.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X