Originally posted by jantje91
View Post
Burnedice (die naar mijn weten ook naturel is) die dit jaar bij 3 van de 5 mods favoriet was, heeft op 1 puntje verloren van GIP. Ondanks dat hij minder massa heeft, is hij bij velen een terechte favoriet, en had hij net zo goed als GIP deze contest kunnen winnen.
--------------------------
Winnen is leuk, en iedereen is natuurlijk blij als hij wint. los daarvan gaat het vooral om de weg die je aflegt naar zoon wedstrijd toe bij een BB wedstrijd/contest.
Deze weg naar de wedstrijd toe is een zeer apparte ervaring. Je komt in een soort van flow terecht. Elke training, elke set, elke rep, elke maaltijd, supplementatie, alles telt. Je zal tijdens het afleggen van deze weg extra toegewijd zijn.
Zoon wedstrijd kan dus een enorme motivator zijn om het beste uit jezelf, je voeding en je trainingen te halen. Het is iets waar je naartoe werkt met heel je hart en ziel. Het kan ervoor zorgen dat je veel meer progressie maakt als je zou maken wanneer je niet mee zou doen.
Na de wedstrijd (ookal win je niet), heb je jezelf wel naar een heel ander niveau gebracht. Plus je bent een hele hoop ervaringen rijker. die neemt niemand je af.
Ik persoonlijk vind het juist jammer dat ik als MT niet mee kon doen. Niet omdat ik zo graag wil winnen, maar om bovenstaande redenen.
Comment