winnaar grand champ bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gefeliciteerd Gain is Pain!
    Dit zorgt voor veel motivatie lijkt mij, en ook natuurlijk voor de andere winnaars!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      GIP heeft dus de meeste punten maar Burnedice is wel de favoriet van 3 van de 5 mods. Nek aan nek race, dus. Proficiat GIP, het is jou gegund!
      Het is GIP zeker gegund. Al vond ik burnedice met kop en schouders boven de anderen uitsteken. niet alleen groot, maar mooie poses, defenitie, symmetry. het totaal pakket vind ik bij burn net wat beter.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik vind dat er wel meer van zulke events gehouden mogen worden, net als de BP-wedstrijden. Allemaal erg leuk om bij te houden en wanneer het kan aan mee doen.

GIP congratz.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          Het ging idd niet om wie de grootste massa freak was, maar dit betekent niet dat massa geen criterium is waar we naar oordelen.

Wat er met die zin dus bedoeld wordt is: Het gaat niet enkel om de massa, maar om het totaal plaatje. Er wordt dus ook gekeken naar de symmetry, spierdefenitie, pose, etc etc etc.

Gip heeft duidelijk de meeste massa (en ook een goed fysiek), maar toch vond ik bijvoorbeeld dat burnedice (met een heel pak minder massa) beter uit de verf kwam als GIP (en met mij nog twee andere mods).
          Originally posted by inferno_0666 View Post
          GIP heeft dus de meeste punten maar Burnedice is wel de favoriet van 3 van de 5 mods. Nek aan nek race, dus. Proficiat GIP, het is jou gegund!

Nibor, doe toch niet zo onsportief. Helaas waren jou symmetrie, definitie en esthetiek dit jaar niet voldoende om de andere jongens te verslaan. Wellicht win je volgend jaar de grote prijs en hebben de grote jongens het nakijken.
          De 3 jongens hebben een beter fysiek dan mij.. volledig mee eens en hun hebben een top prestatie geleverd..laat ik dit voorop stellen..

Als ik ga kijken naar definitie bij Triple ace zie ik toch bar weinig vergeleken met zijn top fysiek van vorig jaar waar hij super goed eruit zag...

Sommige andere deelnemers missen inderdaad massa net als ik maar qua definitie toch zeker beter..

Al met al gewoon top dat iedereen heeft deelgenomen zodat het toch weer een leuke contest werd...

Gip heeft zeker hard gewerkt en heeft een goed fysiek momenteel... al is het wel met beetje hulp ,,maar toch..

Volgend jaar nieuwe kansen voor iedereen

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            De 3 jongens hebben een beter fysiek dan mij.. volledig mee eens en hun hebben een top prestatie geleverd..laat ik dit voorop stellen..

Als ik ga kijken naar definitie bij Triple ace zie ik toch bar weinig vergeleken met zijn top fysiek van vorig jaar waar hij super goed eruit zag...

Sommige andere deelnemers missen inderdaad massa net als ik maar qua definitie toch zeker beter..

Al met al gewoon top dat iedereen heeft deelgenomen zodat het toch weer een leuke contest werd...

Gip heeft zeker hard gewerkt en heeft een goed fysiek momenteel... al is het wel met beetje hulp ,,maar toch..

Volgend jaar nieuwe kansen voor iedereen
            Het is net die combinatie tussen voldoende massa, en een laag genoeg vet% om de juiste defenitie te krijgen. zodat de massa die je hebt er optimaal uitkomt.
            --------------------

Bij jou vond ik dat je schouders heel mooi uitkomen, maar benen zijn echt zeer zwak. overall mis je nog de nodige massa. Zou je nog lager gaan qua vet% zou je fysiek niet beter worden omdat je er te dun en mager uit zou gaan zien. dit komt door het gebrek aan massa. aan de andere kant is je vet% net te hoog om een mooie six pack etc te hebben.

Train het komende jaar zo hard mogelijk, en kom volgend jaar met bijvoorbeeld een 10 kilo extra massa en een paar% minder vet terug, en je maakt goede kansen.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

@ nibor
              Als je nog gaat janken over gebruik ook naast je gezeik over eventuele partijdigheid hebben we onenigheid. Laten we elkaar hier geen mietje noemen, dus recht op de man af: denk jij dat je een notatie in de top drie verdient? Even vergelijkend met de huidige top drie? Ben je spijkerhard? Nee. Ben je buff? Nee. Ben je extreem symmetrisch? Perfecte verhoudingen en balans? Nope. Verre van. Een paar maanden terug woog ik na een halfjaar niet goed eten, en erna een halfjaar kut eten en niet trainen net zoveel als jij nu. Ik zag er ook grofweg hetzelfde uit. Nuff said.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Congrats @GIP!!
                Dit waren ook mijn 3 favorieten.
                Burn echt zeer goeie fysiek
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Gz GIP! Maareh, waarom sta ik tussen de grand champs? Heb hier niets tussen te zoeken
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                    Grand Champ-Award
                    Deze zal gewonnen worden door diegene die op de einddatum het beste fysiek heeft. Er zal worden gekeken naar symmetry, definitie en aestetics. Het gaat zich dus niet om wie de grootste massafreak is. Deze zal gekozen worden door het MT.

hmmmmmmmmm de 3 grootste hebben de meeste punten gehaald... hmmmm

De druiven zijn zuur, zie ik.

Maar voor de 3 winnaars: Van harte, mannen! Jullie zien er top uit!
                    Last edited by Beaudien; 11-06-2012, 07:06.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

gefeliciteerd GIP en Burnice ook met zijn 2de plek.

Comment

Gefeliciteerd alle 3, terecht uiteraard. Moet ik volgend jaar nog harder aan de bak pff :P. Begin vandaag wel met een goed borst-triceps training

Comment

Komt er trouwens nog een wildcard ofso? D8 dat ik dat gelzen had.

Comment

Gefeliciteerd gip.
                            Erg sterke top 3
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ten eerste gefeliciteerd gip!

Maar iedereen moest toch 3 poses doen? waar zijn de andere pics dan?
                              Er zal toch ook een pol komen? En waar is de winnaar Best Overall Progress?
                              En waarom is de organisatie zo traag met de uitslagen?

Voor er gebashed wordt, ik vraag wat iedereen denkt
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                                Het is net die combinatie tussen voldoende massa, en een laag genoeg vet% om de juiste defenitie te krijgen. zodat de massa die je hebt er optimaal uitkomt.
                                --------------------

Bij jou vond ik dat je schouders heel mooi uitkomen, maar benen zijn echt zeer zwak. overall mis je nog de nodige massa. Zou je nog lager gaan qua vet% zou je fysiek niet beter worden omdat je er te dun en mager uit zou gaan zien. dit komt door het gebrek aan massa. aan de andere kant is je vet% net te hoog om een mooie six pack etc te hebben.

Train het komende jaar zo hard mogelijk, en kom volgend jaar met bijvoorbeeld een 10 kilo extra massa en een paar% minder vet terug, en je maakt goede kansen.

De massa ontbreek inderdaad bij mij en mijn benen zijn echt een minpuntje

Ik ga dit jaar maar eens proberen wat massa te pakken inderdaad.

Al met al was het gewoon leuk om weer deel te nemen

Ik miste eigenlijk best nog wat jongens .....volgend jaar hoop ik op een nog groter deelnemers veld..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X