winnaar grand champ bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Silk View Post
    Nee joh! Je traint toch voor jezelf. Dan rank je je gewoon daarnaar, met andere woorden had burnedice nu gewonnen.

@marnop, want definitie en hardheid is niet iets wat je met anabolen makkelijker op een hoogtepunt krijgt?

Er zin middelen die het je een stuk makkelijker kunnen maken met minder spiermassa verlies inderdaad, maar dus alleen makkelijker maken. Betekent nog steeds niet dat de gebruiker dan ook direct een betere fysiek heeft of krijgt. Zijn zat gebruikers met een verkeerde fysiek en verkeerde verhoudingen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• En euh.......volgend jaar ook een categorie vrouwen...of heb ik wat gemist?

Comment

• Originally posted by inabouw View Post
        En euh.......volgend jaar ook een categorie vrouwen...of heb ik wat gemist?
        ookal is er geen aparte vrouwen categorie, je kan toch gewoon inschrijven en meedoen. Zal vast wel een vrouwen categorie bijkomen als er genoeg gegadigden zijn?

ps. Zullen zat mannen zijn die jou mooier vinden dan mij....

Comment

• Originally posted by marnop View Post
          ookal is er geen aparte vrouwen categorie, je kan toch gewoon inschrijven en meedoen. Zal vast wel een vrouwen categorie bijkomen als er genoeg gegadigden zijn?

Je kan toch geen appels met peren gaan vergelijken?

ps. Zullen zat mannen zijn die jou mooier vinden dan mij....
          Hahaha lolbroek

Comment

• Originally posted by inabouw View Post
            Je kan toch geen appels met peren gaan vergelijken?

Hahaha lolbroek
            hahah superrr Inaaaaa.

nee je kan geen appels met peren vergelijken, maar beiden vruchten zijn rond.....
            dus jouw spiermassa kan gewoon beoordeeld worden.
            Misschien ben jij als deelnemer wel completer ne met betere definitie dan een aantal mannen in je spiermassa ontwikkeling. Dat weegt ook mee bij een kritische blik.
            Dus niet vooraf al jezelf afschrijven.

Comment

• Originally posted by marnop View Post
              Dus niet vooraf al jezelf afschrijven.
              Ach wie weet.......heb nog een jaar om erover na te denken

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                Dan is het toch juist een leuke ambitie om evengoed/beter te proberen zijn als een gebruiker?
                Is voor mij iig toch zo... Wil niet zeggen dat omdat je ervoor kiest niet te gebruiken dat je ambities opzij moet schuiven toch?
                Inderdaad, helemaal mee eens!
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                  Dan is het toch juist een leuke ambitie om evengoed/beter te proberen zijn als een gebruiker?
                  Is voor mij iig toch zo... Wil niet zeggen dat omdat je ervoor kiest niet te gebruiken dat je ambities opzij moet schuiven toch?
                  Leuk bedacht wel, maar General zei : ''Als Nibor volgende keer het beste fysiek heeft, wint hij''.

Maar dit slaat dus helemaal nergens op aangezien ten eerste Nibor niet de genen heeft van bijvoorbeeld een GIP en ook niet naar de AAS zou grijpen wat GIP dus wel doet, dus het is onmogelijk dat Nibor volgend jaar een beter fysiek heeft dan deze personen die betere genen hebben en AAS gebruiken. Nu kan je aan de genen natuurlijk niks veranderen, maar wel aan het AAS gebruik. Waarom zouden personen als Nibor nog meedoen terwijl er toch geen schijn van kans is?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                    Nee joh! Je traint toch voor jezelf. Dan rank je je gewoon daarnaar, met andere woorden had burnedice nu gewonnen.

@marnop, want definitie en hardheid is niet iets wat je met anabolen makkelijker op een hoogtepunt krijgt?
                    Silk, ook leuk bedacht, maar aan een wedstrijd doe je mee om kans te maken om hem te winnen toch, anders hoef je ook niet aan die wedstrijd mee te doen

Comment

• Voor het plezier? Voor zijn eigen vorderingen jaar per jaar te kunnen evalueren? etc etc.
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• jantje wat ben je toch aan het zeuren

je weet al dat je gewoon aas mag gebruiken als je je inschrijft en daar hou je dan rekening mee

ooh dat is oneerlijk dit dat <-- = bullshit, je weet dat er mensen gaan mee doen die aas gebruiken
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                          Silk, ook leuk bedacht, maar aan een wedstrijd doe je mee om kans te maken om hem te winnen toch, anders hoef je ook niet aan die wedstrijd mee te doen
                          Beetje verkeerde instelling niet?

Deelnemen is belangrijker dan winnen.

Mooiste aan individuele sporten (discussie of bb een sport is of niet hoeft even niet) is dat alles aan jezelf ligt. Dus doe je die toch om je grenzen te verleggen, jezelf te verbeteren? Als je verbeterd bent weet je ook dat je dat aan je harde werk hebt te danken.

Dus daar is zoiets toch leuk voor?

(begrijp me niet verkeerd, ik ben ook zeer competitief ingesteld, maar eerder tegen mezelf dan tegen de beste of de tweede of de 247ste, whatever waar ik zelf sta gerangschikt)
                          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Deelnemen aan een wedstrijd om je vorderingen bij te houden, hmmmmmmm daar heb ik geen wedstrijd voor nodig hoor..

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
                              jantje wat ben je toch aan het zeuren

je weet al dat je gewoon aas mag gebruiken als je je inschrijft en daar hou je dan rekening mee

ooh dat is oneerlijk dit dat <-- = bullshit, je weet dat er mensen gaan mee doen die aas gebruiken
                              Ik zeg niet dat het niet eerlijk is, is zeg dat het geen nut heeft om mee te doen als je geen AAS gebruikt, want je wint toch niet!

Comment

• Ik vind er best wat inzitten in wat Jantje zegt eigenlijk.
                                Veel verstand van AAS heb ik niet en wil ik ook niet hebben, maar het voelt misschien voor de naturals toch een beetje als "vals spelen", zeg maar.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X