winnaar grand champ bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jantje, ik snap je punt zoals ik zei..

Maar de laatste dagen hebben we veel gezeik in dit topic gehad Kevster is er tijden mee bezig geweest de boel op te ruimen dus als je een discussie over aas wilt maak dan plz ff nieuw topic aan
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
      Leuk bedacht wel, maar General zei : ''Als Nibor volgende keer het beste fysiek heeft, wint hij''.

Maar dit slaat dus helemaal nergens op aangezien ten eerste Nibor niet de genen heeft van bijvoorbeeld een GIP en ook niet naar de AAS zou grijpen wat GIP dus wel doet, dus het is onmogelijk dat Nibor volgend jaar een beter fysiek heeft dan deze personen die betere genen hebben en AAS gebruiken. Nu kan je aan de genen natuurlijk niks veranderen, maar wel aan het AAS gebruik. Waarom zouden personen als Nibor nog meedoen terwijl er toch geen schijn van kans is?
      Zal voor een laatste keer uitleggen, deze discussie leidt nergens toe verder.

Als je de juiste genen hebt dan is het bouwen wat makkelijker en zal je makkelijker een goed fysiek krijgen. Maar als naturel kan je wel degelijk een prima fysiek neerzetten door goede training en voeding.

Je wordt door het mod team beoordeeld op fysiek, ontwikkeling van spieren door definitie te zien, evt droog en hardheid enz. Dus iedereen maakt kans.
      Ik heb flink gebruikt en heb flink veel massa, maar betekent niet dat jij niet van mij zou kunnen winnen. Misschien heb ik met al mijn massa wel een bagger fysiek.

Kom op he. Komende jaar ff hard werken, goed trainen en eten en gaan voor de wedstrijd.

Niet meer mekkeren nu.
      Einde discussie.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Gefeliciteerd mensen!

Comment

• Deze discussie lijdt nergens toe, en het was ook geen aanval op de gebruikers van AAS. Ik blijf bij mijn standpunt!

Comment

• Trouwens een tip voor a.s jaar, niet dat het mij ene flappert uitmaakt, maar voor de zeikerts een aparte categorie zonder gebruikers.

Comment

• Ik gebruik niet, maar vond het leuk om mee te doen. Kan me geen hol schelen dat ik niet kan winnen van GIP. Verder, als Tripple wat droger was had hij GIP wellicht kunnen verslaan, terwijl hij naturel is.

De wedstrijd is allemaal semi-serieus (althans voor mij) en dat moet gewoon zo blijven. Sommige mensen trekken er VEEL te zwaar aan.
              Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                Ik gebruik niet, maar vond het leuk om mee te doen. Kan me geen hol schelen dat ik niet kan winnen van GIP. Verder, als Tripple wat droger was had hij GIP wellicht kunnen verslaan, terwijl hij naturel is.

De wedstrijd is allemaal semi-serieus (althans voor mij) en dat moet gewoon zo blijven. Sommige mensen trekken er VEEL te zwaar aan.
                Ik snap je wel, ik doe er zelf niet aan mee want ik kan prima mijn progressie bij houden zonder mee te doen aan een wedstrijd. Als ik mee doe aan een wedstrijd, dan wil ik die wedstrijd winnen, anders is het geen wedstrijd. Wat me opvalt is dat mensen die AAS gebruiken op mij reageren zoals van ja het maakt geen hol uit dat je AAS gebruikt of niet, kansen blijven gelijk blabla.. nou als het niet uit maakt, gebruik het dan ook niet of praat het niet goed

Comment

• Jantje91
                  Ga even naar dit topic ...
                  http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...89-klagen.html

Comment

• Originally posted by Mateusz View Post
                    Jantje91
                    Ga even naar dit topic ...
                    http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...89-klagen.html
                    Dit topic gaat toch over de wedstrijd, daar gaat mijn discussie toch ook over?

Zeg nou gewoon eens als AAS gebruiker, dat je zonder AAS nooit zoveel bereikt zou hebben. Ik heb niks tegen het gebruik van AAS, maar altijd dat goed praten daar word ik zo moe van...

Comment

• Gaat weer lekker Part 2:P

Comment

• Originally posted by lucky_luc View Post
                        Gaat weer lekker Part 2:P
                        Ik snap het probleem niet, er is helemaal geen ruzie of iets dergelijke, alleen een discussie waarbij de standpunten goed onderbouwd worden.

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                          Dit topic gaat toch over de wedstrijd, daar gaat mijn discussie toch ook over?

Zeg nou gewoon eens als AAS gebruiker, dat je zonder AAS nooit zoveel bereikt zou hebben. Ik heb niks tegen het gebruik van AAS, maar altijd dat goed praten daar word ik zo moe van...
                          Kerel er is al meerdere malen gevraagd of je wilt stoppen, doe het dan ook en gedraag je eens als een volwassen vent..

Originally posted by jantje91 View Post
                          Ik snap het probleem niet, er is helemaal geen ruzie of iets dergelijke, alleen een discussie waarbij de standpunten goed onderbouwd worden.
                          Ja maar toch vragen ze je te stoppen, is dat dan zo moeilijk?

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                            Kerel er is al meerdere malen gevraagd of je wilt stoppen, doe het dan ook en gedraag je eens als een volwassen vent..

Ja maar toch vragen ze je te stoppen, is dat dan zo moeilijk?
                            Mensen zoals jij maken een discussie forum kapot door alles persoonlijk te maken. Ik ben één van de weinigen die zich hier volwassen gedraagd, maar een goede discussie voeren is voor sommige mensen blijkbaar niet zo gemakkelijk.

Comment

• Misschien een idee als er wat meer animo is volgend jaar om met gewichtsklasses te gaan werken? Gebeurt tijdens wedstrijden ook en geeft een wat evenwichtiger vergelijk. Scherp staan kan iedereen, AAS of niet.
                              Maar goed, moeten er wel wat meer mensen meedoen.

Comment

• Goed idee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X