Klasse opgeruimd Kev.
winnaar grand champ bodymania 2012
Collapse
X
-
Originally posted by Triple Aces View PostHe wist niet dat er een sponsor was gevonden! Best wel cool van b&f en het MT!
Bij deze, GiP, geniet er van!
En zoals kevster zegt, we groeien er altijd uit, hopelijk volgend jaar nog meer deelnemers!On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
haha wat is de prijs dan? dit was me ook ontgaan ?
ik had me even snel opgegeven en de foto's nog 3 dagen voor eindtijd ingeleverd
@body mania vind dat het dit jaar iig beter is geregeld kwa indelingen en klasses, zo hadden we het vorig jaar niet, dit was alleen 1 persoon die werdt uitgekozen voor de beachboy classic.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gleke View PostJij geen ambitie om mee te doen?
Nee, gezien de foto's van de deelnemers heb ik hier niks te zoeken. Ik ben noch een bodybuilder noch een powerlifter en kan dus niemand hier imponeren.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Posthaha wat is de prijs dan? dit was me ook ontgaan ?
Maar srs, gefeliciteerd moppie euhh Gippy. Nu straks scoren op de FlexCup.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Gefeliciteerd GIP, verdiende winnaar denk ik. Ik hoorde General zeggen dat wanneer Nibor volgend jaar het beste fysiek heeft hij wint. Dan vind ik ook dat er een naturel class moet komen en één voor AAS gebruikers, anders is dit natuurlijk onmogelijk en wordt je juist aangespoort wel te gebruiken, terwijl dat juist niet de bedoeling is.
Comment
-
Tja, ik snap je beredenering..
Maar dit valt op een forum niet te controleren
Bovendien vind ik naturel wedstrijden sowieso een big no no.
Ik heb er respect voor dat mensen niet gebruiken laat ik dat voorop stellen, maar naturel bb(op nationaal nivo) is IMO bedacht door minder talentvolle bbers die op tijd schone plas weten te produceren..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostGut, heb je zo'n hoge pet van me op? Dank je wel.
Nee, gezien de foto's van de deelnemers heb ik hier niks te zoeken. Ik ben noch een bodybuilder noch een powerlifter en kan dus niemand hier imponeren.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostGefeliciteerd GIP, verdiende winnaar denk ik. Ik hoorde General zeggen dat wanneer Nibor volgend jaar het beste fysiek heeft hij wint. Dan vind ik ook dat er een naturel class moet komen en één voor AAS gebruikers, anders is dit natuurlijk onmogelijk en wordt je juist aangespoort wel te gebruiken, terwijl dat juist niet de bedoeling is.
waarom naturel een gebruikers gescheiden houden?
Kan een naturel geen betere fysiek neerzetten dan een zware gebruiker dan?
In de wedstrijdsport heb je ook gewichtsklassen, daar kan je met 1,90m op 95 kilo naast een atlet van 1,70m staan met hetzelfde gewicht...dat is pas vervelend.
Bij indeling en beoordeling op fysiek kan je met eenzelfde fysiek naast een gebruiker staan en als naturel winnen van de gebruiker. Die indelingen gebruikt de YBF, dus als naturel maak je daar evenveel kans als een gebruiker. Massa telt mee, maar minder zwaar dan hardheid, symmetrie en defintitie.
Dussss.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostDan beter geen competitie, in ieder geval niet op grootste/beste fysiek!
@marnop, want definitie en hardheid is niet iets wat je met anabolen makkelijker op een hoogtepunt krijgt?
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostGefeliciteerd GIP, verdiende winnaar denk ik. Ik hoorde General zeggen dat wanneer Nibor volgend jaar het beste fysiek heeft hij wint. Dan vind ik ook dat er een naturel class moet komen en één voor AAS gebruikers, anders is dit natuurlijk onmogelijk en wordt je juist aangespoort wel te gebruiken, terwijl dat juist niet de bedoeling is.
Is voor mij iig toch zo... Wil niet zeggen dat omdat je ervoor kiest niet te gebruiken dat je ambities opzij moet schuiven toch?Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-