winnaar grand champ bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klasse opgeruimd Kev.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Edit.....
      Last edited by Iguana; 12-06-2012, 13:35.
      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        He wist niet dat er een sponsor was gevonden! Best wel cool van b&f en het MT!

Bij deze, GiP, geniet er van!
        Ja inderdaad wist ik ook niet, had ik dat geweten was ik toch eens van men luie reet gekomen!

En zoals kevster zegt, we groeien er altijd uit, hopelijk volgend jaar nog meer deelnemers!
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

haha wat is de prijs dan? dit was me ook ontgaan ?
          ik had me even snel opgegeven en de foto's nog 3 dagen voor eindtijd ingeleverd

@body mania vind dat het dit jaar iig beter is geregeld kwa indelingen en klasses, zo hadden we het vorig jaar niet, dit was alleen 1 persoon die werdt uitgekozen voor de beachboy classic.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gleke View Post
            Jij geen ambitie om mee te doen?
            Gut, heb je zo'n hoge pet van me op? Dank je wel.
            Nee, gezien de foto's van de deelnemers heb ik hier niks te zoeken. Ik ben noch een bodybuilder noch een powerlifter en kan dus niemand hier imponeren.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              haha wat is de prijs dan? dit was me ook ontgaan ?
              De hoofdprijs is een 3 daagse wandelvakantie van Amsterdam naar Londen. Overnachtingen niet inbegrepen.....

Maar srs, gefeliciteerd moppie euhh Gippy. Nu straks scoren op de FlexCup.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Jeeee gipje!!!
                Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Gefeliciteerd GIP, verdiende winnaar denk ik. Ik hoorde General zeggen dat wanneer Nibor volgend jaar het beste fysiek heeft hij wint. Dan vind ik ook dat er een naturel class moet komen en één voor AAS gebruikers, anders is dit natuurlijk onmogelijk en wordt je juist aangespoort wel te gebruiken, terwijl dat juist niet de bedoeling is.

Comment

Tja, ik snap je beredenering..
                    Maar dit valt op een forum niet te controleren

Bovendien vind ik naturel wedstrijden sowieso een big no no.
                    Ik heb er respect voor dat mensen niet gebruiken laat ik dat voorop stellen, maar naturel bb(op nationaal nivo) is IMO bedacht door minder talentvolle bbers die op tijd schone plas weten te produceren..
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                      Gut, heb je zo'n hoge pet van me op? Dank je wel.
                      Nee, gezien de foto's van de deelnemers heb ik hier niks te zoeken. Ik ben noch een bodybuilder noch een powerlifter en kan dus niemand hier imponeren.
                      Ik wist ook op voorhand dat ik niet ging winnen, maar is toch leuk dat er een beetje volk meedoet. Altijd leuk om de foto's van anderen eens te bekijken ook en wat te vergelijken.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Dan beter geen competitie, in ieder geval niet op grootste/beste fysiek!

Comment

• Dan beter de hele sport opdoeken?
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                            Gefeliciteerd GIP, verdiende winnaar denk ik. Ik hoorde General zeggen dat wanneer Nibor volgend jaar het beste fysiek heeft hij wint. Dan vind ik ook dat er een naturel class moet komen en één voor AAS gebruikers, anders is dit natuurlijk onmogelijk en wordt je juist aangespoort wel te gebruiken, terwijl dat juist niet de bedoeling is.
                            Jantje,
                            waarom naturel een gebruikers gescheiden houden?
                            Kan een naturel geen betere fysiek neerzetten dan een zware gebruiker dan?

In de wedstrijdsport heb je ook gewichtsklassen, daar kan je met 1,90m op 95 kilo naast een atlet van 1,70m staan met hetzelfde gewicht...dat is pas vervelend.
                            Bij indeling en beoordeling op fysiek kan je met eenzelfde fysiek naast een gebruiker staan en als naturel winnen van de gebruiker. Die indelingen gebruikt de YBF, dus als naturel maak je daar evenveel kans als een gebruiker. Massa telt mee, maar minder zwaar dan hardheid, symmetrie en defintitie.

Dussss.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dan beter geen competitie, in ieder geval niet op grootste/beste fysiek!
                              Nee joh! Je traint toch voor jezelf. Dan rank je je gewoon daarnaar, met andere woorden had burnedice nu gewonnen.

@marnop, want definitie en hardheid is niet iets wat je met anabolen makkelijker op een hoogtepunt krijgt?

Comment

Dan is het toch juist een leuke ambitie om evengoed/beter te proberen zijn als een gebruiker?
                                Is voor mij iig toch zo... Wil niet zeggen dat omdat je ervoor kiest niet te gebruiken dat je ambities opzij moet schuiven toch?
                                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X