winnaar grand champ bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zie dit topic nu pas.

gefeliciteerd GIP met de eerste plaats. terecht verdiend
    ook hebben burnedice en triple een goede 2de en 3de plaats wat ook verdient is.

MT heeft een mooie wedstrijd gemaakt.

jammer dat er veel gezeurd word in dit topic. mensen organiseren iets. ze doen het niet voor hun zelf maar voor jullie.

en een speciale wedstrijd voor naturels is ook geen goed idee want hoe kun je weten of iemand echt naturel is? alleen triple heeft zover ik weet een test gehad.
    en daarbij komt dan dat iemand die toegeeft dat hij kuurt nadeel heeft over iemand die het ontkent. het werkt niet.

ben benieuwd naar de progressie award en wildcard award

Comment

• Originally posted by resike View Post
      Hier mijn inzending:

heeft iig wel de juiste genen........ euhhh vrouwelijke vormen.... mis alleen nog hangende boobs..
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Gefilisiflapstaart Gip ... volgend jaar ook misschien maar weer meedoen, Want zoals dynot al aangaf het geeft je veel meer doorzettingsvermogen en inzet om maar goed voor de foto te staan.
        Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
          ik zie dit topic nu pas.

gefeliciteerd GIP met de eerste plaats. terecht verdiend
          ook hebben burnedice en triple een goede 2de en 3de plaats wat ook verdient is.

MT heeft een mooie wedstrijd gemaakt.

jammer dat er veel gezeurd word in dit topic. mensen organiseren iets. ze doen het niet voor hun zelf maar voor jullie.

en een speciale wedstrijd voor naturels is ook geen goed idee want hoe kun je weten of iemand echt naturel is? alleen triple heeft zover ik weet een test gehad.
          en daarbij komt dan dat iemand die toegeeft dat hij kuurt nadeel heeft over iemand die het ontkent. het werkt niet.

ben benieuwd naar de progressie award en wildcard award
          Thnx..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
            Je kan toch zelf ook wel bedenken dat General zijn punt daarmee niet is dat Nibor zon grote kanshebber is, maar dat de winnaar simpelweg degene is die (in hun ogen) het beste fysiek heeft?

En jij denkt dat als Nibor troep zou gebruiken, hij wel ineens de genen heeft? En welke genen heeft Gyp dan volgens jou????
            Komop zeg.

Ja... want een amateur die maar een beetje loopt aan te klopten en zijn gezondheid op het spel zet voor een hobby/spelletje, is ook precies hetzelfde als het hoogste niveau wedstrijdbodybuilders die onder dokterstoezicht staan.
            Ik vraag me af waarom jij dingen roept die ik nooit gezegd heb.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
              Wat ik bedoel uit te beelden is een metafoor op het gezaag over dat AAS gebruik valsspelen zou zijn. Net alsof ik dan net zoveel bereikte als Phil. Net zo'n achterlijke opmerking als AAS is vals spelen.
              Joh, meen je dat nu, was dat een metafoor?

Wellicht dat ik het nogal idioot vind dat er bijna wordt gedaan alsof het normaal/standaard is, en dat ik liever een beetje taboe daarop zie dan iets wat in de richting van verheerlijking komt?

Originally posted by jantje91 View Post
              Ik vraag me af waarom jij dingen roept die ik nooit gezegd heb.
              Jij ziet niet dat er vraagtekens achter staan?

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                Alle foto's en de uitslag van de beste progressie-award volgen vanavond, dan heb ik weer even tijd. Ook word dan de wildcard Poll gestart voor iedereen foto's heeft ingestuurd.

toch niet tijdens het voetbal he? :O
                Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Weet je, eigenlijk zitten er best veel jankerds op dit forum.

Marcel zegt het al, er wordt vrijwillig tijd in iets gestoken om het voor andere mensen leuk te maken.

Ik doe dat graag, en weet dat de andere mods het graag doen bodynet rules maar kom op zeg altijd dat gejank en doorgezaag hier denk je dat het dan leuk blijft dingen te organiseren?

Ik ben blij dat er mensen zijn die eea wel waarderen, degene die janken zijn imo vaak degene die zelf niks bereikt hebben en dus gewichtklasses naturel klasses etc willen zien..

Ga es trainen met zn allen man, ik zie hier soms amper dingen over de sport zelf voorbij komen stel wijven met zn allen..
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• +1
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Arme mensen, klagen om niks. Zoals het nu is, beviel het iedereen op voorhand toch prima? Maar ben je het er niet mee eens, wees dan vooral zo vrij om, wanneer de moderators na al het gejank van dit jaar tóch besluiten om zich op te offeren, en nóg eens een wedstrijd te organiseren, uit protest niet mee te doen.

En wbt AAS en dat het niet eerlijk is: welkom in de wereld van wedstrijdbodybuilders die niet expliciet meedoen op natural wedstrijden - waar duizenden euro's aan controles moet worden uitgegeven om dit ook zo te houden.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                        Hier mijn inzending:

Me 2 ling broertje(a)

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                          Weet je, eigenlijk zitten er best veel jankerds op dit forum.

Marcel zegt het al, er wordt vrijwillig tijd in iets gestoken om het voor andere mensen leuk te maken.

Ik doe dat graag, en weet dat de andere mods het graag doen bodynet rules maar kom op zeg altijd dat gejank en doorgezaag hier denk je dat het dan leuk blijft dingen te organiseren?

Ik ben blij dat er mensen zijn die eea wel waarderen, degene die janken zijn imo vaak degene die zelf niks bereikt hebben en dus gewichtklasses naturel klasses etc willen zien..

Ga es trainen met zn allen man, ik zie hier soms amper dingen over de sport zelf voorbij komen stel wijven met zn allen..

plus euuhhhh veel karma. mooi gezegd Ig.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                            Weet je, eigenlijk zitten er best veel jankerds op dit forum.

Amen!
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by lucky_luc View Post
                              Me 2 ling broertje(a)
                              BP (95kg)
                              DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                              mp (55) kg

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                                Kan een naturel geen betere fysiek neerzetten dan een zware gebruiker dan?

@ wie dan ook die er iets niet eerlijks vind. Laat dit topic gewoon en doe zeker de volgende jaren niet mee.
                                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X