Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wat ik vergat is de organisatie (MT team) bedanken, want zij hebben dit 'evenement' mogelijk gemaakt en dat moeten we ook niet vergeten. ipv hen te bedanken gaan een paar personen of persoon nu allemaal puntjes van kritiek uiten..
dit zorgt er alleen maar voor dat volgend jaar wellicht geen bodymania meer wordt georganiseerd
heel jammer, maargoed iig bedankt voor de organisatie voor dit evenement, dit houd de motivatie onder de deelnemers ook weer hoog...
ik wil niet dat dit topic verpest word en ik had gewoon een simpel puntje van kritiek...that's all....
kevster schreef in een post in het bodymania topic:
Als er een pose niet bij staat waar jij mee denkt indruk te maken dan mag je die maken bij de vrije pose. En ja, hele lijf op alle 3 de fotos dus geen losse onderdelen
Ik kan me dus deels ook vinden in jouw kritiek.
We kregen een tijd geleden de inzendingen binnen Van de 11 deelnemers. Het grootste deel voldeed niet, niet helemaal, of niet op alle foto's aan deze eis.
De reden waarom kevster deze regel heeft neergezet, was omdat we gewoon een goed beeld wouden hebben van de ingezonden fysieken. En niet een halve rug, ingezoomde borst, of enkel een six pack. We wouden een zo compleet mogelijk beeld.
We konden (ondanks dat de inzendingen niet perfect aan de regel voldeden) echter wel een goed beeld krijgen van de fysieken, aan de hand van de ingestuurde foto's. Omdat alle foto's een goed beeld gaven van de fysieken, hebben we ze toch allen goedgekeurd (beslissing in het mt onderling).
En zeg nou eerlijk wat is een wedstrijd als er van de 11 (wat al weinig is aan deelnemers) er nog maar 2-3 overblijven?
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik heb ook verkeerd gelezen; Dacht ook aan fullbody-foto's met een krant in de hand. Dat vind ik een beetje te lullig. Anders had ik ook nog wel 3 perfect belichte pomp-picca's ingestuurd.
Mijn felicitaties voor de winnaar(s)! Leuk om nu eindelijk te zien wie er allemaal hebben meegedaan.
Ik hoop dat het voor álle deelnemers een impuls is geweest om er nog een schepje bovenop te doen. Ik zou zeggen: volgend jaar weer met in het reglement een nieuwe regel: "over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd".
Ik moet mezelf eerst even excuseren. Ik ben de afgelopen dagen erg druk geweest waardoor ik geen tijd heb gehad om me ergens mee te bemoeien.
Wat Dyno zegt is 100% waar, dat was inderdaad de insteek achter mijn uitspraak over hele lijven op de foto. De organisatie van de Bodymania was allemaal een beetje rommelig, vandaar dat ook hier en daar een beetje de regels werden gebogen. Onze beslissing dat te doen was met de hoop de fun-factor wat te verhogen. Omdat het zo rommelig was en omdat wij van het MT allemaal ook nog een druk leven hebben naast bodynet is het allemaal een beetje gestagneerd hier en daar. Ook het feit dat we verschillende sponsoren hadden die vlak voor de competitie afhaakte of ineens niet meer bereikbaar waren werkte niet echt mee aan de motivatie.
Maar goed, we begonnen met een onschuldig beachboy topic en we worden ieder jaar steeds serieuzer. Ook gaan er steeds meer mensen mee doen en leren wij ook van alle foutjes die er gemaakt worden. Zo zal de competitie ook iedere keer beter worden.
Omdat GIP een gedegen contester was en hij verder geen tijd meer had om foto's te maken/sturen hebben we de regels maar wat versoepelt om het toch leuk te houden.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment