winnaar grand champ bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

proficiat aan iedereen die meegedaan heeft.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by nbtp View Post
      Wel proficiat aan GIP!!! Op naar de flex cup nu
      Ook proficiat aan burn en triple.
      Waren alle drie aan elkaar gewaagd. Persoonlijk zou ik burn op 1 zetten omwillen van zijn most muscular, maar desondanks nogmaals proficiat allen

Nu nog de wildcard en progressie?

@silk, je staat vrij droog, netjes, goede defenitie van rug ( zie 5 hoek bij onderrug )
      Thx, definitie op mijn rug is het sterkste punt.

Gefeliciteerd winnaars!

Comment

Ziet der goed uit boys

Comment

Zeg Nibor, train jij eigenlijk wel?

En de top 3, van harte gefeliciteerd!!!
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Heren winnaars, gefeliciteerd. Jullie hebben het verdiend.

Comment

ik vind de top 3 allemaal wel wat hebben dus ben het zeker eens met de uitslag. Van gain en triple wisten we al dat ze er goed uitzagen...burnedice ook zeker goed fysiek.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Misschien ben ik ongeduldig, maar kan een van de mods uitleg geven over wat er nog gaat komen? Komen de progressie awards nog?

Alvast bedankt!
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                  Misschien ben ik ongeduldig, maar kan een van de mods uitleg geven over wat er nog gaat komen? Komen de progressie awards nog?

Alvast bedankt!
                  Voor de progress award hebben nog niet alle mods gevote. Het is dus wachten op de mods die nog niet gevote hebben.

Als er gevote is wordt de uitslag bekend gemaakt. Vervolgens word er een pol geopend voor de wildcard.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    Voor de progress award hebben nog niet alle mods gevote. Het is dus wachten op de mods die nog niet gevote hebben.

Als er gevote is wordt de uitslag bekend gemaakt. Vervolgens word er een pol geopend voor de wildcard.
                    Bedankt voor je reply We wachten af in spanning, maar met geduld
                    Train hard or go hormone

Comment

lees het topic nu pas beetje laat maargoed.

thanks iig voor de felicitatie's, ik had niet verwacht dat ik de award zou winnen, ik had me gewoon ingeschreven voor de lol en wilde kijken hoe ik met de andere meedraaide.

@nibor: ik deed dan ook alleen mee aan de grand champ award, de progressie award zou voor mij gevoel ook niet eerlijk zijn gegaan dan, omdat ik wellicht veel harder als de rest zou hebben gegaan, maar nogmaals ik had me alleen ingeschreven voor de champ award...

en BTW ik had als vrije pose benen foto toegevoegd.

@ burnedice en triple, alsnog gefeliciteerd met de nr 2 en 3

had trouwens niet verwacht dat burn zo'n goed fysiek had, nek om nek race
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

dit waren iig de fotos die ik heb ingestuurd.

Originally posted by gain is pain View Post
                        bodymania pics

Make it happen, shock everyone!

Comment

Mooie top 3! Gefeliciteerd
                          Unless you puke, faint or die, KEEP GOING!

Comment

O.k.. ik wil niet heel lullig doen hier.. maar er was toch duidelijk gemeld dat je op iedere foto met je HELE lichaam moest staan...

Nu zijn er dus toch foto's goed gekeurd vanaf hun middel... sorry maar waarom regels opstellen als hier toch niet aan voldaan wordt..???

in principe zou gip niet gewonnen hebben puur omdat hij niet voldoe aan de foto eisen!!!

O.K. kom maar met jullie reacties tegen mij!!!!!!! feit =feit.. klaar...

Comment

Hier in post nr 1 staan de regels. De mods hebben de data kunnen checken, ik lees nergens dat we op elke foto de krant moeten hebben, of op elke foto het hele lichaam. Buiten de pm van kev, en heb al gezegd dat die niet telt. Als je dan toch op regels zijn regels mikt, ga je het ook verliezen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gefeliciteerd allen met jullie prestaties. Goed werk geleverd, doe zo voort.

Voor hen die teleurgesteld zijn door het verlies vanuit hun oogpunt.
                                Bodybuilding is een levensstijl, dus je hebt nog genoeg tijd in principe.

De definitie van winnen blijft overigens: het één keertje meer opstaan dan dat je ben gevallen, dus gewoon blijven opstaan. Simpel.

Leuk om te zien dat bodynet op deze manier gezellig actief blijft .
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X