proficiat aan iedereen die meegedaan heeft.
winnaar grand champ bodymania 2012
Collapse
X
-
Originally posted by nbtp View PostWel proficiat aan GIP!!! Op naar de flex cup nu
Ook proficiat aan burn en triple.
Waren alle drie aan elkaar gewaagd. Persoonlijk zou ik burn op 1 zetten omwillen van zijn most muscular, maar desondanks nogmaals proficiat allen
Nu nog de wildcard en progressie?
@silk, je staat vrij droog, netjes, goede defenitie van rug ( zie 5 hoek bij onderrug )
Gefeliciteerd winnaars!
Comment
-
ik vind de top 3 allemaal wel wat hebben dus ben het zeker eens met de uitslag. Van gain en triple wisten we al dat ze er goed uitzagen...burnedice ook zeker goed fysiek.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Toph View PostMisschien ben ik ongeduldig, maar kan een van de mods uitleg geven over wat er nog gaat komen? Komen de progressie awards nog?
Alvast bedankt!
Als er gevote is wordt de uitslag bekend gemaakt. Vervolgens word er een pol geopend voor de wildcard.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostVoor de progress award hebben nog niet alle mods gevote. Het is dus wachten op de mods die nog niet gevote hebben.
Als er gevote is wordt de uitslag bekend gemaakt. Vervolgens word er een pol geopend voor de wildcard.Train hard or go hormone
Comment
-
lees het topic nu pas beetje laat maargoed.
thanks iig voor de felicitatie's, ik had niet verwacht dat ik de award zou winnen, ik had me gewoon ingeschreven voor de lol en wilde kijken hoe ik met de andere meedraaide.
@nibor: ik deed dan ook alleen mee aan de grand champ award, de progressie award zou voor mij gevoel ook niet eerlijk zijn gegaan dan, omdat ik wellicht veel harder als de rest zou hebben gegaan, maar nogmaals ik had me alleen ingeschreven voor de champ award...
en BTW ik had als vrije pose benen foto toegevoegd.
@ burnedice en triple, alsnog gefeliciteerd met de nr 2 en 3
had trouwens niet verwacht dat burn zo'n goed fysiek had, nek om nek raceMake it happen, shock everyone!
Comment
-
O.k.. ik wil niet heel lullig doen hier.. maar er was toch duidelijk gemeld dat je op iedere foto met je HELE lichaam moest staan...
Nu zijn er dus toch foto's goed gekeurd vanaf hun middel... sorry maar waarom regels opstellen als hier toch niet aan voldaan wordt..???
in principe zou gip niet gewonnen hebben puur omdat hij niet voldoe aan de foto eisen!!!
O.K. kom maar met jullie reacties tegen mij!!!!!!! feit =feit.. klaar...
Comment
-
Hier in post nr 1 staan de regels. De mods hebben de data kunnen checken, ik lees nergens dat we op elke foto de krant moeten hebben, of op elke foto het hele lichaam. Buiten de pm van kev, en heb al gezegd dat die niet telt. Als je dan toch op regels zijn regels mikt, ga je het ook verliezen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Gefeliciteerd allen met jullie prestaties. Goed werk geleverd, doe zo voort.
Voor hen die teleurgesteld zijn door het verlies vanuit hun oogpunt.
Bodybuilding is een levensstijl, dus je hebt nog genoeg tijd in principe.
De definitie van winnen blijft overigens: het één keertje meer opstaan dan dat je ben gevallen, dus gewoon blijven opstaan. Simpel.
Leuk om te zien dat bodynet op deze manier gezellig actief blijft ."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-