Originally posted by Kevster
View Post
winnaar grand champ bodymania 2012
Collapse
X
-
Originally posted by jantje91 View PostLeuk bedacht wel, maar General zei : ''Als Nibor volgende keer het beste fysiek heeft, wint hij''.
Maar dit slaat dus helemaal nergens op aangezien ten eerste Nibor niet de genen heeft van bijvoorbeeld een GIP en ook niet naar de AAS zou grijpen wat GIP dus wel
Komop zeg.
Originally posted by Kevster View PostEn ja, ik vindt Phil Heath ook maar een valsspeler. Als hij niet zoveel insuline zou spuiten dan maakte ik misschien ook wel kans om de Olympia te winnen.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostEen poll voor een "BN favo" zou wel een optie zijn in mijn optiek.
Dan had Nibor van mij een stem gekregen
En de laatste keer dat er gestemd kon worden maakte het ook een groot verschil dat Nibor iedereen een pmetje stuurde met de vraag of ze al gestemd hadden. Zoiets werkt gewoon.
Maar het is op deze manier gegaan, omdat het vorig jaar veel ergernis opleverde. Nu zijn er een aantal leden die net zo kinderachtig zeuren, en moet het weer op de vorige manier? Dan is het circeltje wel weer rond
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostJa... want een amateur die maar een beetje loopt aan te klopten en zijn gezondheid op het spel zet voor een hobby/spelletje, is ook precies hetzelfde als het hoogste niveau wedstrijdbodybuilders die onder dokterstoezicht staan.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
Originally posted by Kevster View PostNet zo'n achterlijke opmerking als AAS is vals spelen.
Ik haal dit er even uit omdat ik het woord 'vals spelen" (net als nu tussen aanhalingstekens overigens) heb gebruikt. Ik gaf hiermee aan dat veel naturals dat zo voelen als ze in een competitie staan met AAS gebruikers.
Sorry als ik je ermee gekwetst heb, ik trachtte mij slechts te verplaatsen in Jantje. Maar hij is dus niet degene die dat heeft gezegd en misschien voelt hij dat zelf ook wel helemaal niet zo.
Dit om enige escalatie van ongenuanceerde uitspraken van mijn kant te voorkomen, dank u wel."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Zo, eindelijk thuis van vakantie. Had stiekem al gekeken wat de uitslag was op een telefoon maar had niet de mogelijkheid om te reageren.
Allereerst natuurlijk: Gefeliciteerd GIP. Het was een nek aan nek race zo te zien, maar je bent de terechte winnaar !
Ook bedankt voor de positieve reacties, ik ben blij dat ik jullie (en mezelf) verrast heb, zoveel punten had ik namelijk niet verwacht.
Het MT wil ik ook bedanken voor de tijd en moeite die zij erin hebben gestoken en ik hoop dat er volgend jaar een vergelijkbare wedstrijd komt met nog veel meer deelnemers.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-