winnaar grand champ bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kevster View Post
    En ja, ik vindt Phil Heath ook maar een valsspeler. Als hij niet zoveel insuline zou spuiten dan maakte ik misschien ook wel kans om de Olympia te winnen.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Originally posted by inabouw View Post
      Lijkt me een strak plan, vorderingen of niet we schrijven ons nu al vast in
      Goed plan! Beautje, waar blijf je? Doe je ook mee?
      No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
        Leuk bedacht wel, maar General zei : ''Als Nibor volgende keer het beste fysiek heeft, wint hij''.
        Je kan toch zelf ook wel bedenken dat General zijn punt daarmee niet is dat Nibor zon grote kanshebber is, maar dat de winnaar simpelweg degene is die (in hun ogen) het beste fysiek heeft?

Maar dit slaat dus helemaal nergens op aangezien ten eerste Nibor niet de genen heeft van bijvoorbeeld een GIP en ook niet naar de AAS zou grijpen wat GIP dus wel
        En jij denkt dat als Nibor troep zou gebruiken, hij wel ineens de genen heeft? En welke genen heeft Gyp dan volgens jou????
        Komop zeg.

Originally posted by Kevster View Post
        En ja, ik vindt Phil Heath ook maar een valsspeler. Als hij niet zoveel insuline zou spuiten dan maakte ik misschien ook wel kans om de Olympia te winnen.
        Ja... want een amateur die maar een beetje loopt aan te klopten en zijn gezondheid op het spel zet voor een hobby/spelletje, is ook precies hetzelfde als het hoogste niveau wedstrijdbodybuilders die onder dokterstoezicht staan.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
          Een poll voor een "BN favo" zou wel een optie zijn in mijn optiek.
          Dan had Nibor van mij een stem gekregen
          Omdat jij een vorm van medelijden, of wat dan ook met hem hebt? Want jij houdt hem altijd de hand boven het hoofd. Daar is niets mis mee, is mooi dat je dat doet, maar dat heeft natuurlijk niets met zijn fysiek temaken.
          En de laatste keer dat er gestemd kon worden maakte het ook een groot verschil dat Nibor iedereen een pmetje stuurde met de vraag of ze al gestemd hadden. Zoiets werkt gewoon.
          Maar het is op deze manier gegaan, omdat het vorig jaar veel ergernis opleverde. Nu zijn er een aantal leden die net zo kinderachtig zeuren, en moet het weer op de vorige manier? Dan is het circeltje wel weer rond

Comment

• Ik vind het dus onterecht dat mensen met goede genen mee mogen doen! Zit ik hier met die kansloze genen.... Valsspelerij!!!
            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
              Ik vind het dus onterecht dat mensen met goede genen mee mogen doen! Zit ik hier met die kansloze genen.... Valsspelerij!!!

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                Ja... want een amateur die maar een beetje loopt aan te klopten en zijn gezondheid op het spel zet voor een hobby/spelletje, is ook precies hetzelfde als het hoogste niveau wedstrijdbodybuilders die onder dokterstoezicht staan.
                Wat ik bedoel uit te beelden is een metafoor op het gezaag over dat AAS gebruik valsspelen zou zijn. Net alsof ik dan net zoveel bereikte als Phil. Net zo'n achterlijke opmerking als AAS is vals spelen.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik vind het dus onterecht dat mensen met goede genen mee mogen doen! Zit ik hier met die kansloze genen.... Valsspelerij!!!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                    Net zo'n achterlijke opmerking als AAS is vals spelen.

Ik haal dit er even uit omdat ik het woord 'vals spelen" (net als nu tussen aanhalingstekens overigens) heb gebruikt. Ik gaf hiermee aan dat veel naturals dat zo voelen als ze in een competitie staan met AAS gebruikers.
                    Sorry als ik je ermee gekwetst heb, ik trachtte mij slechts te verplaatsen in Jantje. Maar hij is dus niet degene die dat heeft gezegd en misschien voelt hij dat zelf ook wel helemaal niet zo.
                    Dit om enige escalatie van ongenuanceerde uitspraken van mijn kant te voorkomen, dank u wel.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
                      Goed plan! Beautje, waar blijf je? Doe je ook mee?
                      Haha, alsjeblieft zeg! Dat zie ik tegen die tijd wel, maar ik denk het niet, hoor.

Comment

Hier mijn inzending:

Mind is everything.

Comment

• Zo, eindelijk thuis van vakantie. Had stiekem al gekeken wat de uitslag was op een telefoon maar had niet de mogelijkheid om te reageren.

Allereerst natuurlijk: Gefeliciteerd GIP. Het was een nek aan nek race zo te zien, maar je bent de terechte winnaar !

Ook bedankt voor de positieve reacties, ik ben blij dat ik jullie (en mezelf) verrast heb, zoveel punten had ik namelijk niet verwacht.

Het MT wil ik ook bedanken voor de tijd en moeite die zij erin hebben gestoken en ik hoop dat er volgend jaar een vergelijkbare wedstrijd komt met nog veel meer deelnemers.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                            Hier mijn inzending:

En toch niet winnen? Heel vreemd

Comment

• Originally posted by resike View Post
                              Hier mijn inzending:

Train hard or go hormone

Comment

• Hij heeft wel redelijke quads - ik snap de grap niet?
                                Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X