Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stelletje leugenaars! Ik heb echt veel ballen gepot! Jullie zijn gewoon te flabbergasted door mijn trick shots en briljante pooltechnieken....

Ok, ik was gewoon heel erg slecht
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Opkomst was inderdaad zeer gering. Het was alleen Pinda, Atje en moi. Was op zich wel gezellig. Beetje gepoolt.
      Damned waar was de rest dan? Zou behoorlijk druk worden toch?

Originally posted by GeneralIx View Post
      Lekker gegeten, veel gelachen, beetje gekloot, en uiteindelijk Utrecht ook nog even verkend, zeker voor herhaling vatbaar. Maar dan in een echte stad.
      Bij General in t dorp
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Heheheh. Nee man, daar is helemaal geen fuck te beleven.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• zal de volgende meet wel organiseren hoor :P

Comment

• No pics?
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Greenpeace ventje...arme gast. Kan niet begrijpen dat mensen voor de lol rond lopen. Met zijn aardappelvelden - ja maar wij eten geen patat - oh wat dan? - kip, rijst...oh en kwark. En dan begon die over de groene ogen van Linda dus dat kwam overeen volgens hem. Dan "doe het voor mij" - nee. - wanneer zijn jullie dan weer hier - na het eten - en wanneer is dat - als we klaar zijn met aardappelen eten

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                Goed, toen dus wezen poolen... Falstyr met kaa uu tee rug... Hield er een bijzondere manier van poolen op na... Uiteindelijk heb ik natuurlijk alles gewonnen... Echt, ik was goed op dreef en alles lukte...
                Heb die tafel op verschillende manieren aangerand. Overhands gestoten en nog meer vage shit

Toen op naar restaurant... In één keer gevonden natuurlijk, aangezien ik een enorm goed richtingsgevoel en dergelijke heb... Atta en ik hadden iets met een S, Falstyr: Ik wil een mixed grill en daarnaast de rib eye steak van 250 gram... Jammer dat ik geen foto heb van het gezicht dat het restaurantvrouwtje trok... Enfin, Flappie krijgt zijn eten... En er kwam een bord spare ribs aan... Nou hadden Atta en ik wel iets met een S besteld, maar toch zeker geen spare ribs... Dus toen onze lendenbiefstuk gebacht werd, had Flappie zijn berg vlees al bijna weggewerkt...
                Tja...hij zit niet aan de gracht, maar er bijna in. Toen we langs het honden hotel liepen moesten we meteen aan patricia denken

Vlees en bbq saus was wel lekker. En zoveel vlees was het ook niet. Had meer verwacht. Vraag me af hoe ze zou kijken als ik om nog een hoofdgerecht zou vragen. "Bedankt. Was een lekker apperatiefje, mag ik nu de menu kaart voor jullie hoofdgerechten?" - maar meneer die heeft u al gehad - ....wat een kut restaurant. Doe dan maar die spare ribs all you can eat

Linda heeft me nog een doos bon bon bloc gegeven dus straks even lekker snoepen

Oh en ik had Erik beloofd dus tijdens het eten gezegd: "Weet je wie we nu echt missen...erik" hahaha Even er in wrijven dat hij niet kon komen

Comment

Oh en ik had Erik beloofd dus tijdens het eten gezegd: "Weet je wie we nu echt missen...erik" hahaha Even er in wrijven dat hij niet kon komen

Heb je dat gezegd? Dat heb ik gemist...

Nog een tot nu toe onvermeld detail van de avond.... Flappie heeft nog in de gracht staan zeiken... En ik heb op de wc een interessant gesprek gehad met een lesbische marrokaanse...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zoveel heb ik niet gemist lees ik wel.
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Geen foto's?
                      jammer...
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Geen foto's?
                        jammer...

De koppen van Atta en Vincent ken je toch al en aan die van mij mis je niks

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X