Forum records - naturel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Leo1988 View Post
    Als mensen toch zo nodig willen splitten: dan gaan we ff een lijst maken voor mensen aan de AS en voor mensen zonder AS. Dat lijkt me wel een reëele scheiding.

Zou een mod de begin titel willen veranderen in: Forum records - naturel
    Thnx

En dan zal ik meteen de lijst weer ff updaten en de AS peoples eruit knallen, maak ik zo een lijst voor mensen on as. Denk dat knulletje dan wel mee kan doen?? Moet je maar ff kijken man, no hate als je alsnog niet wilt.

De nieuwe beginpost wordt:
    (...)
    Done.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Records die gehaald zijn terwijl je ON bent gelden als AS, dat lijkt mij logisch.

Ik ben nu al een half jaar OFF en niet van plan te gaan gebruiken tot zeker 2 jaar. Alle records die ik gehaald heb zijn behaald in de laatste maand.
      AS gebruik is AS gebruik en die lijst die ik daarvoor heb gemaakt is voor mensen die OOIT in hun leven AS hebben gebruikt. Anders kan je lekker je hele leven AS gebruiken, deadlift naar 300 kg opschroeven, een maandje off gaan en 260 kg deadlift als "naturel" posten. Zo werkt dat gewoon niet.

Originally posted by Pinada View Post
      Done.
      Thnx!
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Geldt deze lijst nou welk record je ooit behaald hebt voor jezelf of alleen van de afgelopen paar maanden?

Comment

Je PR van altijd
          Maakt niet uit wanneer je die gehaald hebt.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

De mensen die ik onder AS heb geschaald:

Shredmaster
            Knulletje
            Punani
            Falstyr
            AlphaMuscles

Dit klopt?

Kunnen de volgende mensen ff bevestigen of ze wel of niet aan de AS zitten?:

Niels1988 (als je clean bent: bewijs je records )
            Jarnie

En als je toch in de lijst staat, maar wel AS hebt gebruikt en je bent zo eerlijk om hiervoor uit te komen: laat ff weten
            Klopt niet, ben nog naturel.
            AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

alpha is meer een bolletjes slikker dan AS :P

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                Klopt niet, ben nog naturel.
                Oohw oke, dan zal ik dat ff snel veranderen! Nette stats man, helemaal natural bereikt
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  alpha is meer een bolletjes slikker dan AS :P
                  Hehe nee dat ook niet Falstyr.

Oohw oke, dan zal ik dat ff snel veranderen! Nette stats man, helemaal natural bereikt
                  Thx!
                  AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Nou daar gaat ie:
                    Ongeveer 10 jaar geleden :

-Stifflegg deathlift 5x 160
                    -deathlift 3x180
                    -squat 3x180
                    -full squat 2x160
                    -push press 2x95 (heden)
                    -bench press 3x140
                    -schuin dumbell drukken 5x50

Comment

Naturel neem ik aan dus?

Comment

Jazeker.

Comment

Netjes, maar wordt wel een beetje lastig ivm bewijzen etc (members kunnen je om filmpjes vragen). Wat doe je op dit moment?

Comment

Wat een lijst met oefeningen, daaamn, mijn stats:
                            Deadlift 270
                            Full squat 5x190
                            Front squat 180
                            PP 3x110
                            MP 3x90; 1x95
                            BP 7x130; 1x145
                            Dips 1,42 (95kg bw + 40kg) x bw x 8
                            Power cleans 4x110

Is het niet leuker om een top 10 te maken?
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Dikke stats man Dacht dat je niet meer naturel was, maar misschien verkeerd gelezen ofzo

Comment

Haha nee ben en blijf naturel, ik zeg nooit nooit maar ik denk het niet
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X