Forum records - naturel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dippen:1,5 x bodyweight 5 reps.

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
      Omdat ik zei maximaal 5 reppers, liever 1 of anders 3. Het zijn geen records op reps, maar op kracht. Ik heb mn eigen records ook gecut tot maximaal 5 (zo doe ik 12 x 100 kg goodmornings, maar er staat 5).
      Screw it, ik wil mijn 10x 70 kg in die lijst . Ik zal binnenkort wel even kijken hoeveel ik 5x kan, om het weer recht te zetten

Originally posted by Leo1988 View Post
      Klopt, het gaat om het hoogste gewicht, daarom deed ik ook express 102,5 kg vandaag, puur om yawg te naaien

1 x 151 kg komt dus boven 20 x 150 kg. Waar ligt anders het omslag punt: wat ligt hoger, 5 x 140 of 1 x 147,5 etc?
      Ja dat vroeg ik me dus ook af, vandaar dat ik het vroeg
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• 1x100kg zerchers moet je toch wel lukken pin :O

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
          Dippen:1,5 x bodyweight 5 reps.
          Hier bedoel je tog gwn mee dat je 5 keer je lichaamgewicht dipt?

Comment

• Nee dat betekend dat hij anderhalf keer zijn lichaams gewicht gebruikt om 5 reps mee te maken.

Comment

• wat is eigenlijk het verschil tussen een pushpress en een benchpress

Comment

• Bij een bench press lig je op een bankje en laat je de stang tot de borst zakken en stoot je hem weer uit. Je gebruikt voornamelijk bovenrug, triceps en voorste schouders als je het goed doet. Een Push Press sta je rechtop en moet je het gewicht met Leg Drive boven je hoofd uitstoten tot de armen gestrekt zijn. Je gebruikt dan boven rug, triceps en schouders.

Comment

• Originally posted by frederik47 View Post
                  wat is eigenlijk het verschil tussen een pushpress en een benchpress
                  Push Press

BP behoeft denk ik geen uitleg.

Comment

• 1.28 X BW X 5 reps

Met dippen bedoelen jullie tricep dip tog?

http://www.muscleandstrength.com/exe...bench-dip.html

Comment

• sorry jongens wat voel ik me dom. Ik bedoel niet het verschil tussen pushpress en bench press, maar floor press en bench press

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                        1.28 X BW X 5 reps

Met dippen bedoelen jullie tricep dip tog?

Three Bench Dip Video & Instructions - Muscle & Strength
                        Nee, gewoon op 2 stangen met je lichaam verticaal/schuin

Originally posted by frederik47 View Post
                        sorry jongens wat voel ik me dom. Ik bedoel niet het verschil tussen pushpress en bench press, maar floor press en bench press
                        Bij een floorpress lig je op de grond en bij een benchpress op een bank
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Hoe hang je met dippen 45kg aan je lijf???

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• gewoon 2 schijfjes aan een riem met ketting toch
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• bij mij in de gym hangt een gast 2 schijven van 25 kilo met een stalen ketting om zijn riem. de rest die niet zo extreem sterk zijn, die klemmen een dumbel tussen hun benen.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by moscomau View Post
                                Hoe hang je met dippen 45kg aan je lijf???
                                d`r zijn van die riemen waar je gewicht aan kan hangen om te dippen
                                A strong body needs a strong mind.
                                181cm, 94kg, 16%bf
                                Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X