Forum records - naturel
Collapse
X
-
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostNee. Alleen bij het terugleggen een beetje mee corrigeren. Maar de gehele ROM deed ik zelf.
Originally posted by Pinada View Post1x100??? Damn. Zal het eens proberen .22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
-
Ja je moet je dingen wel kunnen bewijzen natuurlijk als je tot de top hoort22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
-
Originally posted by Leo1988 View PostZat ik ook aan te denken, iedereen mag wie dan ook in de top 3 uitdagen zijn prestatie te bewijzen/het in twijfel trekken. Degene in de top 3 moet het dan in een paar weken bewijzen, anders wordt die gekickt22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostJa je moet je dingen wel kunnen bewijzen natuurlijk als je tot de top hoort
Comment
-
Is geen bullshit, zo werkt het gewoon. Heb ik ook al aangegeven aan het begin.
En ik wil gewoon brute filmpjes zien van dikke records22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostIs geen bullshit, zo werkt het gewoon. Heb ik ook al aangegeven aan het begin.
En ik wil gewoon brute filmpjes zien van dikke records"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostBullshit.Iedereen is vrij om te geloven of iets waar of niet waar is.Boeit mij echt geen reet of iemand mij nu wel of niet geloofd.Meeste van mijn records kan ik niet eens meer bewijzen want zijn van zo'n 10 jaar geleden.Dus.
Je krijgt dan natuurlijk dat iedereen maar wat gaat roepen, het bewijzen met filmpjes vind ik eigenlijk wel een goed idee, wil je dit niet dan moet je maar niet mee doen.
Comment
-
Ik wil graag een 150kg bench vast laten leggen...en het bewijs komt...uhm...over een jaar of 2 :P
@DSO
mocht tijd worden dat je die 200kg eens pakte. :P
zie je wel dat je niet per se hoeft te kuren om dat soort gewichten te tillen. En nu vechten om naar de 300kg toe te kruipen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment