Forum records - naturel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by AlphaMuscles View Post
    Wil je ook sterkste man onderdelen hier in opnemen, of wordt dat te specifiek? Weinig members die de onderelen beoefenen.
    Ja zeker! Die wil ik graag gaan doen als ik daar de facilliteiten voor zou hebben.
    Originally posted by Leo1988 View Post
    En raakte de spotter de stang dit keer niet aan? Of een beetje?
    Nee. Alleen bij het terugleggen een beetje mee corrigeren. Maar de gehele ROM deed ik zelf.
    Last edited by de sterkste ophaler; 19-11-2009, 06:13.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      1x100kg zerchers moet je toch wel lukken pin :O
      1x100??? Damn. Zal het eens proberen .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Nee. Alleen bij het terugleggen een beetje mee corrigeren. Maar de gehele ROM deed ik zelf.
        Oke man

Originally posted by Pinada View Post
        1x100??? Damn. Zal het eens proberen .
        Dan heb je meteen tot 1 december om je zercher squat te bewijzen Anders mag je jezelf dr meteen weer uitkicken
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post

Dan heb je meteen tot 1 december om je zercher squat te bewijzen Anders mag je jezelf dr meteen weer uitkicken
          Wieso?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ja je moet je dingen wel kunnen bewijzen natuurlijk als je tot de top hoort
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ja je moet je dingen wel kunnen bewijzen natuurlijk als je tot de top hoort

Pff, ik zie anders van anderen ook geen bewijzen, dus screw dat.

Comment

Zat ik ook aan te denken, iedereen mag wie dan ook in de top 3 uitdagen zijn prestatie te bewijzen/het in twijfel trekken. Degene in de top 3 moet het dan in een paar weken bewijzen, anders wordt die gekickt
                Iedereen mag het dus aan de top 3 vragen. Mijn DL komt voor 1 december, goodmornings, RDL's en FSQ staan in mn log.

Comment

Ja je moet je dingen wel kunnen bewijzen natuurlijk als je tot de top hoort
                  Bullshit.Iedereen is vrij om te geloven of iets waar of niet waar is.Boeit mij echt geen reet of iemand mij nu wel of niet geloofd.Meeste van mijn records kan ik niet eens meer bewijzen want zijn van zo'n 10 jaar geleden.Dus.

Comment

• Is geen bullshit, zo werkt het gewoon. Heb ik ook al aangegeven aan het begin.

En ik wil gewoon brute filmpjes zien van dikke records

Comment

Is geen bullshit, zo werkt het gewoon. Heb ik ook al aangegeven aan het begin.

En ik wil gewoon brute filmpjes zien van dikke records
                      Ok, dan ga ik voor 1 december even de 100 kg zercher squatten en dan mag die tot 1 december in de lijst staan .

Comment

• Sneaky :P

Gewoon wat nummers noemen die je nog niet kan, maar voor 1december wel verwacht te kunnen

Comment

• Net een pr gezet op de deadlift:

1 x 200 kg... eindelijk
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Net een pr gezet op de deadlift:

1 x 200 kg... eindelijk
                            Feli..
                            Het dubbele wat ik DL
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
                              Bullshit.Iedereen is vrij om te geloven of iets waar of niet waar is.Boeit mij echt geen reet of iemand mij nu wel of niet geloofd.Meeste van mijn records kan ik niet eens meer bewijzen want zijn van zo'n 10 jaar geleden.Dus.
                              Doe mij dan maar een deadlift van 300 kilo

Je krijgt dan natuurlijk dat iedereen maar wat gaat roepen, het bewijzen met filmpjes vind ik eigenlijk wel een goed idee, wil je dit niet dan moet je maar niet mee doen.

Comment

• Ik wil graag een 150kg bench vast laten leggen...en het bewijs komt...uhm...over een jaar of 2 :P

@DSO
                                mocht tijd worden dat je die 200kg eens pakte. :P
                                zie je wel dat je niet per se hoeft te kuren om dat soort gewichten te tillen. En nu vechten om naar de 300kg toe te kruipen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X