Tweede Kamerverkiezing 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Over een jaar weer verkiezingen en ik ben bang dat wilders het goed gaat doen

Comment

• Originally posted by gameface View Post
      Over een jaar weer verkiezingen en ik ben bang dat wilders het goed gaat doen

denk het ook, hij is aan de kant gezet, en mensen die op hem gestemd hem waren al boos omdat balkie het verneukt had, nu zullen nog meer mensen op hem stemmen

Comment

• PVV buiten spel zetten vind ik een klap in het gezicht van de democratie zoals wij die kennen. Smerige linkse rakkers
        How you like them apples?

Comment

• Ik snap ook echt niet Rutte dit zomaar laat gebeuren. Hij moet nu natuurlijk vriendjes maken. Zoals onze blonde ook al zei gister.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• YouTube - De Lama's Verboden te Lachen met Geert Wilders

Comment

• Originally posted by Le0n View Post
              PVV buiten spel zetten vind ik een klap in het gezicht van de democratie zoals wij die kennen. Smerige linkse rakkers
              Smerige linkse rakkers? Mond houden jij. Dit heeft met het CDA te maken en die zijn niet links.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ja natuurlijk, blijf dat jezelf maar wijs maken.

Comment

• Het CDA is zijn identiteit verloren. Het is een partij van niks. Niet links, niet rechts. Ze hangen in het midden en kunnen met iedereen regeren, behalve nu dus met de PVV. Het CDA praat altijd overal omheen en komen nooit to the point. Deze partij brengt geen progressie, maar stilstand. Verhagen is de ideale leider. Een laffe man zonder visie.

En omdat het CDA afhaakt krijgen we weer een 'links' kabinet - dat is een ramp voor Nederland.
                  Nog meer geld voor milieu, voor buitenland en buitenlanders , nog meer instroom van kansarme asielzoekers en kansarme bruidsmigranten, die door bijvoorbeeld Den Haag van A tot Z worden onderhouden. Nog meer lasten en heffingen voor de Nederlandse werkende burger, vreselijk!

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                    Ik snap ook echt niet Rutte dit zomaar laat gebeuren. Hij moet nu natuurlijk vriendjes maken. Zoals onze blonde ook al zei gister.
                    Rutte kan geen klote ouwe. Hij heeft al commentaar gegeven op het CDA, maar meer kan hij niet doen. Als hij te hard uit de hoek komt, gaat hij geen keus dan Paars Plus hebben, en dan is hij pas echt verkloot. Dan heeft rechtsstemmend Nederland zichzelf dusdanig verneukt dat ze een links kabinet moesten nemen, en gaat de VVD de volgende keer heel fors inleveren aan de PVV en het CDA (want, laten we eerlijk zijn, Paars Plus is veel te links om onze economie aan te jagen).
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Weg met paars idd.

Hij kan toch ook gewoon tegen Wilders zeggen; "kom op, laten we niet zo'n kinderachtig spelletje spelen als de rest en ons bij elkaar pakken voor een rechts kabinet." Als ze samen in de media gooien dat ze hun onderlinge zooi oplossen dan moet Verhagen wel buigen. Denk je niet?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                        Weg met paars idd.

Hij kan toch ook gewoon tegen Wilders zeggen; "kom op, laten we niet zo'n kinderachtig spelletje spelen als de rest en ons bij elkaar pakken voor een rechts kabinet." Als ze samen in de media gooien dat ze hun onderlinge zooi oplossen dan moet Verhagen wel buigen. Denk je niet?
                        Wilders wil niet alleen met Rutte praten zonder het CDA er bij. Hij heeft al 2 x een uitnodiging van Rutte verworpen. Ik als links stemmer geniet met volle teugen van deze rechts politieke slapstick hahahaaaaa!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Le0n View Post
                          Ja natuurlijk, blijf dat jezelf maar wijs maken.
                          Is zo, bijna alle partijen zijn verrechtst.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Wilders wil niet alleen met Rutte praten zonder het CDA er bij. Hij heeft al 2 x een uitnodiging van Rutte verworpen. Ik als links stemmer geniet met volle teugen van deze rechts politieke slapstick hahahaaaaa!
                          Haha humor. Weinig van meegekregen, laatste tijd. Ben weer op de hoogte

thnx
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Bij elke grafiek waar de SP bij progressief staat, is er reden om die grafiek te wantrouwen als een Marokkaan die met exact hetzelfde model fiets loopt als wat jij hebt.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Die grafiek slaat natuurlijk helemaal nergens op, dat heb je zelf ook wel door hoop ik ?

Comment

• Zelfs de SP-kenner Gerrit Voerman stelt dat de SP een conservatieve partij is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X