Heb dat volume verhaal laatst in dat artikeltje gezet. Ik persoonlijk denk dat je er gebaat bij bent om je op kracht te focussen. Niet omdat je dan sterker wordt maar omdat je dan op termijn gewoon veel en veel meer volume kan draaien. Tot op zekere hoogte is kracht gewoon wel massa als je je aanpak daarop aanpast. Zijn zat programma's die een mooie tussenweg bieden en daar heb je nu baat bij lijkt me. Je mist gewoon een basis dus ik denk dat je dat eerst moet fixen als het plan is er veel en veel groter bij te staan binnen een x aantal maanden.
Daarnaast als je heel veel kracht inlevert in je cut dan zou ik het volgende keer anders doen, ook als je naar 5% cut. Bedoel het niet betweterig Q maar lijkt me dat dingen wel anders zullen moeten als je een ander resultaat verwacht deze ronde.
Daarnaast als je heel veel kracht inlevert in je cut dan zou ik het volgende keer anders doen, ook als je naar 5% cut. Bedoel het niet betweterig Q maar lijkt me dat dingen wel anders zullen moeten als je een ander resultaat verwacht deze ronde.
Comment