"Consequent fout meten is ook een gegeven". Dit is correct: je wilt progressie/verbetering zien. Dan maakt het niet uit of de absolute waarde accuraat is of niet. Je wilt zien dat over tijd de gemeten waarde verbetert. Zolang je je meetmethode maar constant houdt en niet halverwege anders gaat meten.
NickP's log
Collapse
X
-
-
Originally posted by rain View PostHey,
Ja , ik hoorde het ja.
Zelfdoding, erg triest. Bah.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor niet_hierWas dit je opgevallen:
2500 berichten. Een behoorlijke prestatie....-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzFair enough, zal zeker rekening mee houden.
Training C
Deficit deadlift:
- 130kg 3x
- 102.5kg 4x
Bench press:...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor niet_hierDat is niet zo verbazingwekkend. Je lichaam heeft erg veel energie nodig om een dergelijk virus te bestrijden. Dus dan blijft er minder over voor training....
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMerk afgelopen dagen nog wel dat ik vermoeider ben dan gewoonlijk, ook meer down.
Voor nu overal 2 sets voor gedaan weer (de BW bij dips en chin...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzThanks voor je bezorgdheid! Hoop het ook niet maar ga er niet van uit > ik luister goed naar mijn lichaam en gezien toch vrijdag was/is, heb ik za...
-
1 week geleden -
-
door ppppHoi, zal mij even voorstellen op dit forum!
Ben Paul en alweer 63 jaar oud. Ben 10 jaar geleden na een hernia operatie 3x per week gaan trainen....-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Even voorstellendoor niet_hierWelkom op dit forum. De laatste jaren is het hier erg stil. Maar er staan vele pareltjes aan informatie op dit forum over voeding en training. Van die...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor niet_hierJe hebt jezelf maar een korte herstelperiode gegund. Ik hoop dat het voldoende was, en je training niet voor een terugslag zorgt....
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzAfgelopen zaterdag avond positie getest op corona met een zelftest. Zondag goed ziek van geweest, maandag test gedaan bij GGD > positief en rest van...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Deficit deadlift:
- 130kg 1x
- 100kg 10x
- 100kg 6x
Bench press:
- 77.5kg 4x,3x,3x,3x...-