Aj's Powerlog(Powered by Iguana)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed bezig!

Ik zou als ik jou was het volgende doen:

500kcal boven je basisbehoefte zitten voor de komende 3-4 maanden. 30% Eiwit, 40% KH, 30% vet (onverzadigde). 78kg voor jouw lengte is erg weinig. Ik zou voor de 90kg mikken en vanuit daar rustig gaan cutten naar 8%. Als je voeding perfect is, kom je makkelijk 2-3kg aan per maand. Doe dit voor 3-4 maanden en je zit op de 90kg. Je gaat merken dat kracht super erg vooruit gaat en de gewichten die je nu doet allemaal kinderspel worden.

Qua training, probeer lekker zwaar te gaan (dat doe je nu al) en zorg ervoor dat je spieren genoeg rust krijgen. Neem creatine voor extra kracht en zorg dat je niet langer dan 5 kwartier traint per dag.

Als je nog vragen hebt kun je me een PM sturen. Succes
    BW 83,5kg - BP 3*120 - SQ 1*150 - DL 1*210KG

Comment

• 12 kg aankomen in 3 a 4 maanden?
      Dan kan je er zeker van zijn dat je vetpercentage flink is gestegen.
      Ik denk dat dat veel te hoog gegrepen is, of dat je dan weer flink moet cutten om je vetpercentage naar beneden te halen.

Btw: 'verzadigde vetten'zijn geen scheldwoorden hoor.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Well well well, we have an expert over here!
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by AdilelBakkali View Post
          Goed bezig!

Ik zou als ik jou was het volgende doen:

500kcal boven je basisbehoefte zitten voor de komende 3-4 maanden. 30% Eiwit, 40% KH, 30% vet (onverzadigde). 78kg voor jouw lengte is erg weinig. Ik zou voor de 90kg mikken en vanuit daar rustig gaan cutten naar 8%. Als je voeding perfect is, kom je makkelijk 2-3kg aan per maand. Doe dit voor 3-4 maanden en je zit op de 90kg. Je gaat merken dat kracht super erg vooruit gaat en de gewichten die je nu doet allemaal kinderspel worden.

Qua training, probeer lekker zwaar te gaan (dat doe je nu al) en zorg ervoor dat je spieren genoeg rust krijgen. Neem creatine voor extra kracht en zorg dat je niet langer dan 5 kwartier traint per dag.

Als je nog vragen hebt kun je me een PM sturen. Succes
          Dankjewel voor je aangeboden hulp, toch houd ik het op krachtgebied bij Iguana. Denk niet dat je dat gelezen heb. Sinds 3 weken begeleidt Iguana mij nu met trainingen. Weet zeker dat ik voor uit zal schieten nu!

En over die 78 kg? Ik ben in de tussen tijd al aangekomen tot 80-80,5 kg. Ik ga nu even wat kcal's schrappen om rond onderhoud te eten en wat vocht en eventueel vet kwijt te raken. Even kijken hoe dit uitpakt.
          181 cm 85 kg 14%
          Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Lekker dat het je opzich "makkelijk" af gaat. Kracht toename van jou gaat nu wel sick worden. Ik houd je in te gaten��
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
              Thx Iggy, echt ziek hoe licht die 5*5*100 DL in zon korte tijd aanvoelt! De meeste progressie is denk ik op DL te halen!
              Wist ik toch allang, alleen jij moest even ervaren hoeveel je nog op dl kan winnen
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                Lekker dat het je opzich "makkelijk" af gaat. Kracht toename van jou gaat nu wel sick worden. Ik houd je in te gaten��
                Thx kerel, ik ga denk heel wat progressie boeken de komende tijd!

Originally posted by Iguana View Post
                Wist ik toch allang, alleen jij moest even ervaren hoeveel je nog op dl kan winnen
                Ja gaat nu echt stukken makkelijker, 150 Deadlift here we come!
                181 cm 85 kg 14%

Comment

• Lekker AJ! Ik zat net zo mat DL, kan hard gaan kerel.
                  En je vind je op die foto al vet!? Pffff. Wat ben ik dan wel niet. Thx man
                  In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                    Lekker AJ! Ik zat net zo mat DL, kan hard gaan kerel.
                    En je vind je op die foto al vet!? Pffff. Wat ben ik dan wel niet. Thx man
                    Hahah, no problem

Vandaag UB, gewichten omhoog gegooid.

BP: 8*3*80

Laatste set was wel flink lastig moet ik zeggen.

MP: 6*4*55 kg

Ik moest en zou hem halen voor Iggy. Falen was geen optie! Weet nog goed dat ik 3 weken!! terug helemaal blij was dat ik de 4*55 kg had gehaald. Dat was 1 set tot de max en gelijk als eerste oefening van de dag.

Extreme Wide Paused BP:

4*6*55 kg

Volgende keer weer verhogen.

Floor Press:

8*70
                    5*70
                    6*65
                    7*60

Oke dit was gewoon super slecht. Moest 4*8 zijn.

Dumbell Overhead Extensions:

4*8*20 kg

Super blij met MP!!!!
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

• Squat: 5*5*82,5 kg

Voor het eerst met belt gedaan. Voelt heel goed aan, ik voel me rug helemaal niet nu. Elke set gefilmd en uitvoering zag er ook redelijk uit, weinig buttwink. Normaal krijg ik wanneer ik mijn buik naar voren aanspan, last. Met riem is dit niet!

Front Squat:

4*6*45

Ging stukken beter dan vorige keer.

Good Mornings: 4*10*30 kg

Dumbell Row: 3*8*30 kg

Dumbell Curl:
                      7*17,5 kg
                      8*15 kg
                      6*15 kg
                      4*15 kg

Plank: 3*1,5 minuut

Lekkere training weer!
                      181 cm 85 kg 14%

Comment

• Week 4 - training 2

UB:

BP:
                        5*5*75 (PR!)

Is zien hoeveel ik hier nog op kan plakken.

MP:

6*2*60 (PR!!!)

Goed zwaar dit. Vooral hem op schouder krijgen is lastig. Toch ging die best goed. Laatste set had ik geen extra rep meer gekunnen. Echt ongekend dat dit nu al lukt, had ik nooit gedacht toen ik begon!

Incline BP:

3*8*60 kg
                        6*60 kg

Helaas nu de 4*8 niet gehaald. Boeit ook niet zo veel. MP en BP zijn het belangrijkst.

Paused Floor Press:

8*50 kg
                        3*8*55 kg

Vorige training faalde ik finaal met Floor Press. We hebben er nu een paused van gemaakt en lichter gewicht gepakt. Het had 4*8*50 moeten zijn. Ik vergiste me de tweede set in het gewicht, dit verliep zo goed dat ik hem maar zo gelaten had.

Dumbell Overhead Extensions:

4*8*22,5 kg

Super blij met MP! Donderdag Deadlift 5*5*110 kg, erg benieuwd of ik hem ga halen!
                        181 cm 85 kg 14%

Comment

• Je gaat wel erg hard! Gefeliciteerd met je PR's!

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                            Je gaat wel erg hard! Gefeliciteerd met je PR's!
                            Zeker MP en Deadlift gaan echt absurd hard. Dit had ik nooit durven dromen. MP:70, BP:100, DL: 150 here i come!!!
                            181 cm 85 kg 14%

Comment

• Netjes hoe bevalt die floor press? Die 150 deadlift heb je egt zo te pakken! Hoe gaaf het met je massa/gewicht nu je laag in de reps zit?
                              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                                Netjes hoe bevalt die floor press? Die 150 deadlift heb je egt zo te pakken! Hoe gaaf het met je massa/gewicht nu je laag in de reps zit?
                                Ja Floor Press die bevalt wel. Je heb gedurende de hele beweging spanning op je triceps zo voelt het. Eerste paar keren had ik ook ineens spierpijn in mn triceps, dit had ik normaal nooit. We doen er alleen 4*8 en die hoge reps liggen me niet zo, maar ook dat is belangrijk.

Deze doelen hoop ik dit jaar zeker nog te halen ja! Mijn gewicht stijgt als een achterlijke. Ben nu al 3kg aangekomen in een kleine 2 maanden. Voor een ecto als ik is dat lekker. Stond vandaag op exact 80 kg en 13,2%. Ik begon op 11,5%. Heb de laatste weken wat netter en minder gegeten, hij was 14%.

Ben zelf van mening dat de hoeveelheid reps/sets niet zo veel uitmaken voor massa, mits je voeding gewoon goed is. Ik focus me nu lekker op kracht en er zitten nog genoeg massa dingen, dat het daar ook wel goed mee komt.
                                181 cm 85 kg 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X