Aj's Powerlog(Powered by Iguana)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Arend-jan View Post
    Wanneer jij straks met je nieuwe schema aan de slag gaat, heb jij dat ook zo. Sure!
    Let`s hope kan alleen dromen van 100 bench haha
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
      Oke nice, hopen dat die deadlift snel wat beter gaat qua houding.
      Ben de hoop zo onderhand echt aan het verliezen voor de Deadlift. Met licht gewicht gaat het prima, maar ga ik boven de 145 kg is het puur bollerugdeadliften. Echt waardeloos. Vond het benen trainen altijd super leuk, maar nu de Squat en de Deadlift zo slecht gaan begint de lol voor benen trainen echt af te nemen. Zit sterk te overwegen om de benen nog maar 1x pw te gaan pakken....

Originally posted by weslleyy View Post
      Let`s hope kan alleen dromen van 100 bench haha
      Voor mij was dat ook altijd HET doel. Ik keek altijd zo op naar mensen die 100+ bankten. Leek mij voor ook altijd iets wat ik nooit zou gaan halen. Toen ik hem haalde was ik zo blij! Ongekend gevoel was dat!
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Luister eens naar der Alte :

Je moet op korte termijn naar Iggy of iemand anders met verstand om je uitvoering te laten beoordelen en/of bijschaven!
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
          Luister eens naar der Alte :

Je moet op korte termijn naar Iggy of iemand anders met verstand om je uitvoering te laten beoordelen en/of bijschaven!
          Dit ligt zeker in mijn planning! Heb Iggy gelijk geappt of die volgende week tijd heeft om samen te trainen. Echt het laatste redmiddel zowat ; (
          181 cm 85 kg 14%

Comment

• Waar woon je eigenlijk aj?

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
              Waar woon je eigenlijk aj?
              In de buurt van Arnhem/Nijmegen. Wel een stukje van Iggy vandaan dus, maar dat heb ik er graag voor over.
              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ik weet zeker dat het het waard is om een keer langs te gaan.
                Trainings maatje van mij die al aardig kon liften, is bij William langs geweest van 'Barbell Strenght'voor het fine tunen van zijn techniek.

Hij vond het helemaal super en hij heeft heel veel geleerd.
                William zit nu bij Fox gym btw, maar Rotterdam is voor jou ook een aardig stukkie.
                Als Iggy kan, zou het perfect zijn natuurlijk.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                  In de buurt van Arnhem/Nijmegen. Wel een stukje van Iggy vandaan dus, maar dat heb ik er graag voor over.
                  Misschien een x samen haha heb het er wel een x voor over
                  Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by rain View Post
                    Ik weet zeker dat het het waard is om een keer langs te gaan.
                    Trainings maatje van mij die al aardig kon liften, is bij William langs geweest van 'Barbell Strenght'voor het fine tunen van zijn techniek.

Hij vond het helemaal super en hij heeft heel veel geleerd.
                    William zit nu bij Fox gym btw, maar Rotterdam is voor jou ook een aardig stukkie.
                    Als Iggy kan, zou het perfect zijn natuurlijk.
                    Het leukste zou zijn als ik een training mee kan doen met Iguana. En het door hem onder de knie te krijgen. Maar wanneer het niet van trainen komt dan denk ik dat maar een keer naar William toe gaat. Volg hem ook op instagram, dus weet precies wie je bedoel. Hoor goede verhalen over hem. Ook een goede back-up dus.

Originally posted by Flabbert View Post
                    Miss en x samen haha heb het er wel een x voor over
                    Misschien wel leuk om met meerdere te gaan. Ik ben een voorstander!
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

• Originally posted by Flabbert View Post
                      Misschien een x samen haha heb het er wel een x voor over
                      Deal!! Handigste lijkt me Groningen stad, daar heb je een gym waar je voor een paar euro los kan trainen en waar alles kan en mag En is het best bereikbaar voor jullie.
                      Deze woensdag werk ik btw AJ zal mijn rooster erbij pakken en zetten we een datum ok?!
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                        Deal!! Handigste lijkt me Groningen stad, daar heb je een gym waar je voor een paar euro los kan trainen en waar alles kan en mag En is het best bereikbaar voor jullie.
                        Deze woensdag werk ik btw AJ zal mijn rooster erbij pakken en zetten we een datum ok?!
                        ik vind alles best. wanneer ik kan maakt het me niet zoveel uit waar ik naartoe moet knappen
                        Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                          Originally posted by Flabbert View Post
                          ik vind alles best. wanneer ik kan maakt het me niet zoveel uit waar ik naartoe moet knappen
                          Dat is jammer. Ja moeten we beide even het rooster er bij pakken en een datumpje prikken. Heb er zin in!

Val dan alleen wel uit de toom tussen jullie twee
                          181 cm 85 kg 14%

Comment

• Je valt pas uit de toom als je je best niet doet voor de rest maakt het niet uit of iemand 2x zoveel trekt pressed of whatever. In iedergeval alvast veel plezier en succes
                            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                              Je valt pas uit de toom als je je best niet doet voor de rest maakt het niet uit of iemand 2x zoveel trekt pressed of whatever. In iedergeval alvast veel plezier en succes
                              Haha was ook een geintje. Alleen maar leuk dat zij een stuk sterker zijn. Thanx, wordt vast leerzaam!
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Pfoe mijn darmen houden niet zo van mijn nieuwe schema. Zitten nu eigenlijk elke keer smiddags te rammelen en te borrelen. En nu ook regelmatig aan de diarree. Zal wel te veel eten ofzo. Iemand tips?

Elke keer als ik weer meer ga eten krijg ik er last van.
                                181 cm 85 kg 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X