Aj's Powerlog(Powered by Iguana)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training van net:

Squat:
    5*3*100 kg

Hmmm de low-bar techniek wil nog niet bepaald vlotten.

Pull Ups:
    2*3*BW+17,5 kg
    5*BW+17,5 kg (PR!)
    3*BW+17,5 kg
    4*BW+17,5 kg

Whopwhop!!

Paused Box Squat:
    8*2*120 kg (PR!!)

Deze gaat wel lekker!

Dumbell Row:
    8*27,5 kg
    2*8*32,5 kg
    10*27,5 kg (hele nette en gecontroleerde reps)

Rug begint sterker te worden

Dumbell Curl:
    2*8*16 kg
    10*16 kg (kwam hier achter dat de dumbell fout was geladen hmmm)
    9*17,5 kg

Mijn armen waren hier na helemaal opgepompt. De aders kwamen er ook ziek goed door. Droogheid is wel aardig goed nu. Fysiek gaat er altijd wel op vooruit vind ik als je vanuit een cut ga bulken.

Ab Rollouts:
    3*max

Echt een lekkere training dit!
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Training van vanochtend:

Incline Bench Press:
      6*4*70 kg

Voor het eerst wat wijdere greep gepakt. Vind dat eigenlijk wel prettiger. Houd dat er in

Paused Bench Press:
      6*4*70 kg

Easy. Vandaag er op gelet dat mijn armen recht onder de barbell waren. Voor optimale krachtoverbrenging. Dit lukte prima.

Paused Military Press:
      5*5*55 kg

Heavy shit dit!

Floor Press:
      3*8*70 kg
      4*70 kg

Laatste set was het echt over

Overhead Triceps Extension op incline bank:
      Wat reps met stang

Op aanraden van Rain deze oefening gedaan. Deze oefening ga ik er in houden, voelde lekker
      181 cm 85 kg 14%

Comment

• Squat:

2*100 kg
        1*120 kg (loodzwaar en matige techniek)
        15*80 kg (pfoe hoge reps is zwaar)
        12*80 kg

Was voor de 120 kg van plan om weer eens zwaar te gaan op de Squat. De 120 kg viel zo zwaar dat ik maar high rep ben gaan doen. Helemaal naar de klote daarvan. Pfoe mijn trainingsmaatje waarmee ik altijd benen deed is gestopt met trainen. Mijn motivatie voor benen is daardoor wel echt erg gedaald. Zeker omdat die krengen heel niet willen groeien. Zijn volgens mij zelfs in cm gekrompen.

Pull Ups:

12* (PR!!!, stond al 2/3 maand)
        5* BW+17,5 kg
        1*BW+27,5 kg ss 3*BW+12,5 kg (15 sec rust gehouden)
        4*BW+12,5 kg ss 4*BW (15 sec rust)

Dumbell Row:
        10*27,5 kg
        10*32,5 kg (PR)
        10*27,5 kg

Preacher Curl:
        4*8*12,5 kg

Lekker gecontroleerd uitgevoerd.

Barbell Curl:
        9*30 kg (15 sec rust)
        7*27 kg (15 sec rust)

Rollouts:
        3*12

Na de Squat echt een heerlijke training!! Op zijn tijd best lekker om de boel lekker te slopen Heb verder het idee dat mijn borst begint te groeien. Bulken is lekker heheh.
        181 cm 85 kg 14%

Comment

• 15x80 is lekker man. Blijf je uitvoering de laatste reps ook nog goed? Ik ga bij hoge reps squat de latere reps altijd meer voorover hangen.

Vanwaar zoveel sets biceps? 6 sets terwijl je ze bij pullups en vooral db row ook al meepakt.

Hoe groot is je beenomtrek nu?

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
            15x80 is lekker man. Blijf je uitvoering de laatste reps ook nog goed? Ik ga bij hoge reps squat de latere reps altijd meer voorover hangen.

Vanwaar zoveel sets biceps? 6 sets terwijl je ze bij pullups en vooral db row ook al meepakt.

Hoe groot is je beenomtrek nu?
            Had de Squat gefilmd. Op het filmpje is niets te zien van vooroverbuigen. Wel heb ik bij sommige reps dat mijn knieen wat naar binnen gaan.

Haha had er vandaag echt veel zin in. Heb er dus voor gekozen om de boel lekker te slopen. Voor biceps is het wat veel inderdaad, maar is een eenmalige actie.

Mijn benen waren afgelopen zondag 57 cm. Dit is aangespannen en gemeten bijna tegen mijn onderbroek aan. Ze waren op deze plek altijd 58 cm. Gewoon weg waardeloos dus!!
            181 cm 85 kg 14%

Comment

• Je beenomtrek kan ook afgenomen zijn door het cutten he.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                Je beenomtrek kan ook afgenomen zijn door het cutten he.
                Dit zal het denk ik ook wel zijn. Dat maakt het wel een stuk minder erg. Maar goed van klein naar nog kleiner werkt niet echt goed voor je motivatie.
                181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ik weet wel zeker dat dat het is.
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                    Ik weet wel zeker dat dat het is.
                    Rain snijd hier inderdaad wel een goed punt aan. Bedenk me net dat ik in de tussen tijd toch wel 2 a 3 kg aan vet ben verloren.
                    Last edited by Arend-jan; 05-03-2015, 19:21.
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

• UB:

Incline Bench Press:
                      8*3*75 kg

Eerste paar sets waren toch nog iets van zwaar, daarna pompte ik ze omhoog. Die 1*87,5 kg gaat er sowieso aan

Paused Bench Press:
                      8*3*75 kg

Zijn toch flink wat banksets zo achter elkaar haha. Desalniettemin ging het best goed.

Paused Military Press:
                      3*5*57,5 kg (PR)
                      5*56 kg (kut, misgeladen!)
                      5*57,5 kg

Ja de Military Press gaat lekker ondanks het hoge bankvolume daarvoor. Pff wel klote dat ik die ene set had misgeladen. 5*5*57,5 kg zou toch wel een mooie PR zijn geweest.

Floor Press:
                      4*8*70 kg

4 reps meer dan vorige training. Helemaal top dus!

Training zijn lekker zo. Focus ligt nu helemaal op de grote compounds hier. Is zien wat dat me gaat brengen.
                      181 cm 85 kg 14%

Comment

• Vandaag echt begonnen met mijn nieuwe bulk schema. Heb de vorige 1,5e week hiervoor gebruikt om mijn lichaam alvast wat te wennen aan de hogere kcals.

Mijn bulk-schema ziet er alsvolgt uit:

Trainingsdagen:

Eiwit: 198 gram
                        Koolhydraten: 524 gram
                        Vet: 74 gram

Kcals: 3700 kcals

Niet-trainingsdagen:

Eiwit: 204 gram
                        Vet: 74 gram
                        Koolhydraten: 398 gram

Kcals: 3200 gram

Voedingsbronnen: melk, havermout, brood, kipfilet beleg, Zilvervliesrijst, pindakaas, kwark en groente/fruit/vlees.

Mijn plan voor de aankomende maanden heb ik nu gezet op een vet% range van 11-13%. Prioriteit zal de komende maanden liggen op pure massa. Elke keer wanneer weer ik weer op de 13% zit zal ik gaan cutten. En andersom wil ik niet meer lager dan zo ongeveer 11% gaan qua cut. Dit is gewoon niet slim gezien mijn massa.

Gewicht vandaag 76,7 kg, maar had gisteren mijn brood vervangen voor rijst en ben daardoor flink wat vocht verloren. Gisteren woog ik nog 77,7 kg.

En nu moet ik er voor zorgen dat ik het aankomende jaar niet weer van die cut-aspiraties heb hahah. Moet het verdienen dat mijn pf veranderd kan worden
                        181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ik vind die MP van je echt heel ziek man, helemaal na incline + bench.

Enig idee waar ik wat info over de vertraagde smolov kan vinden? Kan ik dat eens gaan proberen op een paar oefeningen de komende maanden.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                            Ik vind die MP van je echt heel ziek man, helemaal na incline + bench.

Enig idee waar ik wat info over de vertraagde smolov kan vinden? Kan ik dat eens gaan proberen op een paar oefeningen de komende maanden.
                            Thx kerel. Vind het ook echt een ziek lekkere oefening! Screenshot_2015-03-08-21-26-11.png

Hier een voorbeeld van een smolov-cycle gebaseerd op een 1rm van ongeveer 97,5 kg. Ik zou dan 2 van deze trainingen per week doen. Hoeveel is jouw 1rm nu op de bank? Naast de bank kun je dit ook doen voor de Squat, maar daar is het volume voor mij te hoog voor. Herstel heel slecht qua benen
                            181 cm 85 kg 14%

Comment

• Doe je trouwens floorpress om je schouders te ontzien ofwa?
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Dankje maat, ik bench niet meer, en met dumbell press is het niet echt handig om voor 3-4 reps te gaan. Squat zou ik het inderdaad kunnen proberen, herstel lijkt me ook zwaar maar ik denk dat het wel te doen is als ik gewoon 1 set leg press minder doe (3 ipv 4) en ook iets minder voor de hamstrings. Is dit schema ook toepasbaar op de MP en BOR? BOR lijkt me wel, MP ook? Deadlift zou ik Iguana om een schema kunnen vragen, waar ik 1x per week deadlift (en de andere keer RDL of SLDL).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X