Aj's Powerlog(Powered by Iguana)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Doe je trouwens floorpress om je schouders te ontzien ofwa?
    Floor Press is puur om mijn schouders te versterken. Zou ook CGBP kunnen doen, maar Iguana heeft deze in mijn schema en ga er ook wel lekker op. Binnenkort misschien weer eens overstappen op CGBP.

Originally posted by FitnessEcto View Post
    Dankje maat, ik bench niet meer, en met dumbell press is het niet echt handig om voor 3-4 reps te gaan. Squat zou ik het inderdaad kunnen proberen, herstel lijkt me ook zwaar maar ik denk dat het wel te doen is als ik gewoon 1 set leg press minder doe (3 ipv 4) en ook iets minder voor de hamstrings. Is dit schema ook toepasbaar op de MP en BOR? BOR lijkt me wel, MP ook? Deadlift zou ik Iguana om een schema kunnen vragen, waar ik 1x per week deadlift (en de andere keer RDL of SLDL).
    Blijf het jammer vinden dat Bench Press niet lukt. Is voor mij echt een lekkere oefening. Ik denk dat je Smolov sowieso voor de Squat en de BOR kan gebruiken. MP betwijfel ik. Bij de MP kun je namelijk wel dichter op faal trainen. Voor mij werkt het bij MP om het 2x pw te doen en gewoon een simpele 5*5, 5*3 te doen. Bij een faal doe ik een deload van 7,5 kg en gewoon elke training 2,5 kg hoger. Voor de Deadlift is het schema van Iggy top!
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Super, ga ze gelijk even opstellen. Alleen het schema dat jij gepost hebt is heel anders dan alle smolov schema's die ik op internet vind. Moet dus zelf even de percentages uitrekenen die jij gebruikt hebt hehe.

Je ziet ze wel verschijnen in mijn log

Comment

• Zo wat een training. De bulk doet zn werk.

Squat:
        5*3*100 kg

Mwah, gaat me allemaal veel te zwaar af naar mijn zin.

Pull Ups:

6*BW+17,5 kg (PR!!)
        2*4*BW+17,5 kg
        3*BW+17,5 kg
        6*BW+17,5 kg

Dumbell Row:
        10*32,5 kg
        2*8*32,5 kg
        10*27,5 kg

Paused Box Squat:
        7*2*125 kg (PR!)
        3*125 kg (PR!)

Kon me niet inhouden de laatste set

Dumbell Curl:

20*17,5 kg (PR, whuuuuuuuuut!)
        8*17,5 kg
        5*17,5 kg en 3*17,5 kg met spot
        8*15 kg

Ho is joh!! Vorige trainingen waren steeds 4*8 en nu ineens dit. Hoe kan dat? Maybe het volume qua rug/biceps wat hoger houden. Dat deed ik de vorige training ook.

Ab Rollouts:
        3*max

Pfoe echt een donderse training!
        181 cm 85 kg 14%

Comment

• Poeh die bulk zal wel fijn zijn. 3700 mogen eten, tering jaloers:P

Lekkere pr's ook weer gap!
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
            Poeh die bulk zal wel fijn zijn. 3700 mogen eten, tering jaloers:P

Lekkere pr's ook weer gap!
            Nou 3700 vind ik eigenlijk weer net iets te veel van het goede. Al had ik vandaag nog best wel trek bij het avondeten hahah. Gaan het zien of ik het een beetje naar binnen kan stouwen. Moet nu wel echt zwaarder worden. Gisteren 76,7 kg en dat bij 183 cm. Dat kan niet
            181 cm 85 kg 14%

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
              Nou 3700 vind ik eigenlijk weer net iets te veel van het goede. Al had ik vandaag nog best wel trek bij het avondeten hahah. Gaan het zien of ik het een beetje naar binnen kan stouwen. Moet nu wel echt zwaarder worden. Gisteren 76,7 kg en dat bij 183 cm. Dat kan niet
              Gaat lekker hier AJ!

Die 3700 iets teveel? cmon. Daar ben je zo aan gewend en wil je alsmaar meer:P
              Bulken is heerlijk, maar na een lange periode blij om wat minder te mogen eten.
              Zelf deze week van 4600 naar 4000 gedropt.
              In between obsessed periods

Comment

Floor Press is puur om mijn schouders te versterken. Zou ook CGBP kunnen doen, maar Iguana heeft deze in mijn schema en ga er ook wel lekker op. Binnenkort misschien weer eens overstappen op CGBP.
                Begrijp het niet zo goed. Floor press ontziet je schouders juist. CGBP is bij uitstek een tricep oefening. Wss snap ik het verkeerd
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Moet nu wel echt zwaarder worden. Gisteren 76,7 kg en dat bij 183 cm. Dat kan niet
                  Je gewichten zijn echt sterk voor 'maar' 76,7kg, dat powerliften doet je goed precies
                  met 3700 kcal zal er wel wat aankomen... loopt wel goed!
                  Succes verder.

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                    Gaat lekker hier AJ!

Die 3700 iets teveel? cmon. Daar ben je zo aan gewend en wil je alsmaar meer:P
                    Bulken is heerlijk, maar na een lange periode blij om wat minder te mogen eten.
                    Zelf deze week van 4600 naar 4000 gedropt.
                    Pfoe, 4600 kcals dat is echt ziek veel! Snap nu dat je zo snel aan kwam in gewicht hahah. Hoop dat ik nooit zo hoog hoef te gaan

Originally posted by pescatore View Post
                    Begrijp het niet zo goed. Floor press ontziet je schouders juist. CGBP is bij uitstek een tricep oefening. Wss snap ik het verkeerd
                    Iguana heeft de Floor Press gegeven aan mij als tricepsoefening. Voor mij klinkt het ook wel logisch, bij de floor press is je rom een stuk korter dan de Bench Press. Het onderste gedeelte van de ROM, waar het vooral borst-werk is, sla je over. Terwijl je juist alleen maar bezig ben met het bovenste gedeelte van de ROM. En dit locken doe je steeds vooral met je triceps. Correct me if I'm wrong

Originally posted by Theodore Rex View Post
                    Je gewichten zijn echt sterk voor 'maar' 76,7kg, dat powerliften doet je goed precies
                    met 3700 kcal zal er wel wat aankomen... loopt wel goed!
                    Succes verder.
                    Haha ja het gewicht is echt lachwekkend. De kracht zit er al wel. En het gewicht gaat nu ook wel komen in de bulk. Is denk zo een partij gewicht bij. Hoop voor de zomer nog de 80 kg aan te tikken. Dat zou mooi zijn. Thanx!
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

• UB:

Incline Bench Press:
                      4*6*67,5 kg

Paused Bench Press:
                      4*6*67,5 kg

Allebei de oefeningen een makkie

Paused Military Press:
                      4*5*57,5 kg
                      4*57,5 kg

Jammer. Nu over stappen op 5*3*57,5 kg en dan weer elke training 2,5 kg ophogen.

Floor Press:
                      4*8*70 kg

Op zich leuke training. Weer een nieuw lid bij mijn eigen "gympie". Leuk om een nieuweling weer een beetje in te werken en enthousiast te maken
                      181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ga nu donderdags standaard meten. Heb er dan sochtends de tijd voor. Gewicht is sinds zondag met 700 gram gestegen.

Stats nu:
                        77,4 kg
                        10,7% volgens nek-taillemeting.

Was er heilig van overtuigd dat de huidplooimeter een veel betere methode was dan de nek-taillemeting. De 3 punts meting komt nu alleen uit op 8% ipv 11%. Die meting wordt hem dan ook niet.

Ik kan van het weekend de 7 punts meting nog eens proberen. Die kwam de vorige keer wel goed uit en anders ga ik de huidplooien gewoon steeds gebruiken, maar koppel ik er geen vet% aan.
                        181 cm 85 kg 14%

Comment

• Gaat goed met je VP. Kom denk ik ook maar bij je Home Gym trainen gaat lekker daar.
                          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                            Gaat goed met je VP. Kom denk ik ook maar bij je Home Gym trainen gaat lekker daar.
                            Hahah het is al best wel druk nu bij mn homegym, maar je ben welkom hoor East!

Net achter gekomen dat ik sinds vorige week donderdag zelfs 100 gram ben afgevallen, hmmm. Kcals dan maar weer uppen?
                            Last edited by Arend-jan; 12-03-2015, 08:28.
                            181 cm 85 kg 14%

Comment

• Aan de hand van de meting van vanochtend mijn kcals weer geuppt.

Trainingsdagen:

Eiwit: 205 gram
                              Koolhydraat: 572 gram
                              Vet: 77 gram

Kcals: 3960 kcals

Niet-trainingsdagen:

Eiwit: 213 gram
                              Koolhydraten: 457 gram
                              Vet: 88 gram

Kcals: 3580 gram

Iemand op- of aanmerkingen op mijn schema?
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Hoe komt het dat er zo'n groot verschil komt met huidplooi? Pakt je broertje wel telkens het zelfde stukje huid, lijkt mij niet maar ok.
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X